ACTIVITIES OF ENGLISH ACTIVIDADES DE INGLES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
What do you want to be? Quiero ser … (profession) What is your profession? Es … (profession) What is your uncles profession? Es … (profession) Where does.
Advertisements

The Impersonal se l In English we often use they, you, one, or people in an impersonal or indefinite sense l To express this in Spanish, we use the impersonal.
Lunes el 1 de noviembreEl día de los muertos objective: to learn about the Mexican celebration of the Day of the Dead.
Hacer Ahora (Escribe la fecha)
Warm Up Spanish II H Translate to English the following questions.
¡ Bienvenidos a la clase de español!. Vocabulario: 1) knight = el caballero 2) sword = la espada 3) shield = el escudo 4) horse = el caballo 5) to pray.
 Conjugating is changing the forms of a verb to indicate who is doing the action.  For example, the English verb to have is conjugated as I have, you.
Future Tense Español 3 The Future Tense Someone will do something Jenny Glass.
Write three things that you plan on doing this weekend (in English).
1A. INFINITIVES. Apuntes Infinitives  Verbs are words that are used to name  There are different forms of a verb, depending on who is doing the action.
Hoy es ______, el ______ de _____ de _____________. Para Empezar: 1.Saquen los apuntes MORADOS. Completen la sección de TENER- Número 1 !!!!. 2. Estudien.
Talking about what we like and do not like to do Español 1 Hoy es ____________ el ______ de ___________ de 2013.
El Verbo "Gustar" to please to like. The verb GUSTAR is used to express likes. Me gusta... Te gusta... Le gusta I like... You like... (informal) He/she.
La hora de comer Lunchtime!. ¿Qué comes durante la hora de comer? Durante la hora de comer…. At lunchtime..
THIS IS With Host... Your ¿Qué hora es? En inglés ¿Cómo está? festivalesVerbosMás verbos.
$10 $20 $30 $10 $20 $30 $40 $50 $40 $50.
Entrada: Actividades de ocio (Entrance: Leisure activities) Copy the date and title in your notebook. Then copy the leisure activities below and write.
Objetivo: What are some activities we like to do? What don’t we like to do? Hagan Ahora: Translate the following words into English. la comunidadpero.
Please choose five pictures. Por favor, elija cinco fotografías. Make a list of words about each picture that you choose. Haga una lista de palabras sobre.
What is your favorite meal of the day? Explain why it is your favorite. Bellwork – Hoy es _______el _______ de _______ martessiete febrero.
 Objetivo: Estudiar para el examen.  Contestar y escribir las respuestas del juego.  Objective: To study for the test.  To answer and write the answers.
Capitulo 1A-Apuntes #1 El Infinitivo/The Infinitive.
Avancemos 1 Unidad 2 lección 1
Verbos que terminan en -AR In order to talk about activities, we need to use verbs (action words). In English & Spanish, the infinitive (infinitivo) is.
objetivos Leer y entender El grito de la independencia de México. Ilustrar la independencia de Méxco Read and understand “the shout (el grito)” of the.
Essential question: How do I say what I like and what interests/bores me?
Present tense of Querer with infinitives p. 90. To say what you or others want, use a form of the verb querer. The form you use depends on the subject.
Hazlo Ahora Answer the questions about the following paragraph: Me llamo Ixchel. Hace tres años, soy un jugador del equipo de voleibol. Yo soy un buen.
Global Warming Project and Presentation. Save this PowerPoint to your S- User Then, answer the following questions about Global Warming. (Luego contesta.
¿Qué te gusta hacer?Gramática 1 Present tense of querer with infinitives Preview The verb querer Querer with a noun or infinitive.
06/nov/04. Jorge Benítez. Internerworking. Derechos reservados de Autor CISCO 1.
Grammar Part 1 Spanish 1. Subject and Verbs in Sentences In English sentences have a subject and a verb. The subject is the person(s) or thing that is.
La Naturaleza: Los animales Español 2. ¿qué es exótico? Características de un un país o lugar lejano.
PROFESORA: CITLALI ANDREA MARTÍNEZ DÍAZ. JDN: "TELPOCHCALLI " C.C.T. 15DJN0369L SECTOR: 01 ZONA: 02 TOLUCA.
Español 2 8 de septiembre de 2016.
NOMBRE DEL CUENTO LA MARIPOSA VIAJERA J. DE NS
Cuento: La niña bonita Profra: Nancy García Rivera Jdn: ₺Telpochcalli₺ c.c.t: 15djn0369l Sector: 01 Zona: 02 Toluca Autor: Nancy García Rivera Campo.
CUENTO: "Tres pececitos se fueron a nadar"
CAMPO FORMATIVO: PENSAMIENTO MATEMATICO APRENDIZAJES ESPERADOS:
In Spanish, tell whether you agree with the following statements
Hoy es lunes, el 17 de abril de 2017
JN. DE NS. “FANNY ANITUA” SECTOR: 02 ZONA: 08 C.C.T.: 15DJN1412Q
Calentamiento Hoy es jueves, el 13 de noviembre
To do lists Mark in Green for Vocab.
PROFRA: María del Pilar López Maruri
Calentamiento ¿Qué tienes en tu mochila?
Hoy es lunes 18 septiembre 2017
COGNADOS “COGNATES”.
Measurement Concept Sample subtitle This is a sample text, insert your desired text here. You can edit the text here.
Actividades del Vocabulario 1C: Likes and dislikes
Parte 2: Al fin Al fin de esta lección, vas a poder…
Saying what someone likes
6th grade: el 1 de mayo de 2014 Warm up (10 min)
¿Cuándo hace frío, ¿qué te gusta hacer en el invierno?
Para hacer ahora Identifiquen los números
1. ¿Te gusta salir a comer. Sí, me gusta salir a comer
HAGAN AHORA: ESCRIBE LAS FECHAS EN ESPAÑOL December 31 July 4
Rol del Estudiante. Participación en las actividades de aprendizaje y propuestas.
Hoy es lunes el veinticuatro de septiembre.
Mis mascotas/my pets.
Tener= to have Tener que= to have to
Día número 42—español 1 RETURN the first autoprueba #1-18 for students to include in their notebook. Students PRACTICE VOC for the EXAM while I stamp the.
¿Me trae un plato limpio, por favor?
Question Words.
Comunidad Ideal: label the streets label building/locations name the city/location color Writing Activity: Write a paragraph describing your city/community.
Quasimodo: First person in each row  Grab a markerboard for each person in your row. Second person in each row  Grab a marker for each person in your.
This is a sample text. Enter Your text Here Title Goes here This is a sample text. You can replace this text. Enter your text here.
5 Step Concept Template STEPS CONCEPT This is a sample text. Insert your desired text here. Step This is a sample text. Insert your desired.
PUNTO DE GRAMÁTICA.
ACTIVITY 2 Information, their names, where they are from and what they do for a living.
Transcripción de la presentación:

ACTIVITIES OF ENGLISH ACTIVIDADES DE INGLES PROFRA. MARENDI BENITEZ ARZATE JN. DE. NS. “FANNY ANITUA” C.C.T.: 15DJN1412Q Sector: 02 Zona: 09 ACTIVITIES OF ENGLISH ACTIVIDADES DE INGLES

ACTIVITY 2 ACTIVITY 1 3 4 6 5 S A L I R

ACCORDING TO THE PICTURE IS THE CORRECT WORD? LAMB BULL

THIS IS A…? HORSE DONKEY

WHAT ANIMAL IS? HEN ROOSTER

YOU ARE DOING HE? TO RUN TO JUMP

YOU ARE DOING HE? TO EAT TO STUDY

WHAT IS YOUR FAVORITE FRUIT?

CONGRATULATION MENU

YOU CAN MENU

AUTOR: MARENDI BENÍTEZ ARZATE EXPLORACIÓN Y CONOCIMIENTO DEL MUNDO   AUTOR: MARENDI BENÍTEZ ARZATE C.T.C.: 15DJN1412Q CAMPO FORMATIVO EXPLORACIÓN Y CONOCIMIENTO DEL MUNDO COMPETENCIA DISTINGUE ALGUNAS EXPRESIONES DE LA CULTURA PROPIA Y DE OTRAS, Y MUESTRA RESPETO HACIA LA DIVERSIDAD APRENDIZAJE ESPERADO RECONOCE Y RESPETA LA DIVERSIDAD DE EXPRESIONES LINGÜÍSTICAS PROPIAS DE SU CULTURA Y DE LA DE LOS DEMÁS.