Hezkuntza-sisteman hezkidetza

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
II. GAZTE PLANA ( ) Eusko Legebiltzarra Emakumea eta gazteria Batzordea 2002ko maiatzaren 6a II. GAZTE PLANA ( ) Eusko Legebiltzarra Emakumea.
Advertisements

Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
Xedea Misión Ikuspegia Misión Balioak Valores. Xedea Osakidetza- Euskal Osasun Zerbitzuko erakunde sanitario publiko batgara, Bizkaiko biztanleriaren.
ESTEREOTIPOA Jaio garen mundu honetan, pertsonak sailkatu eta hierarkizatu egiten dira bere sexuaren arabera, bere etnia, klase soziala, erlijioa, pentsaera,
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Gogamena edo Pentsamendua
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
Joven Marinero Ainhoa Palomo, Iban Iza, Pasaia-Lezo Lizeoa.
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
KLONAZIOA.
Hezkuntza-sisteman hezkidetza eta
Eskolak denontzat dira
Zer egin dezakete familiek?
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Harreman juridikoa eta eskubideak
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
ELEMENTU GUZTIEN INDARRA OPA DIZUT
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
Gizarteratze bideak eta berdintasuna
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
PAZIENTEEN PARTAIDATZEA ERABAKIAK HARTZERAKOAN
ORDIZIAN BIZI DIREN EMAKUME
BITARTEKARITZA.
ALDERDI KULTURAL ETA SOZIALA
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
ELKARBIZITZA.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
ELKARBIZITZA CONVIVENCIA
Geometria-elementuak
MEDIKUNTZA ETA ODONTOLOGIA FAKULTATEA
BATAIOA JAINKOAREN SEME-ALABA EGITEN GAITUEN SAKRAMENTUA
IRALE.
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
PLATON: FILOSOFIA PRAKTIKOA ETIKA ETA POLITIKA.
FRIEDRICH WILHEILM NIETZSCHE
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AIMAR ATUTXA AINARA ARANA IRAIA AGUILERA
Zuzendari bilera ikasturtea
IK-KI (Ikasteko Kooperatu – Kooperatzen ikasi) proiektua
Komunikazioaren elementuak
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
FISIKA.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
ARRETA GOIZTIARRA IKASTETXEAN
ZELULA AMAK.
Egileak: Julen, Borja eta
GALAXIAK.
URAK KUTSATUTA DAUDE!!! Garbi ibili eta ez bota zikinik!
Elkarlanerako eredu bat Pasaiako haurren eta
Harreman juridikoa eta eskubideak
ARABAKO GIZARTE-PERTZEPZIOA Emaitzen txostena
Kolaboratzeko estrategiak
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
SELEKTIBITATEA Azterketaren egitura.
Transcripción de la presentación:

Hezkuntza-sisteman hezkidetza eta genero-indarkeriaren prebentzioa lantzeko Gida Plana

3. ¿Qué resultados queremos obtener? 1. Aurkezpena 2. Justifikazioa 2.1. Misión: la escuela que queremos 2.2. Objetivos 2.3. Proceso de elaboración 3. ¿Qué resultados queremos obtener? 3.1. Compromisos y logros a alcanzar 4. ¿Qué vamos hacer?: Plan de Trabajo 4.2. Resumen del Plan de Trabajo: Estrategias y actuaciones más significativas 5. ¿Cómo lo vamos a implantar, mejorar y evaluar? 5.1. Sistema de evaluación 5.2. Estructuras 5.3. Sistema de comunicación

1. Aurkezpena 2013‐2014 ikasturtetik 2015‐2016 ikasturtera ikastetxeak ekimen orokorra eta estrategikoa egitea da, genero‐indarkeriarekin loturiko hezkidetza, berdintasuna eta prebentzioa lantzeko ikastetxeko kultura, politikak eta praktikak aintzat hartu eta gaitasun guztien ikaskuntzan integratu behar ditu; ikasleen arteko elkarrizketa, elkarrekintzak, elkartasuna, berdintasuna eta errespetua bultzatuko dituzten metodologien laguntzarekin

1. Justifikazioa ikerketek erakusten digute nesken eta mutilen arteko harremanek asimetrikoak izaten jarraitzen dutela Egoera asko abusuan oinarrituta daude. Gaitasunak, trebetasunak eta bizitza‐proiektuak generoarekin loturik daude oraindik. Curriculum‐edukietan, emakumeen ekarpenak ez dira ikusten. Sexismoa eta genero‐indarkeria nerabeen eta gazteen bizitzen garapenean eragiten ari diren errealitateak dira.

Plan honek hezkidetza sustatzen du, hezkuntza‐ikuspegi horren helburua genero‐desberdintasunak etengabe desagertzea baita, eta ez eskolako egitura formalean bakarrik, baita hezkuntzaren ideologian eta jardunean ere Genero‐indarkeria: emakumeen aurka burutzen den indarkeria, bai eta gizarteak gizona edo emakumea izateari buruz duen ustearekin bat ez datorren pertsona ororen aurka burutzen dena ere.

Hezkuntza‐komunitatearentzako erronkak A. Hezkidetzan oinarritutako eskolaren eredua sakon aztertzea, eta genero‐ikuspegia ikastetxeetako kultura eta praktiketan sartzea planteamendu integral batez. B. Ikasleak orientatzea, bizitzan, ikasketetan eta lanbidean bidea aukera dezaten, askatasuna eta aukera‐aniztasuna errespetatuz eta genero‐baldintzapenik gabe. C. Genero‐ikuspegia eskola‐porrotari aurre egiteko ekimenetan sartzea, eta hezkuntza jasotzeko eskubidea benetan unibertsala dela ziurtatzea, bai eta neska eta mutil guztiek hezkuntzasisteman jarraitutasuna izan dezaten bermatzea ere, ikasle guztien aniztasuna aintzat hartuta (etnia, kultura, ekonomikoa, gizarte mailakoa, funtzionala, sexuala, etab.).

Hezkuntza‐komunitatearentzako erronkak D. Harreman afektibo‐sexualak izateko eta elkarrekin bizitzeko heztea, aniztasun sexualean eta emakumezkoen eta gizonezkoen berdintasunean oinarrituta. E. Eskola‐komunitate osoaren atxikimendua lortzea, generoindarkeriari aurrea hartzeko, kasuak lehenbailehen detektatzeko eta biktimei arreta egokia eta eraginkorra emateko.

Hezkuntza‐komunitatearentzako erronkak A. Hezkidetzan oinarritutako eskolaren eredua sakon aztertzea, eta genero‐ikuspegia ikastetxeetako kultura eta praktiketan sartzea planteamendu integral batez. A.1. Curriculuma berraztertzea, genero‐ikuspegia aintzat hartuz. A.2. Ikasliburu eta material didaktiko inklusiboak eta hezkidetzaren aldekoak aukeratzea. A.3. Trebatzea, ikasleei buruz jarraitzen duten itxaropenez jabetzeko. A.4. Espazioen erabileran, genero‐analisia sartzea. A.5. Ebaluazioa berraztertzea, genero‐ikuspegia aintzat hartuz. A.6. Familiak hezkidetzan inplikatzea.

Hezkuntza‐komunitatearentzako erronkak E. Eskola‐komunitate osoaren atxikimendua lortzea, generoindarkeriari aurrea hartzeko, kasuak lehenbailehen detektatzeko eta biktimei arreta egokia eta eraginkorra emateko. Prebentzioaren esparruan Sexismoa, ikasgeletan gatazkak eta ikaskideen arteko tratu txarrak azaltzen dituen faktore gisa Mikroindarkeriak Harreman‐ eta erakarpen‐ereduak Detekzio goiztiarraren esparruan Genero‐indarkeria jasatzen duten emakumeen seme‐alabak Genitalen mutilazio arriskua duten neskak Hezkuntza premia bereziak dituzten neskak, haurrak eta nerabeak

1.3. Marco legal