La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

10-15-13 and 10-16-13. Materiales Escolares Lapiz Boligrafo Cuaderno Libro: Expresate Annuncios: Projects will be graded as soon as I can get to them.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "10-15-13 and 10-16-13. Materiales Escolares Lapiz Boligrafo Cuaderno Libro: Expresate Annuncios: Projects will be graded as soon as I can get to them."— Transcripción de la presentación:

1 and

2 Materiales Escolares Lapiz Boligrafo Cuaderno Libro: Expresate Annuncios: Projects will be graded as soon as I can get to them Turn in ANY missing assignments They will be counted as late; but late is better than a ZERO Lunch Duty

3 Interpretive Listening Abrázame y (1) como si fuera la primera vez, acércate y entrégate, yo te prometo que (2) te voy a (3). Hoy yo te entrego el (4). Hey, cuando te conocí, me (5)de tí, me hacías tan (6). Yo no supe qué decir al verte frente a mí, es como un (7) que vive en mí. Yo te (8) que decir, al estar junto a tí, nada me importa ya. Y, qué más (9) hacer, (10) tal para cual, nunca he sentido un amor igual. No perdamos más el (11), ha llegado ya el momento. Ven a mí, estoy aquí, para tí por (12).

4 Interpretive Listening Abrázame y bésame como si fuera la primera vez, acércate y entrégate, yo te prometo que jamás te voy a lastimar. Hoy yo te entrego el corazón. Hey, cuando te conocí, me enamore de tí, me hacías tan feliz. Yo no supe qué decir al verte frente a mí, es como un sueño que vive en mí. Yo te tengo que decir, al estar junto a tí, nada me importa ya. Y, qué más vamos hacer, somos tal para cual, nunca he sentido un amor igual. No perdamos más el tiempo, ha llegado ya el momento. Ven a mí, estoy aquí, para tí por siempre.

5 Interpretive Listening Text Pg. 112 #1 Listen to each conversation and match it with the appropriate picture

6 Ponlos en tu cuaderno… To ask what others like to do Pg. 83 To ask how often you do something Pg. 96 To ask what a friend wants to do Pg. 85 Frequency Words los lunes (etc.)Mondays todos los diasEveryday nuncaNever siempreAlways casi (nunca/siempre) Almost (never/always) cadaEach

7 Presentational Speaking – Choose 1 A) You and your friend are planning what to do this Friday. Ask your friend what he or she usually does on Fridays after classes and with whom. Then say where you like to go and how often you go there. Find out if your friend wants to go with you. B) One student, who is athletic and likes to be outdoors, states two things that he or she does and how often. The other student, who is the quiet, indoor type, replies, stating two activities that he or she often does and when, and then adds one that he or she rarely does. The athletic student then states one thing that he or she never does. C) In pairs have one student interview another about what he or she likes to do. The interviewer should get information about two activities: one for hot, sunny days and one for cold, windy days. He or she should then ask where and how often the other does these activities and with whom.


Descargar ppt "10-15-13 and 10-16-13. Materiales Escolares Lapiz Boligrafo Cuaderno Libro: Expresate Annuncios: Projects will be graded as soon as I can get to them."

Presentaciones similares


Anuncios Google