Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.
Advertisements

IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
GOOGLE SITES web ORRIAK SORTZEKO TRESNA
PRESTAKUNTZAREN EDUKI BLOKEAK
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
HEZKUNTZA ANTOLAKUNTZA ETA TEKNOLOGIA BERRIAK WEBQUESTAREN ADIBIDEA
HTB: oinarriak, markoa eta unitate didaktikoak Rakel Arrizabalaga Itxaropena Zaballa Ordizia
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
KLONAZIOA.
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
Haur Hezkuntzaren eta Lehen Hezkuntzaren programa eta metodologia
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
IRAKURKETA LANTZEKO ORIENTABIDEAK
Paula, Maider eta Maialen
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
Elkarrekin gogoeta egingo dugu
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
IKASKETA KOOPERATIBOA
EKI GURASOENTZAKO AURKEZPENA
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
BITARTEKARITZA.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
MINIQUEST ETA WEBQUEST BAT NOLA SORTU LEIOAKO BERRITZEGUNEA
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
HIZKUNTZEN IKAS-IRAKASKUNTZA
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
Egileak: Maialen Agirre eta Anne Arrien.
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
SASIETA MANKOMUNITATEAK IKASTETXEEI ZUZENDURIKO KANPAINA
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Komunikazioaren elementuak
A eredurako aplikazio informatikoak
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
Ataza: Industria Iraultza
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Euskal Ondare Digitalaren Artxibategi Elektronikoa
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
GURASO ESKOLA 2014/2015.
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
DBH 2 5. UD:HIRIEN SUSPERRALDIA
‘LAN MUNDUA ARAKATZEN’
ZER DA DEKALOGOA? “Dekalogo” hitzak bi sustrai greko ditu: deka (hamar) eta logos (hitza). Beraz, edozein ekinbide garatzeko oinarrizko hamar arau, gomendio.
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Egileak: Julen, Borja eta
Ebaluazioa: notak jartzea baino zerbait gehiago
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
MATERIALISMO DIALEKTIKO ETA HISTORIKOA
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA
Kolaboratzeko estrategiak
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Familien kulturak gelan
Elkarrekin gogoeta bat egingo dugu
Transcripción de la presentación:

Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea, 2007-2008 WEBQUESTAK: Gelan Informazio eta Komunikazio Teknologia berriak erabiltzeko tresna eraginkorra Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea, 2007-2008 Marimar Pérez, B01 Abandoko Berritzegunea Adela Fernández, B08, Getxoko Berritzegunea Irene González, B06, Zaratamoko Berritzegunea

Aurkibidea Webquestak: Oinarrizko azalpena: Ondorio didaktikoak Zer dira? Ezaugarriak Atalak Ondorio didaktikoak Adibideak Bilatzaileak Gure proposamena: “Menua prestatuko dugu”

Webquestak: oinarrizko azalpena

Webquestak: Zer dira? Ordenagailuz burutzen den ikerketa-jarduera bat webeko baliabideak era gidatuan erabiliz

Webquestak: ezaugarriak ABIAPUNTUA: ataza argia eta ondo definitua GARAPENA: ondo sekuentziatutako jarduera sorta bat interneteko baliabide aukeratuak ikasleen eskura hasieratik ezagunak diren ebaluazio irizpideak

Webquestak: ezaugarriak XEDEAK: ikasleek ataza burutzeko beharrezkoa duten ezagutza era autonomoa sortzea Informazio bilaketa eta lanketarako estrategiak garatzea elkarlana bultzatzea: eztabaida, adostatze prozesuak, rolen banaketa…

Webquestak: atalak SARRERA: Ikasleak motibatzeko azalpena edota jarduera. Aurretizko ezagupeneei buruzko eztabaida gelan sortzeko helburuaz. ATAZA: Ikasleek burutu behar duten lanaren azalpena (azkenengo ekoizpena). Ataza tipologia eta hizkuntza lanketarekin lotutako atazak PROZESUA: Azkenengo ekoizpena burutzeko ikasleek osatu behar dituzten jarduerak eta horretarako behar dituzten interneteko zein beste baliabideak

Hizkuntzaren lanketarekin lotutako ATAZAK Testu mota desberdinak ekoizteko atazak: Deskribapena, Narrazioa, Azalpena, Argudiozkoa ( ahozko zein idatzizkoa) Testu genero desberdinak ekoizteko atazak: Berria, erreportaia, hormairudia, poema, ipuina… Testuak manipulatzeko atazak: Testu parametroren bat aldatu: poema batean izenlagunak aldatu, ipuin batean aditz-denborak, ikuspuntua… aldatu, eta abar. Testu generoak aldatu: ipuina albistea bihurtu, albistea poema bihurtu, poema eskutitza…

Webquestak: atalak BALIABIDEAK: jarduerak osatzeko beharrezkoak diren interneteko helbideak zein txantiloi, fitxak… aipatzen dira. EBALUAZIOA: Webquestaren ezaugarri berezia da. Ikasleek, hasieratik ezagutzen dituzte ebaluazio irizpideak. Normalean balorazio eskala moduan agertzen dira, oso ondo mailakatuta. Honek bideratzen du ikasleen lana (kontrol orria) eta autonomia ematen die. BUKAERA: Prozesuaren amaiera da. Metodologia berarekin lanean jarraitzeko esaldi motibagarria izaten da.

Ondorio metodologikoak

Ezaugarri didaktikoak Helburua argia Ekintza motibagarria, sormenezkoa eta erraza Eskola curriculumean ondo txertatu ahal da Ikasleak era eraginkorrean lan egiten du eta azkenengo ekoizpena lortzen du IKTak gelako lanean txertatzeko aukera ona Talde lana eta rolen banaketa: eztabaida eta elkarlana errazten du Ikasten ikastea bultzatzen du Informazioaren tratamendua, ikerketa eta giza trebetasunen garapena

Ondorio metodologikoak: aldaketa batzuk Ikasle/irakasle roletan: ikasleak era autonomoan lan egiten du bere ikaste prozesuaren protagonista bihurtuz Espazioaren erabileran: ordenagailuen gela edota gelan ordenagailuak, interneterako sarbidea… Jardueren garapenean: jarduerak egiteko (euskarri digitalak, internetaren erabilera…) zein ekoizpenak jasotzeko eran (disketak, e-mail, Intranet, pen drive, eta abar) Ebaluazioan: hasieratik ezagunak dira irizpideak (auto-ebaluazioa, ko-ebaluazioa…)

WEBQUESTak: adibide batzuk

La narración

I tu, d’on ets?

Web Tour MultiColor

S.O.S.

Kulturartekotasuna

Interculturalidad

Inauteriak

Webquestak: Bilatzaileak

hhh http://www.berrigasteiz.com/seleccionwebquest.php http://www.aula21.net/tercera/listado.htm http://cfievalladolid2.net/webquest/common/index.php http://www.aulablog.com/planeta/taxonomy/term/35 hhh

http://www.b01abando.net/ostadarra/eusk/nolaegin.htm http://www.b01abando.net/ostadarra/eusk/nolaegin.htm http://www.iktak.net/index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=9

“Menua prestatuko dugu”, Webquestak: “Menua prestatuko dugu”, gure proposamena

Menua prestatuko dugu

Zer beharko genuke webquest hau gelan erabiltzeko Espazioa… Denbora… Tresneria… Materialaren moldaketa… Beste baliabideak… …