La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

El GRUP CAPIO està present a Europa en 8 països i compta amb més de 16

Presentaciones similares


Presentación del tema: "El GRUP CAPIO està present a Europa en 8 països i compta amb més de 16"— Transcripción de la presentación:

1 Desenvolupament d’un nou model retributiu per als facultatius després de 25 anys.

2 El GRUP CAPIO està present a Europa en 8 països i compta amb més de 16
El GRUP CAPIO està present a Europa en 8 països i compta amb més de professionals. És líder del mercat de Suècia i Espanya i, ocupa les primers llocs al Regne Unit i França.

3 CAPIO SANIDAD és l’empresa líder en l’assistència i
gestió sanitària a Espanya. Actualment, a Espanya comptem amb més de 20 centres, entre hospitals, clíniques i residències, en 5 comunitats autònomes, som més de professionals i tenim una dotació assistencial de més de llits.

4 CAPIO HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA es va construir l’any 1984
CAPIO HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA es va construir l’any L’any 2001 el nostre Hospital va iniciar un procés d’actualització tecnològica. CAPIO HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA el passat mes de gener de 2008, ha obtingut l’Acreditació de Qualitat de la Generalitat de Catalunya. L’objectiu de CAPIO HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA és donar la millor atenció mèdica i personal a tots els nostres pacients i els seus familiars.

5 Entorn de l’Hospital Capio HGC Sant Cugat del Vallés
20 minuts de Barcelona Àrea d’influència: població

6 Recursos estructurals
L’HGC disposa de m2, dels quals m2 estan ocupats en aquest moment. We can say that we are a medium sized hospital but with some high-tech facilities and activity like cardiac surgery or radiotherapy, and this is not usual in our area.

7 Recursos Humans Personal mèdic 167 FTE (en plantilla)
(associats, depenent del servei) Personal d’Infermeria 405 FTE Personal Administratiu i auxiliar 630 FTE We are about one thousand two hundred workers with this distribution.

8 HOSPITAL DE REFÈRENCIA
Cartera de Serveis HOSPITAL DE REFÈRENCIA Al·lèrgia Acupuntura Anatomia Patològica Cir. Plàstica Cir. Pediàtrica Cir. Vascular Cir. Toràcica Clínica del Dolor Diàlisis Hematologia Maxil.lofacial Medicina de l’esport Medicina Nuclear Nefrologia Neurocirurgia Oncologia Ondontoestomatologia Psicologia Psiquiatria Reumatologia Unitat de Cures Intensives Unitat de Trastorns del Son HOSPITAL GRAL. BÀSIC Anàlisis clíniques Anestèsia Cardiologia Cir. General COT Dermatologia Digestiu Endocrinologia Ginecologia i Obstetrícia Medicina interna Neurologia Oftalmologia ORL Pediatria Pneumologia Radiodiagnòstic Rehabilitació Urgències Urologia HOSPITAL ALTA TECNOLOGIA This hospital offers services of a general hospital, specific areas and a group of high -tech services. Cirurgia Cardíaca Radiologia vascular intervencionista: Hemodinàmia Rad. Vasc. Interv. Neurològica Radioterapia

9 Procedència dels nostres pacients
In fact we are working as a proximity Hospital we offer services to the nearest area. 1 of 3 children of Sant Cugat, this town, has been born in this hospital.

10 Procedència dels nostres pacients per entitat pagadora
18% 25% 24% 33% Who pays for our activity?

11 Introducció L’evolució del dia a dia sense un model establert després de 25 anys dona una situació de desordre que desdibuixa qualsevol criteri. El mercat dels facultatius s’ha segmentat i les seves prioritats són diferents, requerint-ne un nou model. La productivitat i eficiència es necessària així com la implicació dels professionals.

12 Objectius Necessitat de revisar el sistema retributiu actual per crear un nou model per: Generar un model atractiu ateses les noves condicions de mercat per atreure professionals: Volen projecte, estabilitat, reconeixement econòmic de la eficiència Incorporar temps no assistencial Definir clarament serveis jerarquitzats i serveis integrats per empreses de professionals Establir unes condicions transparents consensuades i compartides en la retribució fixa i en la variable Re definir el paper del Cap de Servei incrementant el seu lideratge, així com la responsabilitat en la gestió. Fomentar una major productivitat i eficiència dels serveis

13 Dubtes abans del canvi de model
Por al canvi Drets adquirits de les condicions prèvies Definir un espai no assistencial i una productivitat eficient Re definir funcions i papers específics Acceptació per la major part dels professionals del model Cost econòmic similar

14 Com fer-ho? Definir un nou model Fidelització i carrera profesional
Productivitat i eficiencia global del servei Consideracions Comparabilitat amb la XHUP com a mercat Parlar de dedicació efectiva en comparació amb la cartera de serveis en minuts , donant % de temps/esforç de dedicació i a partir d’aquest, donar tota la flexibilitat al cap de servei. Considerar que els equips es poden organitzar de forma més eficient per a fer globalment multitasking i treure un major rendiment

15 Com fer-ho? Definir un nou model 1r.

16 Aplicació del concepte de complement d’especialització
Fidelització i carrera profesional Aplicació del concepte de complement d’especialització NIVELL I 1 any NIVELL II 4 a 8 anys NIVELL III 8 anys o + Fidelitat i competir amb el mercat

17 Definició de conceptes
Com fer-ho? Definició de conceptes Definir la jornada efectiva h/any Temps no assistencial entre el 25-15% segons la jornada Consens en l’esforç per cartera de servei

18 Definició de conceptes
Com fer-ho? Definició de conceptes Criteris Una vegada definit l’esforç són punts que acumulen productivitat i no es valora el temps de dedicació sinó el producte resultant. El servei s’organitza per ser més eficient independentment de les hores que dediqui o vulgui dedicar, màxima flexibilitat Els punts tenen el preu del cost empresa del seu esforç en temps Si no s’arriba a 100 el Cap de Servei es responsable de reduir o ajustar estructura El temps no assistencial es flexible però si que existeix una presentació de resultats Definir la jornada efectiva. 1694h/any Temps no assistencial entre el 25-15% segons la jornada Consens en l’esforç per cartera de servei Activitat esperable pel servei 100/100 Productivitat act. Real >esperable

19 Definició de conceptes
Esforç de tota la cartera de serveis (min-pts) Compromis d’activitat Tota la cartera de serveis ha estat consensuada amb els Caps de Servei i donant coherència entre serveis mèdics i quirúrgics i ajustada a la realitat. Definint: Esforç per activitat Objectiu d’activitat per l’any cartera de serveis

20 Temps assistencials

21 Pactes globals i per servei

22 + DPOs 500.000 € Bossa de productivitat 800.000 €
Productivitat i eficiencia global del servei DPOs + Bossa de productivitat 10% assoliment econòmic Aprox. 10% masa salarial facultatius

23 Activitat Signatura de l’Acord Aplicació per Serveis

24

25

26

27

28 Resultats del model Poder seleccionar professionals Més activitat
Redefinir i potencial el paper d’un Cap de servei com a gestor del servei Mínim impacte social (2 situacions no resoltes de 162 professionals) Poder seleccionar professionals Més activitat Més gran implicació Costos similarts del nou model amb pics d’activitat més eficients

29 Conclusions El nou marc retributiu :
Ens ha permès tancar una evolució històrica i homogeneïtzar per arribar a una política retributiva transparent. Ens ha permès una millor posició en el mercat i captar més professionals : Retribució econòmica extra i eficient a l’esforç (productivitat) Projecte de servei i d’hospital alineat Valoració d’un temps no assistencial per a la formació , docència i/o investigació rendint comptes Ens ha permès incrementar l’eficiència de l’increment d’activitat del seu temps i en especial les estructures de suport.


Descargar ppt "El GRUP CAPIO està present a Europa en 8 països i compta amb més de 16"

Presentaciones similares


Anuncios Google