Marta Irazoki eta Alberto Perez. Toki-Alai BHI. IRUN

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LANKIDETZA PROIEKTU TELEMATIKOAK Metodologia On!.
Advertisements

Bizikidetzaren pedagogian eragin zuzena duten prozesu sakonak:
BIZIKIDETZARA BEHATOKIA Blanca Kerejeta. GIDA-EGITURA.
HAUSPOA PROIEKTUA Azkoitia, 2016ko otsailaren 24an.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
PROIEKTUEN BALORAZIOA: DOKUMENTAZIOA ETA BESTELAKOAK:
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Egunon guztiei,
  Ostegun honetan, apiliraren 28an, Bizkaiko Campusean egongo gara “EGITEN IKASTEN. Gazte parte-hartzea eta konpetentzien garapena” tailer/hitzaldia.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
GABONETAKO JAIA.
Eskolak denontzat dira
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
HPEren Saiakuntza aldia San Viator Ikastetxea (Gasteiz)
ZUENDARITZA PROIEKTUA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
BERRIZTATZEKO PROIEKTUEN
AKROSPORT.
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
IKASKETA KOOPERATIBOA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
La Salle 30 esmaltetan!.
ORDIZIAN BIZI DIREN EMAKUME
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
ELKARBIZITZA CONVIVENCIA
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
IRALE.
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
PREBENTZIOA ETA NEURRI KURRIKULARRAK
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
ZELULA AMAK.
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
Haurrekin lanean Proiektu Eleanitzen Bitartez
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
HIZKUNTZ PROIEKTUA Hasierako galderak
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Hezkidetza Martxoaren 31arte/Ebazpena 06-7 %70 irakasle 3 urtetarako
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Egileak: Julen, Borja eta
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Familien kulturak gelan
ELKARBIZITZA BEHATOKIA
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

Marta Irazoki eta Alberto Perez. Toki-Alai BHI. IRUN INDARTZE NEURRIAK GELA BARRRUAN: IRAKASKUNTZA KONPARTITUA 2011/02/23. ZARAUTZ Marta Irazoki eta Alberto Perez. Toki-Alai BHI. IRUN

KONTZEPTUAK KONPARTITZEN Aniztasuna. Aniztasunaren trataera. Indartze neurriak. Integrazioa. Inklusioa. Aniztasunaren metodologia. Irakaskuntza konpartitua Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

IKASTETXEAREN EZAUGARRIAK 0-16 urteko proiektuaren bukaera DBH hasi 2 talde. 10-11 21 talde D eredua. Eremu erdaldunean. Ikasleen %75 familia erdaldunak DBHn 454 ikasle Gero eta anitzagoa. %70a bekaduna HPB, EPO, HBEP, HIPI, CD 61 irakasle %55a behin behinekoa. Ikasturte honetan %39a berria %21a jardunaldi murriztuan edo erdian Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

ANIZTASUNA IKASTETXEAREN ERRONKETARIKO BAT: ANIZTASUNAREN TRATAERA Kudeaketa Ikasleria Irakasleria ANIZTASUNA Familiak Antolaketa Metodologia Harremanak Kulturartekotasuna Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

IKASTETXEAREN GARAPENA 06-07 IKASTURTEA BAINO LEHENAGO Taldekatzeko irizpideak. Irakastaldeak eratu, antolatu, sakondu. Elkarbizitza positiboa. Bitartekotza. Berrikuntza ekintzak. Bi irakasle batera gelan (irakasgai bat – 4 ordu). Norbanako tutoretzak. Irakasle boluntarioak. Zuzendaritza proiektuan aniztasunaren trataeran sakontzeko helburuak finkatu. Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

IKASTETXEAREN GARAPENA 06-07 IKASTURTEAN Irakasleriaren formakuntzan sakondu Aniztasunari erantzuteko plangintza, eztabaidarako dokumentua Bi irakasle batera gelan (bi irakasgai – 6 ordu) Norbanako tutoretzak zabaldu Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

IKASTETXEAREN GARAPENA. 07-08 ikasturtea EGIN DEN GUZTIA PROIEKTU OSO BATEAN BILDU: GUZTIONA ETA GUZTIONTZAT DEN ESKOLA Irakasgaietan hartutako neurriak definitu Bi irakasle batera gelan (10 irakasgai – 60 ordu) HBEP: EZ DITUGU IKASLEAK ATERATZEN, BAIZIK ETA IRAKASLEAK SARTZEN GELAN, 2 TALDE EZBERDINETAN. Ebaluazioa irakasleak Ebaluazioa ikasleak HIPI PT Bestelako laguntzak ILI 22 ikasle. 3 ordu astean. 2 begirale Norbanako tutoretzak Zereginak Ordutegietan aurreikusita: 5 irakasle Helburuak eta ekintzak finkatuta. Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

IKASTETXEAREN GARAPENA. 08-09 ikasturtea Genituen egituretan sakondu: Bi irakasle batera gelan (10 irakasgai – 60 ordu) HBEP: Ebaluazioaren araberako aldaketak Ikasleak gela bakarrean Metodologia egokitzeko formakuntza trinkoa irailan: ikasketa kooperatiboa. Irakasleen koordinaziorako bi talde sortu. HIPI, PT, bestelako laguntzak ILI :19 ikasle. 3 ordu astean. 2 begirale Formakuntza: Ikasketa kooperatiboa. Norbanako tutoretzak 17 ikasturte hasieran, 20 apirilerako. Norbanako tutoreak Familien eskaerak. Gehienak gara, modu batean edo bestean, tutore. Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

IKASTETXEAREN GARAPENA. 08-09 ikasturtea Ordu kredituen inguruko hausnarketa: Pedagogia Batzordeak bideratuta, mintegietan aukera ezberdinak proposatu eta eztabaidatu. Hainbat aukera: bikoizketak, irakaskuntza konpartitua, laguntzak maila ezberdinetan, laguntzak eskola ordutik kanpo, laguntza aldakorrak, talde bat gehiago egin… Erabakia: orduak 1. eta 4. mailan banatu 6 arlotan, bikoizketak egin ordez gelan bi irakasle sartuz. (Ordurarte: bikoizketak 4. mailan 4 arlotan). Antolaketa neurriak finkatu: ordutegiak, gelak, formakuntza… Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

IKASTETXEAREN GARAPENA. 09-10 ikasturtea BI IRAKASLE BATERA GELAN OROKORTU: Ordu kreditu guztiak horretara emanda: 1. maila: 6 irakasgaitan. 2. maila: HBEP + HIPI + PT ordu batzuk 3. maila: CD taldeko ordu batzuk. 4. maila: 5 irakasgaitan (lehen bikoizketa lautan). HBEP: Talde berria. Antolaketa aurrekoaren ebaluazioan oinarrituta. Koordinazio bilerak edukiz bete. Ikasleen jarraipen sistematikoa. Formakuntza: Irailean trinko. Teorikoa eta praktikoa uztartu. Lan tresna zehatzak sortu. MIntegietan UDak prestatzeko denbora utzi. Pedagogia Batzordetik jarraipen sistematikoa ikasturte osoan. Praktika onak konpartitu klaustroarekin. Ikasturte bukaeran ebaluazioa: irakasleak eta mintegiak. Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

IKASTETXEAREN GARAPENA. 09-10 ikasturtea ILI 23 ikasle. 3 ordu astean. 2 begirale NORBANAKO TUTORETZAK 23 hasieratik. Familien eskaerak. Gehienak gara, modu batean edo bestean, tutore. EBALUAZIO EZBERDINAK: 2 irakasle gelan. Elkarbizitza. Irakastaldeak. Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

IKASTETXEAREN GARAPENA. 10-11 ikasturtea BI IRAKASLE GELAN: Formakuntza: ebaluaziotik ateratako ondorioak. 10 irakaslek ordu bat ordutegi barruan irakaskuntza konpartitua bideratzeko: Ordu berdina denontzat, konpartitzeko foroa bihurtu ahal izateko. HBSP: Bi talde, bat 1. mailan eta bestea 2.ean. PROA: 23 ikasle. 3 ordu astean. 2 begirale NORBANAKO TUTORETZAK Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua LABURBILDUZ… Elkarbizitzaren bideak aniztasunaren eta inklusioaren bidera eraman gaitu. Egitura ezberdinak sortu eta uztartu ditugu. Irakaskuntza konpartituarena poliki poliki egindako bidea da, eta honakoak behar izan ditu: Irakasleen hausnarketa eta onarpena. Formakuntza. Denbora. Koordinazioa, mintegi zein klaustro mailan. Etengabeko ebaluazioa. Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua EGINDAKOAREN ERAGINA IKASTETXEAN Orokorrean beste eskola kultura nabaritzen hasi da: konpartitzearena eta partaidetzarena. IKASLEENGAN Ditugun laguntzak ikasle gehiagorengan iristen dira. Irakaskuntza gehiago pertsonalizatzen dugu. Arreta zuzenagoa eskaintzen diegu. Aldaketa metodologikoak dakartzan egiteko modu berriak ikasten dituzte. Berdinen arteko laguntza ahalbideratzen da. Gelatik hainbeste atera gabe hobeto sentitzen dira. Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua EGINDAKOAREN ERAGINA IRAKASLEENGAN Egiteko modu berriak metodologia berriekin ausartzea suposatzen ari da Konpartitzeko beharra ikusten ari gara (koordinazioa, praktika onak, ...) Formakuntza egiten behartu ez dauden irakasle batzuk ere (murrizketak, e.a.) parte hartzen dute. Irakasle izatetik hezitzaile izatera pasatzen ari gara. FAMILIENGAN Harreman estuagoa eta partehartze zuzenagoa ANTOLAKETAN Ordutegiak, baliabide komunak, koordinaketa uneak, .... Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

EGINDAKOAREN ERAGINA NEURTZEKO ADIERAZLEAK Ikasleen artean: Beraien sentimenduak, pertzepzioak eta asebetetzea. Lortutako emaitza akademikoak. Talde bezala eta banaka eskainitako denbora. Irakastaldeen asebetetzea. Irakasleen partehartzea formakuntzan. Antolaketan egindako aldaketak. Eskola komunitate osoaren partaidetza. Kanpoko eragileekin izandako harremana. Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

SORTUTAKO ARAZOAK ETA HOBETZEKO URRASPIDEAK Formakuntzan sakondu Praktika onak konpartitu Mintegietan eztabaidarako denbora eman Antolaketa Ordutegiak egiterakoan irizpideak finkatu eta kontuan hartu. Koordinaketa Mintegietan eta ordutegietan koordinaketa guneak eta uneak finkatu Ez gaude ohituta aniztasunean lan egiten. Zaila izaten da beste lankide bat “zure” gelan onartzea eta honek dakarren metodologia aldaketa martxan jartzea. Aniztasunaren trataera ardatza bihurtu behar dugu ikastetxean Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua BENETAN SINISTEN DUGU Ume bat hezteko tribu oso bat behar da. Ikasleen inplikazioa lortu behar dugu, inportanteak direla sentiarazten. Ezberdintasunak aprobetxatu behar ditugu denok ikasteko. Elkarrekin asko ikasi dezakegu. Etorkizuneko ikastetxeak ikastetxe inklusiboak izango dira. Ikasle guztiak atera daitezke aurrera. Zailtasunak zailtasun.... ekin eta ekin, eutsi eta itxaropena izan. Indartze neurriak gela barruan: irakaskuntza konpartitua

Marta Irazoki eta Alberto Perez. Toki-Alai BHI. IRUN MILA ESKER Harremanetarako helbidea: tokialai@hotmail.com Eskola inklusiboa. Marta Irazoki eta Alberto Perez. Toki-Alai BHI. IRUN