SARE SOZIALAK.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
Advertisements

ZATIKIAK: SARRERA DBH 1. Esanahia eta adierazpena Zenbakitzailea: Zenbat zati hartu ditugun adierazten du. Izendatzailea: Osoa zenbat zatitan banatu dugun.
PRECAUCIONES EN PACIENTES CON GLAUCOMA O CON PREDISPOSICIÓN
Alejandra Alonso Olatz Artabe Amaia Azkorra
Jon Nieto Ortiz de Urbina 6.D Euskaraz eginda.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
EHULKU (galderak nola egin)
KOMUNIKAZIOA.
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
ZER DA KOKLEAR INPLANTEA?
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
Paula, Maider eta Maialen
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
JESUSEK ESATEN ETA EGITEN DUENA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
SOS DEIAK 112 GETXOKO UDALA MERKANTZIA ARRISKUTSUAK
ELEMENTU GUZTIEN INDARRA OPA DIZUT
MUNDUKO ARRAZAK OIKIAKO ESKOLA.
Auto berean joaten dira lantokira Ane eta Peru
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
Osasuntsu hasi Kaixo, gu María, Silvia, Jon eta Gorka gara, eta osasuntsu egoteko zer gosaldu behar dugun, zer hamaiketako hartu behar dugun, zer.
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
EUKARISTIA Montserrateko san Benet-eko Mojak.
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
Fenomenoen gaineko ikerketa
(Hartuko dugu kafe bat?)
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
BITARTEKARITZA.
IZEN SINTAGMA 2019/01/17.
Beritzegune Nagusia / Arloak
GURE ZUHAITZAK Nekane Etxenausia Irure Ingurunea-LHko 2. maila
DESAMORTIZAZIOAK.
KLONAZIOA.
SALMOAREKIN OTOITZEAN
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
ERREINUA GURE ARTEAN DAGO ERREINUA GURE ARTEAN DAGO
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
ZELULA AMAK.
Komunikazioaren elementuak
ABENDUKO PREGOIA.
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
ERREGETZA GUREGAN DA ERREGETZA GUREGAN DA
URTEKO 23. Igandea A Zikloa
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
Edukiera-unitateak.
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
Zer egin behar da gazte mantentzeko?
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
ZELULA AMAK.
-(e)NEAN perpausen erabilera desegoki batzuk zuzentzen
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Egileak: Julen, Borja eta
GALAXIAK.
URAK KUTSATUTA DAUDE!!! Garbi ibili eta ez bota zikinik!
PERSPEKTIBISMOA ( ).
SALMOAREKIN OTOITZEAN
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
FILOSOFIAren HISTORIA
Energia eolikoa eta eguzki energia
Gorren taldeko kideak: Maritxu, Ainhoa eta Marisol
Bolumena ala edukiera?.
Zer da epaiketako bitartekotza?
Transcripción de la presentación:

SARE SOZIALAK

“ el mundo ha cambiado, nosotros debemos cambiar con él” Discurso inaugural del presidente obama. 21 enero 2005. el pais.com uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

globalizazioa Nazio ezberdinen artean distantzia gero eta txikiago da. Enpresa txiki bat idei on batekin, lanean hasi daiteke eta enpresa handi baten lehiakide bihurtu teknologiak direla medio Trajes a medida online uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Sare sozialak Utilizar las Redes Sociales en el Marketing Local uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Año:2010 uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Nola eragin dezake honek enpresan? uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Pertsonak beste pertsona batzuekin online hitz eginten uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Kontsumitzaileen %78 beste kontsumitzaile batzuk emandako iritzietan oinarritzen dira kontsumitzeko, uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Marketing Web 2.0 - Impacto de las redes sociales uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com Marketing Web 2.0 - Impacto de las redes sociales

10 arrazoi uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

izan uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

entzun uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

INTERNETEN PRESENTZIARIK EZ BADUZU, EZ ZARA EXITITZEN Uxue Itoiz- uitoizll@gmail.com/ Yon Garin- info@yongarin.com

ZURE LEHIAKIDEAK SAREAN DAUDE? uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

IRUDI POSITIBOA Banku baten fan egitea lortzerik badago, zuk zergaitik ez duzu lortuko? uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

NEURGARRIAK DIREN EMAITZAK uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

BEZEROEKIN ELKARRIZKETAK uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

BEZERO BERRIAK LORTZEKO HERRAMIENTA uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

DOHAINIK DA, EDO IA uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Plan social media uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

PLAN DE COMUNICACIÓN EN LAS REDES SOCIALES Uxue Itoiz- uitoizll@gmail.com/ Yon Garin- info@yongarin.com

PLAN SOZIAL MEDIA Epe motzera emaitzak lortzeko nahia: ETE Enpresa ertaina eta txikian ala nahi izaten da. Sare sozialak ez dira epe laburrean salmentak lortzeko modua. Ideia hau saltzen duena, gezurretan ari da. uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Plan de social media Kontenidorik ez dut sortu nahi: Kontenidorik sortzeko prest ez bazaude (artikuloak, berriak, bideoak, argazkia…) ez da zure tokia SSMM. Sortu ezazu kontenido plan bat. Noiz non, nola publikatuko dut edo dugu. uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Plan de social media Ez dut denborarik: SSMM denbora inbertitu behar da eta gainera, kalitatezko denbora. uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Plan de social media SSMM ez dut aurrekonturik: SSMM ez dira %100ko %100an dohainik. Erabili beharreko herramienta asko, ala dira, baina markatu beharreko estrategia eta helburuak ez dira. uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Plan de social media Sare sozialak guztion lurralde bat da eta inorena era berean. Denak aukera berdinak ditugu, baina honek ez du arrakastarik bermatzen. Herramienta hauen gain ezin da kontrolik absoluturik eduki, kontrola guk izan behar dugu edukien aurrean, baina sare sozialak garapen konstatean gaude eta haien berri izan behar dugu moldatzeko. uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Plan de social media uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Plan de social media uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

10 iradokizun marka kontsolidatzeko edo merkatura kaleratzeko uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Marka humanizatu: Pausorik garrantzitsuena publiko objetibora iristeko. Erabiltzaileak mezu automatikoak, inpertsonalak, soilik promozioak eta eskaintzak… baztertzen dituzte. Oso garrantsitzua da marka elkarrizketa bat mantentzea bere erabiltzaileekin. Interakzioak eskaintzen (feedbacka) eta hauen iritsiak ere entzuten. uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

KOMUNIKAZIOA Elkarrizketan armonia mantendu behar da. Bezeroak erabiltzen duen leguaia, zure produktuak beharrezkoa duen lexikoa erabiltzea… uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

KONSTANTZIA = ARRAKASTA Sare sozialetan gure kontenidoak ez dira intermitenteak izan behar. Erritmo konstante bat mantendu behar da. Beti ere, estrategia bat izan eta jarritako helburuak argi izaten. Planifikazioren disenoan inbertitzea beharrezkoa da uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

KONSTANTZIA = ARRAKASTA uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Sare sozial bakoitzaren arauak eta ezaugarriak ezagutu Plataforma bakoitzaren lenguaia ezagutu. Adibidez; Twitterren 140 karaktere ditugu soilik gure mezua idazteko uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Marka bezeroaren ikuspegian jartzen ikasi behar du Nahita nahiezkoa da jakitea zeintzuk dira gure kontsumitzaile edo bezeroak, zer pentsatzen duten, zeintzuk dira haien aktitudeak eta nola hitz egiten dute. Ondorioz, oso garrantzitsua da gure bezero edo kontsumitzaileak zeintzuk diren jakitea. Bezero analisia egin. Como adaptar el tono uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Bezeroaren onura gure ardatza Bezeroak beti izan behar du gure estrategiaren ardatz nagusia. Baina inoiz ez dugu ahaztu behar, hau dena, gure salmentak handitzeko egiten ari garela. Fans bezero bihurtu beharko dira uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

BALOREA ESKEINI ETA BENETAN ERABILGARRI IZAN Ezberdintasuna, dibertsifikazioa eta irudimena goraipatu behar dira. Gure Markaren irudian eragin zuzena duten balore positiboak landu behar dira. No hay que ser un@ más hay que ser el/la únic@ uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Detaileak zaindu Bezeroak hitz on bat, berezia sentitzea…baloratzen dute.Post baten erantzuna, tweet baten RT-a… Inbertsio handirik gabe gure markaren irudiaz hitz egiteko balio dutenak. uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Ahotsa eman Sare sozialak hitz egiteko mundua da. Erabiltzaileak haien interesak eta iritziak eskaintzen dituzte. FOROak adibidez. OSO garrantzitsua da tarte hau elkarrizketa sortzeko eta baita gure markarekin binkulazioa bermatzeko. uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Ahotsa eman uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

Plan de marketing online, Nondik hasi? Be social my friend Plan de marketing online, Nondik hasi? uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com

uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com