La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Somus romanis CURS 18-19.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Somus romanis CURS 18-19."— Transcripción de la presentación:

1 Somus romanis CURS 18-19

2 Equip docent: Tutora: Marta Baqué
Mestra de castellà i reforç: Tots els tutors de 5è. Mestra d’anglès: Marta Baqué i Patricia Padilla Mestre de música: Sandra Brossa Mestre d’educació especial: Robert Compta. Mestre d’educació física: Clàudia Clavel Monitores menjador: Feli Fernández, Sílvia Torres, Jennifer Duran, Ivon Suports: David Garcia, Sira Ruiz, Dora Martínez, Olaya Gàlvez, Anaïs Perulero Especialistes externs al centre: Èlia Vidal: Psicopedagoga de l’EAP [Equip d’Assessorament Psicopedagògic] Horaris de Tutoria: Marta - 12:30-14:00 Dilluns Comentaris puntuals cada dia.

3 NORMES DE CENTRE: PUNTUALITAT SORTIDES: Marxen sols, dies de pluja
MEDICAMENTS: sempre amb autorització signada i recepta del metge. (Visites mèdiques) ESMORZAR: Dia de la fruita.

4 sortides: RUÏNES D’EMPÚRIES: 26 de setembre (Engeguem projecte)
TEATRE: Primer trimestre (La Sala) COLÒNIES: 4 i 5 d’abril Mas Gircòs SORTIDA A LA NATURA: Tercer trimestre PROGRAMACIÓ ESTABLE: SORTIDES PROJECTES: VISITES D’EXPERTS:

5 HORARI: PROJECTE: Matemàtiques, llengua, medi, art,...
(suports a l’aula) ESPECIALITATS: Anglès, Música, Educació Física i Castellà ESPAIS D’INVESTIGACIÓ: Ens reflectem, Cartes pel món, Teranyina, EmocionART, El meu cos parla, Vas perdut!, English, ESPAI DE COMUNICACIÓ LECTURA

6 objectius: Entenem l’aprenentatge com un procés viu i actiu d’indagació constant. Entenem que l’escola està immersa en la societat a la què pertany i per tant no podem aprendre paral·lelament al què passa al món. Volem formar persones que siguin capaces d’entendre la realitat que els envolta i que sigui capaces d’actuar-hi d’una manera responsable i crítica. Fomentar l’autonomia i la iniciativa personal els ajudarà a transformar les idees que tinguin en accions i a ampliar les seves habilitats socials

7 LLIBRETA D’AULA LLIBRETA DE CONSULTA

8 Com treballem? Competència matemàtica: matemàtiques per entendre el món que ens envolta Numeració i càlcul  Relacions i canvi  Espai i forma  Mesura  Estadística i atzar

9 Com treballem? Competència lingüística:
Mitjà d’expressió de tot allò que passa a l’aula, del què volem comunicar, reflexions, descripció de processos,... Espais de comunicació: Conversa Fomentant el plaer per la lectura.

10 Com treballem? TEATRE DIARI ÀLBUMS IL·LUSTRATS PROJECTE MEDITERRANI
Important! Roba adient Educació Física: Llengua Castellana: TEATRE DIARI ÀLBUMS IL·LUSTRATS DUOLINGO Llengua Anglesa: desdoblaments PROJECTE MEDITERRANI INDIGO KENYA

11 Com avaluem? Autoavaluacions: Aprendre a detectar l’error.
Presentació final de projecte. Activitats d’avaluacions continues; explicació de processos.

12 Pàgina web de l’escola BLOC TOKAPP SCHOOL Password fotos: topsecret
Informacions importants de l’escola Eina de comunicació: relació amb el què passa a les aules Eina d’aprenentatge Recull de fotografies Password fotos: topsecret TOKAPP SCHOOL

13 Tasques fora de l’escola
Tasques puntuals per acabar a casa o propostes per poder compartir a l’aula. Objectiu: hàbit i responsabilitat d’organitzar la seva pròpia feina. Contacte amb el món (notícies, exposicions, anar a la d’excursió,...) Bloc Llibreta d’aula

14 US NECESSITEM: Sortides, tant pel poble, com fora.
Setmana de la creativitat. Experts, per treballar diferents temes que ens van sorgint a l’aula.

15 Digues-m'ho i ho oblidaré, ensenya-m'ho i ho recordaré,
MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA ASSISTÈNCIA! Digues-m'ho i ho oblidaré, ensenya-m'ho i ho recordaré, involucra-m'hi i ho aprendré!


Descargar ppt "Somus romanis CURS 18-19."

Presentaciones similares


Anuncios Google