Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porGabriel Henrique Azeredo Filipe Modificado hace 5 años
1
LECTURA D’IMATGES als Estanys de Sils
CRP La Selva II, Blanes
2
COMPONENTS VISUALS D’UNA IMATGE
LÍNIA FIGURA FORMA TEXTURA COLOR DIMENSIONS PROFUNDITAT CRP La Selva II, Blanes
3
Dimensions Línea Figura Profunditat CRP La Selva II, Blanes
4
¿ Quina d’aquestes escorces és la del pollancre ?
TEXTURA ¿ Quina d’aquestes escorces és la del pollancre ? CRP La Selva II, Blanes
5
ASPECTES ANALÍTICS DE LA IMATGE
ENQUADRAMENT COMPOSICIÓ PUNT DE VISTA LLUM I COLOR ESTÈTICA I ORIGINALITAT CRP La Selva II, Blanes
6
ENQUADRAMENT ( Porció de la realitat que decidim retallar i enregistrar )
Plans generals Plans mitjans Primers plans Primeríssims plans Descriptius Narratius Expressius Molt expressius CRP La Selva II, Blanes
7
Pla general Primeríssim pla Pla mig Primer pla CRP La Selva II, Blanes
8
Pollancreda Pollancre Llavor Pollancre Fulla Fruit
CRP La Selva II, Blanes ¿ Sabries dir a quin tipus d’enquadrament correspon cada imatge?
9
COMPOSICIÓ ( Manera d’estar repartits els elements en una fotografia )
Regla dels terços : Línies àuries Punts auris Donar aire : Equilibrar els pesos. Deixar més espai lliure en la direcció cap on es dirigeix el subjecte. Repartir bé els elements dins de la imatge. CRP La Selva II, Blanes
10
Regla dels terços CRP La Selva II, Blanes
11
Donar aire CRP La Selva II, Blanes
12
Equilibrar els pesos CRP La Selva II, Blanes
13
PUNT DE VISTA Picats Contrapicats Pla natural
Càmera mes alta que el subjecte. Tendeixen a empetitir. Càmera per sota del subjecte. Tendeixen a enaltir. Càmera a la mateixa alçada. Punt de vista normal. CRP La Selva II, Blanes
14
Picat Contrapicat Pla natural CRP La Selva II, Blanes
15
LLUM Llum natural : Llum artificial :
Vigilar amb els contrallums, a no ser que siguin buscats. Posar-se d’esquena al sol. Evitar la llum del migdia, molt vertical. Colors brillants, però ombres molt marcades. Amb llum suau colors menys intensos, subjectes més clars. Enganyar a la càmera, mesurant la llum en un punt i disparant en un altre. Utilitzar els programes de la digital i les obertures de diafragma a les reflex. Llum artificial : Experimentar amb l’ús del flash. Normalment aplana la foto. Efecte dimoni. Fer la foto lleugerament de costat. ELS PUNTS MÉS IL·LUMINATS CRIDEN MÉS L’ATENCIÓ CRP La Selva II, Blanes
16
Contrallum CRP La Selva II, Blanes
17
COLOR Teoria del color.-
Colors freds-càlids Colors harmònics-contrastats Ajuden a crear sensacions, aconseguim efectes. Podeu consultar : CRP La Selva II, Blanes
18
Colors complementaris
Colors càlids Colors freds Colors complementaris CRP La Selva II, Blanes
19
ESTÈTICA I ORIGINALITAT
NO HI HA REGLES FIXES. LES NORMES TAMBÉ SERVEIXEN PER SALTAR-SE LES. ( PERÒ PRIMER HAS DE DOMINAR-LES ). CRP La Selva II, Blanes
20
I UNS ÚLTIMS CONSELLS... Practicar molt.
Llegir-se bé les instruccions de la càmera. Fer lectura d’imatge : exposicions, publicitat, cinema, tele... Fer fotos amb bona llum. Utilitzar poc el flash. Concretar el missatge, penseu que voleu explicar... Possibilitat de retocar les fotos. CRP La Selva II, Blanes
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.