INSTITUTIONAL MISSION

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
England 2009 By Laura and Kieran. Introduction The aims of the project are to further develop the partnership between the staff and students in our schools.
Advertisements

YUST UROPE PROYECTO MULTILATERAL MULTILATERAL PROJECT Español English.
Title I, Part A - Parent Rights Derechos de los Padres de familia - Título I, Parte A GPISD is a Title I District and as such will abide by all federal.
Universidades Innovadoras y el Modelo de Aalborg Presentación: Steen Fryba Christensen Universidad Nacional de Cuyo, 13 de mayo 2010.
Preguntas Esenciales 1.What are essential questions? What are their purpose in learning? 2.Look over the essential questions and think about how they might.
We are already almost done with the first quarter. Everyone has been doing great! We have settled in nicely and are fully into the curriculum and daily.
ELAC MEETING Salt Creek Elementary English Learners Advisory Committee Meeting
A.A. Francisco Rodríguez Estrada
We are already almost done with the first quarter. Everyone has been doing great! We have settled in nicely and are fully into the curriculum and daily.
Miranda-Travel Agent Tabo-Finacial Advisor Julia-Resource Advisor Lilia-Graphic Designer.
STANDS ¿Porque y Para Qué tener un stand de expositor? We are the only Mexican Congress in Mexico, and one of the few in the world that unites lecturers,
Los Adjetivos. Hoy veremos… How adjectives work in Spanish Practice the use of adjectives.
The Future Tense -original PowerPoint created by Mrs. Shirley of North Intermediate High School in Broken Arrow, OK.
TENER, ESTAR and ANDAR in the Preterite. The verbs tener, estar, and andar have similar stem changes in the Preterite tense. They all have “uv” in the.
HAZLO AHORA Translate: SEAN Y NATHANIEL SON DEPORTISTAS. ELLOS SON JUGADORES DE FUTBOL AMERICANO. LES GUSTA LEVANTAR PESAS Y HACER EJERCICIOS. DESPUES.
SCHOOLS We started our exchange programme two years ago Helene-Lange-Gymnasium (HLG) Fürth Santa Mª de la Capilla (Maristas) Jaén.
Double Object Pronouns What happens when we have both direct and indirect object pronouns in the same sentence? What goes where? Information for this lesson.
¡Bienvenidos a la clase de 3er. grado del Profesor Piñuelas! Welcome to Mrs. Pinuelas’ 3rd grade class! Me gradue de la Universidad Pedagogica Nacional.
Información para los padres El 9 de diciembre, 2015.
Innovando procesos cooperativos con visión ambientalista. Innovating cooperative processes with environmental vision
Innovando procesos cooperativos con visión ambientalista. Innovating cooperative processes with environmental vision
Innovando procesos cooperativos con visión ambientalista. Innovating cooperative processes with environmental vision
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 23 – 1/11 – 1/15.
Innovando procesos cooperativos con visión ambientalista. Innovating cooperative processes with environmental vision
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 24 – 1/19 – 1/22.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 24 – 1/19 – 1/22.
Adjective Agreement Adjectives must agree with what they are describing by number (Singular/Plural) and gender (Masculine/Feminine). The adjective will.
© Granta Design, Título del Proyecto Tutor: Nombre y Apellidos Alumno/s: Nombre y Apellidos 1 Nombre y Apellidos.
Presentación curso académico BIOTECNOLOGÍA ALIMENTARIA (211619) UNIVERSIDAD NACIONAL ABIERTA Y A DISTANCIA UNAD Escuela de Ciencias Básicas Tecnología.
UNIVERSIDAD NACIONAL DE CHIMBORAZO. VISIÓN La Universidad Nacional de Chimborazo será una Institución líder en el sistema de educación superior, en la.
1 – constantemente – 4 – navegar – 2 – a causa de – 5 – chatear –
Los Adjetivos Posesivos
Español 3 Honores – Semana 11 – 3/20 – 3/24
Parent Conferences Conferencias de Padres.
Español 3 Honores – Semana 3 – 1/17 – 1/20
1 – constantemente – 4 – navegar – 2 – a causa de – 5 – chatear –
Double Object Pronouns
Objective Students will be able to express
Registro Calificado: 2583 Marzo 14 de 2013
TEMA 1. EL PROCESO TECNOLÓGICO
UNIVERSIDAD DE GUAYAQUIL
Para hacer ahora 1) What is an “infinitive”?
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
HORIZONTE INSTITUCIONAL
La Criatura Parte II By: SpanishPlans.org
Telling time to the minute, using “y” and “menos”.
Saquen los apuntes, por favor.
1 – los adelantos – 4 – el cuerpo – 2 – el ADN– 5 – impac tar –
VISION En el año 2015, la Institución Educativa INEM “JOSÉ FÉLIX DE RESTREPO”, caracterizada por su educación diversificada, se destacará no sólo por ser.
News from K62/ Noticias de K62
Vamonos (Written)Answer the following two questions in two COMPLETE sentences in Spanish What color is your shirt? What is your favorite color (color.
2 – Videos de La receta favorita
SISTEMAS METEOROLOGICOS MARIA JORDAN FISICA. Parents have the right to know that their child will be safe at school, both physically and emotionally.
Vamonos Translate the following sentences: Ella canta en el coro.
Fomento de sinergias en favor de los pastizales de América del Norte
Welcome to Room 202! Bienvenido al salón 202.
Acuerdos Escuela-Familia
Stevens Middle School At Stevens Middle School, We Believe
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
Here, you will find your child’s sight words for the week.
#12- El Futuro (Future Tense)
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
August Welcome back! We are so excited to have all of the students back in our classrooms, and to begin another great school year! Sight Words: which.
Berclair’s Mission Statement
Areas temáticas de los ebooks
Quasimodo: Write the following #’s in words
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
Objetivo Main objetive Crear un medio de comunicación interactiva con jóvenes mayores de 12 años de descendencia hispana y jóvenes en general a nivel.
Transcripción de la presentación:

INSTITUTIONAL MISSION To form values and develop knowledge through the use of technology, information and communication, generating habits in our students and an interest in scientific reserch, reading, entrepreneurial growth, work competence in the fields of computing system and implementation of bilingualism and environmental conservation. “ We provide the human being with integral educations and generate change” Formar en valores y desarrollar conocimientos mediante el uso de las tecnologías de la información y las comunicaciones, generando en nuestros estudiantes hábitos e interés por la investigación científica, la lectura, el emprendimiento, las competencias laborales en el área de los sistemas e implementación del bilingüismo y conservación del medio ambiente. “ Formamos integralmente al hombre y generamos el cambio”

INSTITUTIONAL VISION By the year 2020, Leonidas Rubio Villegas School in Ibagué, will be at a technical and technological level using the advances of science and technology. Students will be competent in their work performance of computing system and implementation of bilingualism and will practice ethical, moral and social evironmental conservation. La Institución Educativa Leónidas Rubio Villegas de la ciudad de Ibagué, en el año 2020 será de nivel técnico y tecnológico, utilizando los avances de la ciencia y la tecnología. Los estudiantes serán competentes para el desempeño laboral en el área de los sistemas, el uso del bilingüismo y la práctica de principios éticos, morales y sociales y de conservación del medio ambiente.