SARRERA Saioen antolamendua

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ARGIA, ZURIA AL DA? Es blanca la luz?. Hiruhileko honetan, aritu garen esperientziak sei saiotan banatu dira: 1. saioa: argia kolore askotakoa dela ikusi.
Advertisements

Koldo Mitxelena LHI, Euskara Eskolan Eskolan eta Familian Kafe Tertulia.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
ZATIKIAK: SARRERA DBH 1. Esanahia eta adierazpena Zenbakitzailea: Zenbat zati hartu ditugun adierazten du. Izendatzailea: Osoa zenbat zatitan banatu dugun.
PRESTAKUNTZAREN EDUKI BLOKEAK
Jarraitu nirekin Sigue conmigo
SASKIBALOIA.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
HTB: oinarriak, markoa eta unitate didaktikoak Rakel Arrizabalaga Itxaropena Zaballa Ordizia
Datuak antolatzen.
Txokolate-fabrika 1.
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
Leer, Comprender y Aprender
EHULKU (galderak nola egin)
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
Aurrekontua: zer pentsatua ematen duen zenbaki labirintua
? zergatik ez EUSKARAREN ERABILERA SOZIALA BULTZATZEKO TAILERRA 1.
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
AKROSPORT.
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
ADIERAZPEN KONPETENTZIA
JESUSEK ESATEN ETA EGITEN DUENA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
ELEMENTU GUZTIEN INDARRA OPA DIZUT
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
Datuak antolatzen.
BITARTEKARITZA.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
HISTORIARI DAGOKION PROBLEMA: MATERIALISMO HISTORIKOA
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
IRALE.
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
Zer da Euskalbar?.
Osasuntsu hazi.
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Komunikazioaren elementuak
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
4. aurkezpena: Talde dinamikak (A eremua)
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
Angeluen neurria.
Talde dinamikak (A eremua)
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
GURASO ESKOLA 2014/2015.
HIZKUNTZ PROIEKTUA Hasierako galderak
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
{sin(klx), cos(klx)} oinarria: Fourier-en serieak
Hizkuntzaren lantzeko …
GALAXIAK.
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
PERSPEKTIBISMOA ( ).
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
Unibertsitatean sartzeko
PEDROTXO Negar luzeak egin ditut amatxo galdu nuelako, noski, baina niri zer gertatuko zitzaidan ez nekielako ere bai... Etorri ziren aitaren lagun batzuk.
KALKULU NUMERIKOA: Funtsezko arazoa:
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
23. Bedi f : R > R3 endomorfismoa, non
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

SARRERA Saioen antolamendua 4 saio izango ditugu : 1.go hiruhilekoan bat (Az-11) eta 2. hiruhilekoan beste 3 (Ur-21, Ots-10, Ap-21). Lau saioak teoriko-praktikoak izanen dira. Saio bakoitzak 3 orduko iraupena izango du (9:30-12:30). Ikastaro honetan Hizkuntzaren ikuspegi komunikatiboaren eta sozio-eraikitzailearen inguruko oinarriak aztertu eta hausnartzuko ditugu, erdi zikloko  hizkuntza baliabideen erabilera egokirako. Prestakuntzak bideratzen duen plataforma erabiliko dugu informazioa elkartrukatzeko eta materialak biltzeko (Hizkuntza Balaibideak garatzen: Sakontzen I). Harremanetarako: miztueta@ehi.ikastola.net bbaztarrika@ehi.ikastola.net Saioen edukia azaltzen hasi aurretik, egin ditzagun bi ariketa aurre-ezagutzak aktibatzeko.

AURRE-EZAGUTZAK AKTIBATZEN: 1.GO JARDUERA 1. Ikuspegi metodologikoa: ikuspegi komunikatiboa/sozio-diskurtsiboa HELBURUA: Ikuspegi komunikatiboaren/sozio-diskurtsiboaren oinarriak gogoratzea. PROZEDURAK: Taldeetan antolatu. Partaide kopurua: 2 ikastola (2 edo 4 partaide, ikastola bakoitzetik etorritakoen arabera). Txarteletan topatutako informazioa (ikuspegi sozio-diskurtsiboaren ezaugarriak) irakurri. Bi irizpide hauen arabera multzokatu: ZER DA IKUSPEGI SOZIO-DISKURTSIBOA? ZER INPLIKATZEN DU METODOLOGIAN IKUSPEGI-SOZIO-DISKURTSIBOAK? Taldean delibera dezatela zein den beraientzat esanguratsuena DENBORALIZAZIOA: 8 min. BALIABIDEAK: txartelak

AURRE-EZAGUTZAK AKTIBATZEN: 2.JARDUERA 2. Ikuspegi metodologikoa eta haren baitakoak dira irakasle ororen ardura HELBURUA: Irakasle guztiek ikuspegi komunikatiboak/soziodiskurtsiboak inplikatzen duen ardurarekiko, ulermen eta adierazpen konpetentzien lanketarekiko, jarrera arduratsua izan behar dutela deskubritzea. PROZEDURAK: Taldeetan antolatu. Partaide kopurua: 4 kide (ez dute zertan aurreko dinamikako berberak izanik). Arbelean galdera orokor batzuk proiektatu. Beste informaziorik eskaini gabe, arbelean proiektatutako galderen erantzunak orri batean idatz ditzatela. Lehenengo bakarka, gero talde txikian adostu erantzuna. Talde bakoitzak bere ondorioen aurkezpena talde handian egin dezala. Sintesia: norberak bere sintesia idatz dezala. DENBORALIZAZIOA: 3 min. bakarkako lanerako. Beste 2 minutu bakoitzak idatzitakoa taldekideei aurkezteko eta 8 minutu taldearen erantzuna deliberatzeko. Azkenik, 5 minutu gehiago emaitzak talde handira ekartzeko.  

2.JARDUERA GALDERAK: 1. Hizkuntza bitarteko dugula, zer egitea eskatzen diegu ikasleei? 2. Nori dagokio horren lanketa?

Saioen edukia Hizkuntzen Curriculum Bateratua Curriculum Bateratua Metodologiaren oinarria: ikuspegi sozio-diskurtsiboa Mintegi honetan bildu gara Hizkuntzen Curriculum Bateratuan ibilbidea hasita dugun ikastolok, eta hortik abiatuz, beste arloetan ere Curriculum Bateratuaren bidetik, eragin nahi dugunok. Aurreko ariketetan ikusi dugun bezala, curriculumeko arlo guztiak batuko duena metodologia izanen da eta metodologiaren oinarria ikuspegi komunikatiboa da gurean. Ikuspegi komunikatiboa gure iparrorratza izanik, ULERMENA eta ADIERAZPENA hizkuntzetan zein beste arloetan nola landu aztertuko dugu.

Saioen antolaketa: ULERMEN KONPETENTZIA (2 saio) + ADIERAZPEN KONPETENTZIA (2 saio) ZURE ZIKLOAN NOLA ERAGIN

En todas las áreas se lee, se habla y se escribe En todas las áreas se lee, se habla y se escribe. Los profesores ‘explicamos’ en clase y pedimos a los estudiantes que lean textos escritos por otros, que expresen oralmente sus ideas o que las escriban. En función de lo que dicen, evaluamos la calidad de las representaciones y proponemos cambios. Este proceso de comunicación-evaluación es lo que promueve la construcción del conocimiento, y por ello se dice que el lenguaje es el instrumento mediador del aprendizaje por Excelencia. (1) Neus Sanmartí … a partir segundo ciclo de educación primaria en adelante, la lectura es, en la escuela, uno de los medios más importantes para la consecución de aprendizaje. (...) debemos enseñar a usar la lectura como instrumento de aprendizaje y cuestionar la creencia de que una vez que un niño aprende a leer, puede leerlo todo y que pueda leer para aprender (2) (…) si enseñamos a un alumno a leer comprensivamente y a aprender a partir de la lectura, le estamos facilitando que aprenda a aprender. Isabel Solé