ZUZENDARIEN BILERA 2009-11-05.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
Advertisements

DBH ONDORENGO IKASKETAK ¿ESTUDIOS POSTERIORES A LA ESO
1 Prematrikula datuak Datos de prematrícula IKASTURTE HASIERA INICIO DEL CURSO ESCOLAR
1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.
IDAZMENAREN ULERMENA Marko legala. LOE LEY ORGANICA 2/2006, DE 3 DE MAYO, DE EDUCACIÓN Boletín Oficial nº 106 Jueves, 4 de mayo de 2006.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
6808 AGINDUA, 2008ko abenduaren 2koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeetan diagnosi-ebaluazioko.
ORTUELLALO BERRITZEGUNEA 09/10 IKASTURTEA
PROA LAGUNTZA BIGARREN HEZKUNTZA
EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA: Emaitzen txostena*
GIZARTE ZERBITZUAK SERVICIOS SOCIALES
Gazteen Euskal Behatokia Observatorio Vasco de la Juventud
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
E. A. E. KO OINARRIZKO HEZKUNTZAREN CURRICULUM DEKRETUAREN II
PRESTAKUNTZA SAIOA 1 CURRICULUM DEKRETUEN AURKEZPENA
ZUENDARITZA PROIEKTUA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Aholkulariaren eta orientatzailearen rolak
DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
BERRIZTATZEKO PROIEKTUEN
LOMCE-ren laburpena.
Diagnostiko ebaluazioa
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT

CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
ENPRESAKO PLANA SOZIETATEA: SUSTATZAILEAK: Berrikuspena: BND
ENPRESAKO PLANA SOZIETATEA: IZEN KOMERTZIALA: SUSTATZAILEAK:
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
ELKARBIZITZA.
Beritzegune Nagusia / Arloak
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
IRALE.
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
Deialdiaren xede Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo/eta.
HIZKUNTZA PROIEKTUA KOMUNIKAZIOAREN KONPETENTZIAN OINARRITUTA
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
Zuzendari bilera ikasturtea
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Euskal Ondare Digitalaren Artxibategi Elektronikoa
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
ARRETA GOIZTIARRA IKASTETXEAN
GURASO ESKOLA 2014/2015.
HIZKUNTZ PROIEKTUA Hasierako galderak
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Eusko Jaurlaritza (Diru sarreren eta gastuen antolaketa)
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
LOMCE Lege-egitasmoaren azterketa
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
ESKOLA AGENDA 21.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

ZUZENDARIEN BILERA 2009-11-05

KURRIKULUM BERRIAREN EZARPENA

KURRIKULUM BERRIAREN EZARPENA 2007-2008: LH 1. ZIKLOA, DBH 1. ETA 3. MAILAK 2008- 2009 : LH 2. ZIKLOA, DBH 2. ETA 4. MAILAK 2009-2010: LH 3. ZIKLOA ( HIRITARTASUNA )

DOKUMENTAZIOA ( egokitu beharrekoa) -HEZKUNTZA PROIEKTUA -IKASTETXEKO KURRIKULUM PROIEKTUA HIZKUNTZEN TRATAERA TUTORETZA PLANA AJA

IKASTURTE HONETAN BERRIAK 2008-2009 Ebaluazio Diagnostikoaren inguruko txostenak eta Hobetze planak. 2009-2010 Ebaluazio Diagnostikoa: Matematika, Hizkuntzak, Gizarte eta herritartasuna ... otsailaren bukaeran hasi nahi. Eskola 2.0 Elkarbizitza Urteko Plana eta Behatokia Eleaniztasuna

2008-2009ko ebaluazio diagnostikoaren ondorengo kronograma Data Eginbeharra Eragileak Azaroa Abendua Ikastetxeetan bilerak: ikastetxearen emaitzen txostenaren ezaugarriak, emaitzen argibideak eta ebaluazio berria ( 2009-2010 ) Ikastetxearen aholkulari erreferentea eta ikuskaria Urtarrila Otsaila 5 Ikastetxearen txostena egin Aholkulari erreferentea + ikuskaria Otsaila Martxoa 5 Hobekuntza-planak egitea

EMAITZEN-TXOSTENA 2008-2009 ED Erkidegoko datuak, konpetentzien ingurukoak,... Ikastetxeko emaitzak + ebaluatutako taldekoarenak familia norbanakoarentzat (emaitzak+gomendioak) G05

29886 EHAA - 2008ko abenduak 9, asteartea 8. artikulua.– Hobekuntzaren prozesua: Ebaluazioaren ondorengo jarduketak. 1.– Erreferentziako ikuskariak bilera batera deituko ditu Berritzegunearen erreferentziako aholkularia eta ikastetxe bakoitzean ebaluazio diagnostikoa koordinatu duen taldea, emaitzei buruzko lehen hurbilketa egiteko eta dagokion ikastetxeak bere Ikastetxeko Txostena eta Hobekuntzarako Esku-hartze Plana taxutzeko beharrezkoak den informazioa helarazteko

29886 EHAA - 2008ko abenduak 9, asteartea 8.2.– Ebaluazio diagnostikoa koordinatzeko taldeak probetan lortutako emaitzen azterketa eta ondorengo balorazioa egingo du, eta klaustroari eta OOG (Ordezkaritza Organo Gorena) edo Eskola Kontseiluari horren berri emango die, emaitzak aztertu eta horiei buruzko gogoeta egin ahal izan dezaten. Horretarako, eta ereduari jarraiki, ikastetxeko txosten bat onduko du. Halaber, ikasle bakoitzaren familiari, bere emaitzak jakin araziko zaizkio.

IKASTETXEAREN TXOSTENAREN HELBURUA DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN GARATZEKO ETA APLIKATZEKO PROPOSAMENA 2008KO MARTXOA EUSKO JAURLARITZA. HEZKUNTZA UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA IKASTETXEAREN TXOSTENAREN HELBURUA Ikastetxeko testuinguruaren baitan emaitzak “irakurtzen”jakitea da. Ebaluatutako konpetentzietan ikasleek lortu dituzten emaitzak abiapuntu gisa hartuta diagnostikoa egitea; balio numerikoetan soilik oinarritu beharrean, balio horrek indarguneak direla erakusten duten alderdiak identifikatzeko edo, aldiz, ahulak direla eta hobetu beharrekoak diren alderdiak zein diren zehazteko.

IKASTETXEAREN TXOSTENAREN EGITURA 1.- Emaitzen azterketa DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN GARATZEKO ETA APLIKATZEKO PROPOSAMENA 2008KO MARTXOA EUSKO JAURLARITZA. HEZKUNTZA UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA IKASTETXEAREN TXOSTENAREN EGITURA 1.- Emaitzen azterketa - Ebaluazio diagnostikoko emaitzak eta eskolako ebaluazioetako emaitzak ( erlaziorik?) - Ebaluazio diagnostikoan, konpetentzia ezberdinetan lortutako emaitzak. Ebaluatutako talde desberdinen emaitzak. - Ebaluazio diagnostikoan lortutako emaitzak eta ikastetxeak espero zituenak.. 2.- Egoeraren diagnostikoa - Mantentzeko indarguneen identifikazioa. - Hobetzeko ahuluneen identifikazioa - Kausen azterketa 3.- Hobekuntzarako arloak eta lehentasuna 4.- Eskuhartzerako arloak eta lehentasuna 5.- Erabakiak eta ekintzak banakako kasuetan.

IKASTETXEAREN HOBEKUNTZARAKO ESKU-HARTZE PLANAREN HELBURUA DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN GARATZEKO ETA APLIKATZEKO PROPOSAMENA 2008KO MARTXOA EUSKO JAURLARITZA. HEZKUNTZA UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA IKASTETXEAREN HOBEKUNTZARAKO ESKU-HARTZE PLANAREN HELBURUA Ikastetxeko Txostenean hartutako erabakiak eta ondorioak biltzea eta lan eremuak azpimarratzea. Hobekuntzarako beharrezkoak diren ekintzetan haien plangintza egitea.

IKASTETXEAREN HOBEKUNTZA PLANAREN EGITURA DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN GARATZEKO ETA APLIKATZEKO PROPOSAMENA 2008KO MARTXOA EUSKO JAURLARITZA. HEZKUNTZA UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA IKASTETXEAREN HOBEKUNTZA PLANAREN EGITURA Ekintzen proposamenak eta haien diseinua: - Ekintzak ( zehatzak ) - Helburuak - Denboralizazioa. - Baliabideak. - Arduradunak. - Ebaluazioa: jarraipen adierazleak eta lorpen adierazleak.

29886 EHAA - 2008ko abenduak 9, asteartea 8. 3.– Ondoren, ikastetxearen ebaluazio diagnostikoa koordinatzeko taldeak Hobekuntzarako Esku-hartze Plan bat egingo du, beharrezkotzat jotzen diren hobekuntzarako neurri eta proposamenak jasoz. Plan hori ikastetxearen Urteko Planean txertatuko da.

29886 EHAA - 2008ko abenduak 9, asteartea 8. 4.– Berritzegunearen erreferentziako aholkularia ikastetxeak eskatzen duen aholkularitza eskaintzeaz arduratuko da, bai Ikastetxeko Txostena eta Hobekuntzarako Esku-hartze Plana taxutzeko bai aipatu planean proposatutako neurriak gauzatzeko.

29886 EHAA - 2008ko abenduak 9, asteartea 8. 5.– Hala Hobekuntzarako Esku-hartze Plana nola Ikastetxeko Txostena erreferentziako ikuskariaren eskura egongo dira, eta hark testuok ebaluatzeko txosten bana prestatuko du. Gerora, proposatutako hobekuntza-neurrien gauzapenaren jarraipena egingo du, eta ikastetxeko zuzendaritzari bere jarduketen emaitzaren berri emango dio.