Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porBambang Sutedja Modificado hace 5 años
1
PONÈNCIA. Denuncies associades a PRL (psicosocials).
Per què i com evitar-les. Marc Antràs i Puchal ANTRÀS ADVOCATS ASSOCIATS 2ª Jornada d’Actualització en Prevenció de Riscos Psicosocials – Hospital Clínic - Barcelona 2018
2
Qüestió prèvia... Denuncies associades a PRL (psicosocials).
Per què i com evitar-les. Qüestió prèvia... No hi ha manera d’evitar-les. Podem fer per afrontar-les amb el màxim de garanties. Objectiu: Reducció dels supòsits de denúncia 2ª Jornada d’Actualització en Prevenció de Riscos Psicosocials – Hospital Clínic - Barcelona 2018
3
Denuncies associades a PRL (psicosocials). Per què i com evitar-les.
ELS RISCOS PSICOSOCIALS I L’ACCIDENT DE TREBALL. POSSIBLES REPERCUSSIONS EN DIFERENTS ÀMBITS. Concepte evolutiu d’accident de treball. Fase 1. Causes psíquiques: Malaltia Comuna. Fase 2. Situacions anòmales i traumàtiques: Accident de Treball Fase 3. Condicions laborals: Accident de treball. El cas de l’instigador del problema. 2ª Jornada d’Actualització en Prevenció de Riscos Psicosocials – Hospital Clínic - Barcelona 2018
4
Denuncies associades a PRL (psicosocials). Per què i com evitar-les.
II. MANERA D’INVESTIGAR EL RISC (CRÍTIC). LA VIA PRL. I LA VIA RRHH. Generalment, RRHH o RRLL no intervé fins que no té una diagnosi clara del problema. La diagnosi provindrà de PRL amb les recomanacions adients, o fins i tot disciplinàries. RRHH / RRLL repetirà la investigació (amb característiques diferents). 2ª Jornada d’Actualització en Prevenció de Riscos Psicosocials – Hospital Clínic - Barcelona 2018
5
Denuncies associades a PRL (psicosocials). Per què i com evitar-les.
III. L’ORIGEN DE LES DENÚNCIES I LA MANERA D’AFRONTAR-LES La millor manera, sempre: Anticipar-se a les pròpies reclamacions Acreditar que ja s’ha valorat i corregit amb caràcter previ a la mateixa denúncia. Incrementar la nostra credibilitat. Potencial us pericial dels tècnics en PRL. 2ª Jornada d’Actualització en Prevenció de Riscos Psicosocials – Hospital Clínic - Barcelona 2018
6
Gracies per la seva atenció. Torn de preguntes.
Denuncies associades a PRL (psicosocials). Per què i com evitar-les. Gracies per la seva atenció. Torn de preguntes. 2ª Jornada d’Actualització en Prevenció de Riscos Psicosocials – Hospital Clínic - Barcelona 2018
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.