IKASKUNTZA KOOPERATIBOA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
JOLAS KOOPERATIBOA, zer da? ¿Qué es EL JUEGO COOPERATIVO?
Advertisements

1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
PROIEKTUEN BALORAZIOA: DOKUMENTAZIOA ETA BESTELAKOAK:
Gogamena edo Pentsamendua
7. GAIA: LOTURA KOBALENTEA. MOLEKULEN ERAKETA
PT Mintegia 2013/2014 ikasturtea.
IKASKETA KOOPERATIBOA
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
AKROSPORT.
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
OLERKIAK EZAGUTZEN BERANGO - MERANA L.H.I..
IKASKETA KOOPERATIBOA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
BITARTEKARITZA.
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
ELKARBIZITZA.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
HISTORIARI DAGOKION PROBLEMA: MATERIALISMO HISTORIKOA
MEDIKUNTZA ETA ODONTOLOGIA FAKULTATEA
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
IRALE.
KLONAZIOA.
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
PLATON: FILOSOFIA PRAKTIKOA ETIKA ETA POLITIKA.
FRIEDRICH WILHEILM NIETZSCHE
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AIMAR ATUTXA AINARA ARANA IRAIA AGUILERA
ERREGIMEN EKONOMIKOA KONTZEPTUA ONDASUNAK BIKOTEAREN HAUSTURA
Konpetentzia kooperatiboa ebaluatzeko plan-eredua
IK-KI (Ikasteko Kooperatu – Kooperatzen ikasi) proiektua
Komunikazioaren elementuak
Gazteforum proiektua. Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU GINTUZTEN HIRU OSAGAI Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU.
Gazteforum proiektua. Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU GINTUZTEN HIRU OSAGAI Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU.
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
4. aurkezpena: Talde dinamikak (A eremua)
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
ETIKA.
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
Talde dinamikak (A eremua)
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
Egileak: Julen, Borja eta
MATERIALISMO DIALEKTIKO EDO HISTORIKOA
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
Kolaboratzeko estrategiak
LAN MUNDUAN EUSKARAREN ERABILERA BULTZATZEN DUTEN ENTITATEAK
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
ZER DA KULTURA. (Colectivo Amani (1994). Educación intercultural
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
23. Bedi f : R > R3 endomorfismoa, non
Familien kulturak gelan
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zuek zarete Elizaren motorra; maitasuna gauzatzen duena…
Transcripción de la presentación:

IKASKUNTZA KOOPERATIBOA AUTORE HAUETAN OINARRITUTA EGINDAKO LANA DA: Carlos Velázquez Callado Jesús Vicente Ruiz Omeñaca Pere Pujolas eta Jose Ramón Lago Lasarteko Gorputz Hezkuntzako mintegia

1.-KONTZEPTUAK Jolas kooperatiboa Ikaskuntza kooperatiboa Helburuan interdependentzi positiboa Rolak eta ardurak Kolaborazio = kooperazio Trebetasun sozialak Taldearen autoebaluazioa Interakzio sustatzailea

1.1-JOLAS KOOPERATIBOA = IKASKUNTZA KOOPERATIBOA 1.-Jolas Kooperatiboa edo ekintza kooperatiboa kontzeptua, partaideen artean lehiarik ez dagoenean bakarrik erabiliko da. 2.-Talde kiroletan, “kolaborazio-oposizio” kontzeptua erabiliko da eta inola ere ez “kooperazio-oposizio”. 3.-Jolas kooperatiboa eta ikaskuntza kooperatiboa desberdindu behar dira: a)Jolas kooperatiboa ludikoa da, eta ikaskuntza baliabide bezala erabili daiteke, edo ez. b)Ikaskuntza kooperatiboa metodologia bat da, eta bere xede nagusia ikaskuntza da. 4.-Ikaskuntza kooperatiboak egoera lehiakorrak izan ditzake, jolas kooperatiboak ordea, ez du lehiarik onartzen.

1.2-IKASKUNTZA KOOPERATIBOAREN EZAUGARRIAK a)”Helburuen interdenpendentzi positiboa” (ikasle bakoitzak bi ardura nagusi ditu: ikaskuntza pertsonala eta kideena). b)Taldearen barruan ikasle bakoitzaren ardura bermatu behar da. c)Ikasleen jabetza mailaren ebaluaketa (tadearen autoebaluazioa eta egindako lanaren hausnarketa). d)”Interakzio sustatzailea”: iraindu eta baztertu beharrean, animatu eta integratzea suposatzen du. Adib. akats baten aurrean, irainaren bidez abixua eman beharrean, era positiboan hobetu beharrekoa azaldu. e)Taldearen eta kideen arteko trebetasunak: trebetasun sozialen ikaskuntza ezinbestekoa da (komunikazioa, kudeaketa, gatazken regulazioa eta lidergo trebeziak).

2.-HELBURUAK 1.-Gorputz Hezkuntzari dagozkion ikaskuntza helburuak garatu eta lortzea 2.-Ikaskide guztiak lankidetzan eta elkarlanean aritzea, elkar laguntzea helburuak lortzeko eta norbere ahalmenak ahalik eta gehien garatzeko. Horretarako, helburua zein den argi eduki behar dute. Egokia da ere, emaitzak taldeen artean erakustea. 3.-Trebetasun  sozialak garatzea eta gatazkak konstruktiboki garatzea 4.-Ikaskuntzarako motibazioa sustatzea 5.- Kooperazio giroa sortzea eskolako esparru desberdinetan.

3.-LAN ILDOAK A.-Gelako klima soziala: KOHESIOA Ikasleen rol aktiboa Erabakitzeko askatasuna Adostutako arauak Helburu indibidualak Egitura kooperatiboa Aniztasunaren balorazioa Kideen arteko laguntza Irakasle-ikasle ebaluaketa

B)Talde hetereogeneoak oinarri Emaitza nabariak lortu arte taldea mantendu Hasieran talde txikietan lan egin Ikaslearen rola Ikaskuntza helburuak argi

C)Irakaslearen rola Ikaskuntzaren erreferentetik laguntzailera Helburuak eta edukiak argi

D)Egitura kooperatibo baliagarriak Jolas asmakizuna, “enfoque colectivo de juegos” (Kirchner, 2005) Pentsatu, partekatu eta jardun “piensa, comparte y actua (Grineski, 1996) Aurkikuntza zuzendua, “descubrimiento guiado” (Velazquez, 2003) Taldeko markagailua, ”marcador colectivo” (Orlick, 1990) Nik egin, guk egin, “yo hago, nosotros hacemos” (Velazquez, 2003) Puzzlea (Aronson, 1978) Jolas kooperatiboa, “juego cooperativo” (Grineski, 1996) Elkarrekiko irakaskuntza, “enseñanza reciproca” (Mosston, 1978)