La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

BENVINGUTS A FORMIGUES!

Presentaciones similares


Presentación del tema: "BENVINGUTS A FORMIGUES!"— Transcripción de la presentación:

1 BENVINGUTS A FORMIGUES!
CURS

2 PRESENTACIÓ DELS/DE LES MESTRES
VANESA CÁLIZ: TUTORA SUSANA GIMENO: AUXILIAR D’AULA, MENJADOR AL IBÁÑEZ: ANGLÈS MAYKEL GUIJARRO: PSICOMOTRICITAT MARTA LLOPIS: MÚSICA MONTSE REVENTÓS: MIGDIADA

3 HORARI ENTRADES I SORTIDES
ENTRADA: 9.25h h MIGDIADA: 13.00h h/14.45h SORTIDA: 16.50h h

4 COMUNICACIÓ ESCOLA-FAMÍLIES
MAIL: ENTREVISTES : DIMARTS 14.30h, DIJOUS 11.30h i DIVENDRES 14.30h BLOC INFANTIL INFORMES: NADAL (ADAPTACIÓ) I JUNY TELÈFON: MATÍ: COMENTARIS BREUS A LA PORTA: DIETES, OBSERVACIONS, ETC. LLIBRET D’INFANTIL: COMUNICACIÓ ESCOLA-FAMÍLIA, TAMBÉ TREBALLAREM UNA EMOCIÓ I UN HÀBIT PER TRIMESTRE. INFORMAREM DE LES DATES D’ENTREGA I DE RECOLLIDA LLIBRE PROTAGONISTA: EXPLICA LA HISTÒRIA VITAL DE CADA INFANT COMPARTIR EXPERIÈNCIES: FAMILIARS I AMICS PODEN VENIR A L’ESCOLA

5 CARACTERÍSTIQUES DE L’ ETAPA EVOLUTIVA
El desenvolupament de les capacitats que s’han d’assolir en P-3 s'organitzen en quatre eixos: Aprendre a ser i actuar d'una manera cada vegada més autònoma. Aprendre a pensar i comunicar. Aprendre a descobrir i a tenir iniciativa. Aprendre a conviure i habitar el món. Que es treballen a partir de tres àrees curriculars:

6 ÀREES CURRICULARS Descoberta d’un mateix i dels altres:
Autoconeixement i gestió de les emocions (tren de les emocions, assemblees, llibreta, contes, etc.) Joc i moviment Relacions afectives i comunicatives - Autonomia personal i relacional (rutines, hàbits, llibreta per casa...)

7 ÀREES CURRICULARS Descoberta de l’entorn
Treball per Projectes: anirem fent projectes al llarg del curs, donats per l’activitat o per l’estació de l’any. Projecte Interdisciplinar: JJ.OO 92’ L’hort de l’escola Sortides: Bosc de l’Escola (octubre) SOLMAT Musicoteràpia (novembre) KAPLA (desembre) Teatre musical en anglès (febrer) Atletisme (març) Auditori Colònies (maig) Sortida rucs (juny) Festes populars: Castanyada, Santa Cecília, Nadal, Dia de la pau, Carnestoltes, Sant Jordi, Festa de final de curs Escola Verda: tres “R” (reduir, reutilitzar i reciclar).

8 ÀREES CURRICULARS Comunicació i llenguatges: Escoltar, expressar, pensar... ENTUSIASMAT: Llenguatge matemàtic. Es treballa la numeració, raonament lògic, percepció visual, orientació espacial, geometria i mesura a partir de jocs i activitats lúdiques a on el protagonista és l’alumne, a través del treball cooperatiu. LUDILLETRES: Llenguatge verbal. Desenvolupament de les habilitats lingüístiques, grafomotrius, lectores, de creativitat i treball cooperatiu. LLENGUATGE MUSICAL, LLENGUATGE ANGLÈS I LLENGUATGE PLÀSTIC

9 12.15h-14.30/14.45h Dinar, migdiada i esbarjo
HORARI DE CLASSE 9.30h-10.00h Rutines diàries i Assemblea (motxil·la i bata, cançó bon dia, data, llista, calendari, temps,...) 10.00h-10.45h ENTUSIASMAT (Llenguatge Mat)/ LUDILLETRES (Llenguatge Verbal) 10.45h-11.30h Esbarjo (ESMORZAR VOLUNTARI: fruita pelada i tallada o cereals o galetes o petit entrepà) 11.30h-12.15h ENTUSIASMAT (Llenguatge Matemàtic) LUDILLETRES (Llenguatge Verbal) PSICOMOTRICITAT ELS DIMARTS 12.15h-14.30/14.45h Dinar, migdiada i esbarjo 14.30h/14.45h-15.15h Jocs, contes 15.15h-16.00h Projectes, Música, anglès, plàstica 16.00h-16.50h Activitats a classe (berenar, lavabo i preparar la sortida)

10 ASPECTES D’INTERÉS ACTIVITATS EXTRAESCOLARS (Fotocòpia)
ACOLLIDA MATÍ I TARDA (8.00h a 18.30h) EVITAR PORTAR JOGUINES A L’ESCOLA ES PODEN SUBMINISTRAR MEDICAMENTS A L’ESCOLA AMB AUTORITZACIÓ I PRESCRIPCIÓ MÈDICA EN CAS D’ANTIBIÒTIC (Fotocòpia) POLLS: REVISAR FREQÜENTMENT. SI ES DETECTEN, ES TRUCA I ES VENEN A RECOLLIR ELS INFANTS ANIVERSARIS: COCA DE FORN AMB TIQUET. EVITAR PORTAR CARAMELS O REGALS. SENSE ESPELMES. EXCURSIONS DE TOT EL DIA: XANDALL ESCOLA,CALÇAT ESPORTIU BLANC. EL PICNIC EL FA L’ESCOLA (MENYS ELS QUE DINEN A CASA). PISCINA: Banyador posat, tovallola, casquet de bany, xancletes, calcetes o calçotets per canviar-se, llibret d’infantil a una bossa de plàstic. Es porta tot a la mateixa bossa de l’escola. Evitar portar dues motxil·les. MUDA EXTRA (2/3 CALÇOTETS O CALCETES), LLENÇOL AMB BOSSA TOT MARCAT, NINO I XUMET SI ELS HI CAL PER DOMRIR

11 ASPECTES A RECORDAR: - A DIARI: BATA A LA MOTXILLA, LLIBRET D’INFANTIL I UNIFORME DE L’ESCOLA DILLUNS: PITET AMB BOSSA DE ROBA AMB CINTA PEL CAP, CALÇAT BLAU MARÍ (NO ESPORTIU), MITJONS BLAU MARÍ O NEGRE, GOT, LLENÇOL AMB BOSSA DE ROBA DIMARTS: CALÇAT ESPORTIU BLANC (SENSE DIBUIXOS), MITJONS BLANCS. DIMECRES: CALÇAT ESPORTIU BLANC, BOSSA PISCINA (ROBA INTERIOR, TOVALLOLA, XANCLETES,CASQUET BANY) AGENDA DINS BOSSETA DE PLÀSTIC. BANYADOR POSAT I CALÇAT ESPORTIU BLANC AMB MITJONS BLANCS - DIJOUS: PITET, CALÇAT BLAU MARÍ, MITJONS BLAU MARÍ O NEGRE. DIVENDRES: CALÇAT BLAU MAR, ÍMITJONS BLAU MARÍ O NEGRE. (TORNEM GOT I LLENÇOL)

12 CAL RECORDAR… L’UNIFORME ÉS UNA NORMA DE L’ESCOLA I S’HA DE RESPECTAR.
MOTXIL·LA MITJANA SENSE RODES. TOT MARCAT AMB NOM I COGNOM A LLOC VISIBLE. VETA ALS ABRICS. ABRIC PATI DE COLORS: EL TORNEM ÚLTIM DIVENDRES DE MES. EL PODEU PORTAR QUAN VULGUEU. BUF BLAU MARÍ, EVITAR GUANTS. ES REBRÀ DIÀRIAMENT EL MENÚ A CASA VIA PER SABER QUÈ I COM HAN DINAT

13

14 UN MOLT BON CURS!!!


Descargar ppt "BENVINGUTS A FORMIGUES!"

Presentaciones similares


Anuncios Google