DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Grans grups d’edat

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Interpretació estadística dels indicadors de centre
Advertisements

AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Víctor Orellana Iván de los ríos José David carranza
LA POBLACIÓ ESPANYOLA EN EL S. XIX
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Tema 2. DIVISIBILITAT.
Fronts de reacció-dispersió per poblacions Neolítiques
El mercat de treball a la ciutat de Girona
Exercici res/gens (de).
TEXT DIDÀCTIC FUNCIONAL PER A FER UN ORGANIGRAMA
ELABORACIÓ D’UN PERFIL DE L’ÀREA METROPOLITANA
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
L’agricultura Pau Fibla Queralt Bianca Mihalca Aida Carreño Lídia Cruz
DINÀMICA DE LA POBLACIÓ ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA
Recursos didàctics en Geografia Dibuixos informatius
EVOLUCIÓ DEL PERFIL D’UNA ÀREA METROPOLITANA
LES FLORS UNA CACERA DEL TRESOR DE L’ÀREA DE CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL I ADREÇADA A ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS DE CICLE SUPERIOR Creada.
TIPUS D’EVOLUCIÓ DE LA POBLACIÓ
SOCIETAT ESPANYOLA Segle XIX.
CREIXEMENT D’UNA ÀREA METROPOLITANA
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
NOVETATS ESPAI MARGALEF
FET PER L’ÈRIC I L’ANASTASIA
DINÀMICA GENERAL DE LA POBLACIÓ
TIPUS D’EVOLUCIÓ DE LA POBLACIÓ
La POBLACIÓ Conceptes Bàsics de Demografia
Els sous de les dones a CATALUNYA
DINÀMICA GENERAL DE LA POBLACIÓ
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
Companys i Companyes Avui queden 15 dies......
Grups interactius a L’Esquitx
ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN TEXT ESTÀNDARD
Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos / Treball
ESTRUCTURA D’UN ORGANIGRAMA: ELEMENTS I JERARQUIES
TOTS ELS INDIVIDUS D’UNA MATEIXA ESPÈCIE SÓN IGUALS?
Creixement Econòmic: Fets importants
ENS TROBEM DE NOU.
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
MODEL DE CREIXEMENT DE LA CIUTAT ESPANYOLA
Estudi sobre la religiositat dels joves de Palau
Anem al Cap de Creus... I això ¿on para?.
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Exercici res/gens (de).
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
   MOVIMENTS MIGRATORIS    TERRITORI D’ATRACCIÓ TERRITORI
SISTEMA DUNAR.
MOVIMENTS MIGRATORIS I PENDULARS URBANS I PERIURBANS
Evolució, distribució, dinàmica i estructura
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS
L’ÚS D’INTERNET A LES BIBLIOTEQUES SEGONS LA RENDA FAMILIAR
ORGANIGRAMA MIGRACIONS Nivells didàctics diferents
FUNCIÓ DE PROPORCIONALITAT I FUNCIÓ AFÍ
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
PERFIL D’UNA ÀREA METROPOLITANA
ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA: NOMBRE I JERARQUIA DELS ELEMENTS
11 LES FUNCIONS LES FUNCIONS. CARACTERÍSTIQUES DOMINI I PUNTS DE TALL
TEXT I ORGANIGRAMA Variables bàsiques
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Transcripción de la presentación:

DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Grans grups d’edat Incidència del valors de la immigració i de l’emigració Imm. > Emi. = Creixement població: grups joves Imm. = Emi. = Estancament de la població Imm. < Emi. = Decreixement de la població Imm. Emi. Imm. Emi. Imm Emi. J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMIQUES: Immigració superior a l’emigració Ja saps què signifiquen aquestes fletxes...? I aquestes fletxes què signifiquen...? IMMIGRACIÓ (entrades) EMIGRACIÓ (sortides) Es clar que sí: immigració alta, immigració intermèdia i immigració baixa Emigració alta, emigració intermèdia i emigració baixa J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

CREIXEMENT DE LA POBLACIÓ: DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Immigració superior a l’emigració Com és la immigració d’aquesta població..? Al ser la immigració més gran que la emigració, què passarà a la població amb el pas del temps..? Com és la emigració d’aquesta població..? El nombre de persones serà el mateix..? Quins grups d’edat creixeran..? IMMIGRACIÓ (entrades) EMIGRACIÓ (sortides) Imm. > Emi. CREIXEMENT DE LA POBLACIÓ: Adults-joves Baixa Alta No, la població creixerà...! El grup d’adults més joves...! J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES? Una població que té una immigració alta i una emigració baixa, amb el pas del temps, no experimenta cap creixement . Una població que té una immigració alta i una emigració baixa, amb el pas del temps, experimenta un creixement. Una població que té una immigració alta i una emigració baixa, amb el pas del temps, experimenta un decreixement. Una població que té una immigració alta i una emigració baixa, amb el pas del temps, experimenta un creixement molt suau. Una població que té una immigració alta i una emigració baixa, amb el pas del temps, experimenta un creixement que afecta, sobre tot, els vells. INCORRECTA. CORRECTA. J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Immigració igual a la emigració Com és la immigració d’aquesta població..? En ser la immigració igual que l‘emigració, què passarà a la població amb el pas del temps..? Com és l’emigració d’aquesta població..? El nombre de persones serà el mateix..? IMMIGRACIÓ (entrades) EMIGRACIÓ (sortides) Imm. = Emi. ESTANCAMENT DE LA POBLACIÓ Mitjana Mitjana Si, la població no creix...! J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES? Una població que té una immigració i una emigració intermèdies, amb el pas del temps, experimenta un creixement. Una població que té una immigració i una emigració intermèdies , amb el pas del temps, experimenta un decreixement. Una població que té una immigració i una emigració intermèdies, amb el pas del temps, experimenta un creixement molt suau. Una població que té una immigració i una emigració intermèdies, amb el pas del temps, experimenta un creixement que afecta, sobre tot els adults-joves. Una població que té una immigració i una emigració intermèdies, amb el pas del temps, no experimenta cap creixement . INCORRECTA. CORRECTA. J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

DECREIXEMENT DE LA POBLACIÓ: DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Immigració inferior a l’emigració Com és la immigració d’aquesta població..? En ser la immigració inferior a l’emigració, què passarà a la població amb el pas del temps..? Com és l’emigració d’aquesta població..? El nombre de persones serà el mateix..? Quins grups d’edat decreixeran..? IMMIGRACIÓ (entrades) EMIGRACIÓ (sortides) Imm. < Emi. DECREIXEMENT DE LA POBLACIÓ: Adults més joves Alta Baixa No, la població decreixerà...! El grup d’adults més joves...! J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball

QUINA D’AQUESTES AFIRMACIONS SÓN CORRECTES O INCORRECTES? Una població que té una immigració baixa i una emigració alta, amb el pas del temps, experimenta un creixement molt suau. Una població que té una immigració baixa i una emigració alta, amb el pas del temps, no experimenta cap creixement . Una població que té una immigració baixa i una emigració alta, amb el pas del temps, experimenta un creixement que afecta, sobre tot, els adults-joves. Una població que té una immigració baixa i una emigració alta, amb el pas del temps, experimenta un creixement. Una població que té una immigració baixa i una emigració alta, amb el pas del temps, experimenta un decreixement. INCORRECTA. CORRECTA. J.P.G. 2.006 Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos/Treball