La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

IKASGELAKO ESTRATEGIAK

Presentaciones similares


Presentación del tema: "IKASGELAKO ESTRATEGIAK"— Transcripción de la presentación:

1 IKASGELAKO ESTRATEGIAK
TALDE INTERAKTIBOAK

2 Zer dira Talde Interaktiboak?
Talde heterogeneoak 4 edo 5 ikaslez osaturik Ikasle anitzak : gaitasun, genero, kultura, hizkuntza, motibazio eta abar, ezberdinekoak. Moderatzaile bat (irakaslea, bolondresa, ikaslea?) Elkarrekin lan egiten dute saio batean zehar. Ariketa ezberdinak egiten dituzte taldez talde pasatzerakoan

3 Zer ekarpen egiten dute?
Ikasleak parte hartzen duen denbora handia da. Saioa emankorra da denontzat: Ulertzen ez duena galdetzen du. Dakiena besteei ematen dizkie azalpenak. Talde lana egiten trebatzen dira honako hauek indartuz: Giza la competencia social y ciudadana (cooperación), La competencia aprender a aprender La autonomía e iniciativa personal

4 Eta honekin zer lortzen dugu?
Aniztasunari erantzuna ematea ikasgelan bertan. Barnean hartu bereiztu ordez. Ikaskuntza dialogikoa bultzatu Berdinkideen artean. Ikaslegoaren eta bolondresen artean Ikasleen ikaskuntza bizkortu Interakzioen bitartez. Etengabe jarduerak eginez. Ikaskuntza instrumentala eta balioen garapena areagotu. Elkartasuna, aniztasunari errespetoa, talde lana, ekimena, autoestimua,… Elkarbizitza hobetzen laguntzea. Extraído de la Presentación Grupos Interactivos, elaborada por el CEIP Adriano del Valle, el CEIP Cruz Blanca y el IES Diamantino García Acosta para los encuentros del profesorado de ATAL, Cuevas de Almanzora, 2008

5 Zer jarduera mota egin ahal dira T.I.-etan?
Edozein (ariketak, buruketak, irakurmenaren ulermena, idatzizko adierazpena…) Izan behar dira: Era askotakoak Laburrak, minutukoak (talde guztiak jarduera guztiak egin dezaten)

6 Nolakoak? Asimilizazio- ulermen- aplikazio ariketak Konparatu Sailkatu
Argudiatu Behatu eta erregistratu Informazioa bilatu Kontrastatu

7 Zeintzuk dira helburuak?
Helburua ez da jarduera bera, baizik eta barnean dagoen prozesua: Konponbide/ebazpen proposamena Talde kideen arteko eztabaida Ekarpenak Zalantzak Akordioa Helburua da DENEK parte har dezatela, konponbideak proposatuz, galdetuz…

8 Zer egiten du moderatzaileak?
Bere eginbeharra honako hau lortzea da: Denek ulertu dezatela eskatzen zaiena Denek parte har dezatela Ulertzen ez dutena galdetu dezatela Ikasleek elkarri azaltzea eta laguntzea Moderatzaileak EZ du azaltzen, EZ du zuzentzen. Talde kide bakoitzaren parte hartzea behatuko du eta gero irakaslearekin iruzkinak egingo ditu. Printzipioz ez da ikaslea izango, bolondres bat baizik (beste irakasle bat, ikastetxeko senide bat, adineko ikasle bat…)

9 Nola antolatu saioak? 1 Maiztasuna: hilean 2-4 aldiz.
Bolondresak lortu eta beraien eginbeharrak azaldu. Taldeak antolatu: 5 lagun inguru talde bakoitzean Talde heterogeneoak Komenigarria da 1. saioa baino lehen azaltzea ikasleei egingo duten esperientzia zertan datzan.

10 Nola antolatu saioak? 2 Jarduerak prestatu: Zer egin behar da
Era askotakoak (azken egunetan landutako gaiak jasoko dituztenak; konpetentzi desberdinak lantzen dituztenak) Enuntziatu argiak, garbi zehazten dutenak Zer egin behar da Nola aurkeztu behar den: Denek entregatzen dituzte egindako ariketak Talde bakoitzeko orri bat entregatuz Ez da ezer ematen ahoz zuzenduko baita… Ikasle guztiek beharko duten materiala prestatu (kopiak…)

11 Nola antolatu saioak? 3 Saioa hasten da: Jarduera aldaketa:
Taldeentzat mahaiak prestatzen ditugu. Talde bakoitzako kideak aukeratzen ditugu. Bakoitzari bere eginbeharra ematen zaio. Jarduera aldaketa: Finkatutako denbora (nahiz eta eginbeharra bukatuta ez egon) Talde kideak mugitzen dira baina ez moderatzailea. Moderatzaileak materiala aurkezten die talde kide berriei.

12 Saio hauek ebaluatzen dira?
Gure eskuetan dago. Ebaluatzen baditugu, prozesua da interesatzen zaiguna: Moderatzailearen behaketa orria ? Ikaslearen autoebaluazioa? Ez produktua soilik.

13 Adibideak Haur Hezkuntza /Infantil Lehen Hezkuntza Bigarren Hekuntza
Catalán 2º primaria Matemáticas 6º primaria Bigarren Hekuntza Sociales

14 Extracto 2. Propuestas infantil

15 G. INTERACTIVOS EN INFANTIL

16

17

18 GRUPOS INTERACTIVOS 2º PRIMARIA: CATALÁN

19 UN EJEMPLO DE GRUPO INTERACTIVO
Comunidad de aprendizaje del CEIP Tanit, de Santa Coloma de Gramenet (Barcelona) Clase de lengua catalana Se contextualiza con una festividad emblemática de Cataluña: Día de San Jordi, el día del libro y de la rosa.

20 La leyenda de Sant Jordi
Curso: 2º EP Materia: lengua catalana Tema : leyenda de San Jordi Número de grupos interactivos: 4 Niños/as por grupo: 4 o 5 Tiempo total de la clase: 1 hora Tiempo por actividad: 15 minutos

21 La leyenda de Sant Jordi
Objetivos de los grupos: Favorecer el aprendizaje del área cubriendo las necesidades individuales de los alumnos Atender las necesidades de los alumnos que en general tienen un nivel más bajo en todas las áreas Favorecer la motivación hacia la lecto-escritura proponiendo diferentes tipos de agrupamiento Aumentar la autonomía de trabajo del alumno Fomentar la cooperación y la colaboración

22 Grupo interactivo 1: lectura
Actividad: lectura tutorizada individual y grupal de fragmentos de la leyenda de San Jordi Objetivos: Favorecer la lectura individual y en grupo Adquirir el vocabulario básico que permita a los alumnos comunicarse en catalán

23 Grupo interactivo 2: ejercicios
Actividad: ordenación de palabras de frases hechas catalanas Objetivos: Aprender a utilizar procedimientos de comparación, clasificación y ordenación Hacer juegos de palabras para trabajar la pronunciación y la sonoridad de las palabras

24 Grupo interactivo 3: expresión oral
Actividad: expresión oral mediante la representación teatral o la escenificación de marionetas de los protagonistas de la leyenda. Objetivos: Favorecer el uso del lenguaje verbal a través del juego y mejorar la fonética Expresarse mediante la imaginación, las vivencias, las emociones y las experiencias con espontaneidad Adquirir el vocabulario básico que permita a los alumnos expresarse en catalán

25 Grupo interactivo 4: escritura
Actividad:dictado por parte del tutor del grupo de un texto relacionado con la leyenda Objetivos: Desarrollar el lenguaje verbal escrito Ejercitar los movimientos básicos y avanzados de los trazos de la escritura

26 Extracto 3. Matemáticas 6º EP

27 G. INTERACTIVOS EN 6º de PRIMARIA

28

29

30

31

32 Extracto 1. Ejemplo Sociales

33

34

35

36

37

38

39 ¿Nos atrevemos a intentarlo?


Descargar ppt "IKASGELAKO ESTRATEGIAK"

Presentaciones similares


Anuncios Google