O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
HISTORIA DE ESPAÑA 2º BACHILLERATO COMPOSICIÓN DE TEXTO HISTÓRICO.
Advertisements

ESCRIBIR NOMBRE DEL AUTOR O AUTORES ESCRIBIR AQUÍ EL TÍTULO (DEBE SER SIGNIFICATIVO Y ATRACTIVO) Imagen o gif alusivo al tema tema.
Plan de estudios El Plan de estudios de tu Carrera es un Documento que fundamenta la razón de ser de tu profesión e incluye los fines de la formación.
Construyamos un mundo más EFICIENTE
POWER POINT.
LA PREHISTORIA LOS ORÍGENES DE LA HUMANIDAD
LOMCE.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
Bimestre 5 Actividades 3er Grado.
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Estudo dos Autónomos da CORUÑA
O Barroco. Unha arte para a sociedade do seu tempo
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Mª Esther Pérez Enríquez
O primeiro terzo do século XX
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
A arte de Maurits C. Escher.
Proxecto interdisciplinar
Grupo de traballo combas a-1
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
EXPERIENCIAS DE APRENDIZAJE © ENRIQUE BLANCO CARRERA
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
ARQUITECTURA FUNCIONALISTA Noelia Parente Campos
Bimestre 5 Actividades 3er Grado.
IES MANUEL MURGUÍA
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
TECNOLOGIES DE L’ APRENENTATGE I EL CONEIXEMENT
Aulas ABALAR.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
MOVEMENTOS MIGRATORIOS
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
Podemos predecir a estatura á que vai chegar unha persoa?
Recomendaciones: Utiliza viñetas para todas las diapositivas.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
LUCÍA OS ROMANOS.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Atréveste a crear un book tráiler?
A época dos navegantes Miniquest adaptada por José Otón Mallo
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
WebQuest para aprender a hacer WebQuest
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
PARA QUÉ SERVE HOXE EN DÍA ESTUDAR LATÍN E GREGO?
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROXECTO CICERÓN Colexio Labor
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
UNHA VEZ REMATADO 4º DA ESO… UNHA VEZ REMATADO O BACHARELATO…..
Santiago de Compostela, 2012
Segue o esquema proposto
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Transcripción de la presentación:

O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011

Roma deixou unha marca importante na historia da humanidade. INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor Roma deixou unha marca importante na historia da humanidade. Creou o maior imperio da historia antiga e contribuíu de xeito decisivo á civilización occidental.

TAREFA INTRODUCCIÓN PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor O noso traballo consistirá na elaboración dunha presentación en PoWerPoint sobre a historia romana, que debe conter, como mínimo, as seccións seguientes: A.- ROMA E O SEU IMPERIO 1. O lendario fundador de Roma. 2. Era Monárquica:        a) Entre a lenda ea realidade.        b) Características xerais da monarquía. 3. Período republicano:        a) Organización política        b) A expansión de Roma: As Guerras Púnicas e a expansión oriental.        c) O triunvirato. 4. Época imperial:        a) O Emperador        b) A expansión do Imperio Romano.        c) A caída do Imperio Romano. B.- A CIVILIZACIÓN ROMANA 1. A cidade de Roma 2. As civitas: tipos, funcións , … Sociedade a)Os escravos b) Os libres 4. Principais actividades económicas 5 . A Relixión. O Cristianismo 6. Arte a) Arquitectura b) Escultura, c) Pintura e mosaico  UTILIZA O LIBRO DE TEXTO, AS PÁXINAS WEB RECOMENDADAS E O BUSCAOR PARA INSEIRR IMAXES. SE EMPREGAS O TRADUCTOR NON ESQUEZAS REVISAR BEN OS TEXTOS       C.- A CONQUISTA DE HISPANIA 1. Etapas da conquista 2. A conquista de Gallaecia D.- A CULTURA GALAICORROMANA 1. Organización administrativa 2. O hábitat a) Os castros b) Novas formas de hábitat 3. Actividades económicas 4-. A romanización E.- VESTIXIOS DA CIVILIZACIÓN ROMANA España Galicia

PROCESO INTRODUCCIÓN TAREFA RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor ACTIVIDADES: a) Atopar información e facer un resumo claro e conciso. b) Inserir fotos/imaxes e facer gráficos e / ou mapas conceptuais explicando cada sección o máis graficamente posible. c) Elexir tipos de letra, tamaño e cor que permitan unha doada lectura. d) Uniformidade na presentación. Seguir algún criterio para textos, animacións,... e) Podes inserir música e crear algún enlace a videos, presentacións, animacións, ...

RECURSOS INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor Usa o libro de texto para información e estructura da presentación http://es.wikipedia.org/wiki/Roma Información suficiente para un bo traballo. Ten multitude de enlaces http://www.imperioromano.com/ http://www.artehistoria.jcyl.es/historia/contextos/cont3.htm http://www.historia-roma.com/ http://www.librosvivos.net/smtc/homeTC.asp?TemaClave=1015

Uniformidade e cohesión do traballo. AVALIACIÓN INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor O traballo sumará ata 1 punto na nota da 3ª avaliación: Moi ben 1 Ben 0,75 Regular 0,5 Deficiente 0,25 Moi deficiente 0 VALORARASE: Uniformidade e cohesión do traballo. Grado de elaboración na presentación (imáxenes, textos, etc.). Selección e sintetización da información Corrección, ortografía,...

CONCLUSIÓNS INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CRÉDITOS Guía para o profesor A elaboración deste traballo debe supoñer para o alumno unha seria toma de contacto coa historia romana, as súas distintas fases e formas de goberno, os principais personaxes implicados, e os grandes acontecementos . O legado Romano debe ser valorado polas súas achegas á cultura e civilización europeas. Esperamos que tamén teña a virtude de crear inquietudes entre os alumnos, e que o seu desexo de coñecer o pasado (Román ou non) non remate aquí

Plantillas WebQuest Jordi Díaz Lucea CRÉDITOS INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS Guía para o profesor Plantillas WebQuest Jordi Díaz Lucea                           Esta Webquest foi elaborada por José Otón Mallo, mestre de Ciencias Sociais no IES MONTE DAS MOAS – A CORUÑA, usando a plantilla de PoWerPoint: Está deseñada para os alumnos de 1º se ESO Plantillas WebQuest Jordi Díaz Lucea

GUÍA PARA O PROFESOR INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor Curso, ciclo e nivel educativo 1º de ESO Área ou áreas curriculares CIENCIAS SOCIAIS. HISTORIA