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Publicada porPedro del Río Acuña Modificado hace 10 años
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POST ANALYSIS GUATEMALA 2010
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Target Core Need BYA drive Occasion Main Channel Competitive Strategy Competitive Strategy COB FRIENDS LUNCH TIME, SPECIAL OCCASION Strategy Focus Layer Drive Ticket Average during Holiday Season by targeting Families and Friends that want to Celebrate a special occasion. Drive Ticket Average during Holiday Season by targeting Families and Friends that want to Celebrate a special occasion. Marketing Strategy Triggers Desired Outcome Desired Outcome FRIENDS/FAMILIES CONNECT WITH FRIENDS AND COWORKERS TICKET AVERAGE LUNCH AND DINNER DINE IN/DRIVE THRU AFFORDABLE/ ABUNDANCE
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Promo Performance Media Investment% of investment # of Total TRPS - Total Weeks spot on air - TVC % - Cable % - Radio % - Digital Media % - POP Material Investment POP in store and outdoors $475 Other:% of Investment xxxxx - - Weekly average sales mix Total Single/units 4975 Total Combo/untils(If applicable) Total sales: $27,362 Transaction Mix %: 12% Sales Mix %: 0.71% Food and paper % 3.63% Gross Margin: 57 Menu Mix Average Price of Promotion in Dollars $5.5
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Main competitor information during protion Pricing: Competitor: POLLO CAMPEROCOMBO FAMILIAR$14.35 Promotion:
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Panorama de Inversión Campaña Pollo Campero Combo Familia Q115.00 Mes: Noviembre y Diciembre 2010 Mes: Noviembre y Diciembre 2010 Esta promoción se utilizo para apoyar la campaña Únete ( para salvar niños con cáncer), se pautaron 4 publicaciones en el Quezalteco, 2 en Noviembre y 2 en Diciembre, su material fue de pagina completa full color, con una inversión de Q. 18.048.00 y pauta en la ciudad capital junto con inversión en TV y vallas. El Quezalteco, circula en el Suroccidente del país y en la ciudad capital los días, Martes, Jueves y Sábado.
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