Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
Cas Danone
2
De quina manera influeixen els factors psicològics en el procès de decisió de compra d’un iogurt Danone?
3
Índex Factors psicològics: La motivació La percepció L’Aprenentatge
Creences i Actituds
4
La motivació Definició: Estat que condueix a una persona a adoptar un comportament amb el qual aconseguirà els seus objectius. Hi ha una necessitat, es busca informació, s’avaluen alternatives i es prèn la decisió de compra.
5
La motivació La motivació entre en joc en el factor salut. Danone ven molts productes adreçats a la preocupació per la salut (productes funcionals). Exemple: Una persona que va el metge, i aquest li recomana prendre algun producte per reduïr el colesterol. I descobreix un producte com “Danacol”.
6
La percepció Definició: Es la manera com les persones obtenen informació i la interpreten, davant un missatge publicitari, objecte, etc. Hi ha una atenció selectiva quan busquem el que ens interessa, i una distorsió selectiva quan excloem el què és contrari a les nostres creences.
7
La percepció Danone procura tenir cura del seu “packaging” per tal de que el consumidor reconeixi els seus productes de forma ràpida. Exemple: “Danino Petit Suïsse” s’identifica com a producte per a nens.
8
L’Aprenentatge Definició: Son els canvis de comportament davant l’experiència d’un producte, objecte,etc...Si el consumidor té bona experiència repetirà.
9
L’Aprenentatge Aquest aspecte entre en joc després d’haver consumit prèviament un producte Danone amb una funcionalitat específica. Si pel consumidor és útil, seguirà adquirint-lo de forma reïterada. Exemple: “Activia” adreçat als problemes intestinals i “Griego” ofereix un gust exquisit.
10
Creences i actituts Definició: La creença és una opinió o pensament del consumidor davant un producte o tema en concret. Definició: L’actitut és el punt de vista del consumidor sobre un producte, anunci, etc. És una predisposició.
11
Creences i actituts El consumidor associa la marca Danone amb el següent: Qualitat Innovació Salut Tast deliciós
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.