La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Sessió de benvinguda FACULTAT DE LLETRES.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Sessió de benvinguda FACULTAT DE LLETRES."— Transcripción de la presentación:

1 Sessió de benvinguda FACULTAT DE LLETRES

2 La Universitat de Girona
La Facultat de Lletres L’equip de Deganat Els coordinadors d’estudis El professorat Els Instituts i les Càtedres Òrgans de participació Els serveis de la UdG Els serveis de la Facultat de Lletres Secretaria acadèmica Calendari acadèmic Convocatòries d’avaluació Modificació de matrícula Preus Crèdits de reconeixement acadèmic Les enquestes de docència

3 La Universitat de Girona
La UdG, nascuda el 1991 però amb una història que es remunta al S. XV, té actualment uns estudiants de Grau i de Màster, repartits en nou Facultats que es troben en tres campus diferents. El rector actual és el Dr. Sergi Bonet. La seu del Rectorat i els Vicerrectorats es troba a l’edifici de Les Àligues, al Campus de Barri Vell.

4

5 La Facultat de Lletres La Facultat de Lletres es troba al Campus de Barri Vell, i comparteix l’edifici de Sant Domènec amb la Facultat de Turisme La Facultat de Lletres ofereix set estudis de grau: Comunicació Cultural Filosofia Geografia, Ordenació del territori i Gestió del medi ambient Història Història de l’art Llengua i literatura catalanes Llengua i literatura espanyoles I una doble titulació, en Filosofia i Economia

6

7 L’equip de Deganat L’equip de Deganat té la missió de dirigir, gestionar i coordinar les activitats de la Facultat. Degà: Dr. Josep Gordi Vicedegana d’estudiants i mobilitat: Dra. Carla Carreras Vicedegana d’Ordenació acadèmica: Dra. Lluïsa Faxedas Secretària: Dra. Lara Vilà Coordinadors d’estudis

8 Coordinador/a d’estudis
El/La coordinador/a d’estudis té la tasca de vetllar pel bon funcionament de la docència i per la correcta organització de l’estudi. És la persona de referència dels estudiants a l’hora de plantejar qualsevol dubte o qüestió referent als estudis. Coordinadora dels estudis de Grau en Llengua i literatura espanyoles: Montserrat Batllori Despatx SD2-516 (5è pis edifici despatxos) Horaris d’atenció: Dilluns i Dimecres de les 11:00-13:30

9 El professorat Tots els professors i professores tenen un horari d’atenció presencial i tutories als estudiants; els dies i hores d’atenció els trobareu a les portes dels despatxos respectius Els professors també poden utilitzar la plataforma Moodle per fer-vos arribar avisos o informacions I també podeu rebre notificacions, dels professors o de la pròpia Facultat, al correu electrònic de la UdG (o el que vau donar en el moment de fer la matrícula), per la qual cosa us recomanem que l’aneu consultant sovint

10 Els Instituts i les Càtedres
Els Instituts universitaris de recerca són unitats dedicades a la investigació científica i tècnica. Les Càtedres de la Universitat de Girona són unitats que promouen l’estudi i la recerca, mitjançant l’organització d’activitats de reflexió, debat i difusió amb una elevada voluntat de relació amb el territori. Més informació aquí

11 Òrgans de participació
Cada curs de cada estudi ha d’escollir un delegat o delegada de curs que serà la persona de referència del grup per a tots els contactes amb els coordinadors d’estudi o l’equip de Deganat El Consell d’estudis és l’òrgan que pren les decisions relatives a tot el que afecta la docència de cada titulació. Està format pels professors de l’estudi en qüestió, i també hi pot participar un representant dels estudiants. La Junta de Facultat és l’òrgan que governa el conjunt de la facultat; hi participen representants dels professors, del PAS i dels estudiants que es renoven periòdicament mitjançant eleccions

12 Els serveis de la UdG A la web de la Universitat trobareu informació sobre tots els serveis que aquesta us ofereix. La Biblioteca és un servei molt important, tant pel que us ofereix presencialment com per tota la informació que podeu trobar a la web. També us poden interessar especialment el Servei d’Esports, el Servei de Llengües Modernes i l’ORE (Oficina de Relacions Exteriors)

13 Els serveis de la Facultat
Biblioteca Sala d’estudi Rafael Llussà Aules d’informàtica (PCs i MACs) Equipament audiovisual Laboratori d’Arqueologia Laboratori de Fonètica Laboratori de Geografia i Física SIGTE Bar-Cafeteria Menjador

14 El calendari acadèmic Les classes s’organitzen en dos semestres:
Del 26/9/2016 al 20/01/2017 Del 6/2/2017 al 26/5/2017 Les assignatures poden ser, doncs, semestrals o anuals. Tot i que en general s’aplica un sistema d’avaluació contínua, algunes assignatures comporten la realització d’exàmens al final del semestre. El calendari d’exàmens ja està a la vostra disposició. Els períodes d’exàmens són els següents: Del 23 de gener al 3 de febrer de 2017 Del 29 de maig al 12 de juny de 2017

15 Secretaria acadèmica Totes les gestions referents als vostres estudis s’han de realitzar a través de la Secretaria acadèmica. Tingueu en compte que la Universitat té una normativa sobre tots els tràmits que pugueu estar interessats en fer, i també un calendari per fer-los que cal respectar. Trobareu totes les Normatives en un enllaç de la web. Entre les qüestions que es regulen, hi ha tots els temes que tenen a veure amb possibles canvis a la matrícula, l’avaluació i la permanència.

16 Convocatòries d’avaluació
Teniu 3 convocatòries d’avaluació per superar cada assignatura, una per curs Podeu sol·licitar una quarta i darrera convocatòria de gràcia, si s’escau Si voleu, i en el termini establert, podeu demanar l’anul·lació de la convocatòria d’una assignatura determinada, i així no la gasteu Per continuar endavant amb els estudis, heu d’aprovar com a mínim 30 crèdits en 2 anys acadèmics

17 Modificació de matrícula
Podeu anul·lar la vostra matrícula (esperem que no ho feu!) fins al 18/11/2016. Per a poder-ho fer cal estar al corrent del pagament Podeu anul·lar convocatòries d’assignatures en aquests períodes: Assignatures 1S: fins 12/12/2016 Assignatures 2S i anuals: fins 28/4/2017 També podeu ampliar la matrícula amb més assignatures de cares al segon semestre (del 23/1/2017 al 3/2/2017)

18 Preus Tingueu en compte que si teniu Matrícula d’Honor d’alguna assignatura, el curs següent podeu matricular la mateixa quantitat de crèdits gratuïtament Al contrari, si heu de tornar a matricular crèdits d’assignatures suspeses, el preu del crèdit repetit serà més car. Si la primera vegada que l’heu matriculat us ha costat 25,27 €/crèdit, la segona vegada us costaria 31,21 €. I les següents vegades encara seria més car...

19 Reconeixement acadèmic
Tots els plans d’estudis contemplen la possibilitat que 6 dels crèdits que heu de fer els completeu amb la fòrmula del reconeixement acadèmic de crèdits Hi ha algunes activitats organitzades per algun departament, institut, càtedra o estudi de la UdG que us permeten que convalideu la inscripció i assistència per crèdits Per veure quines són les activitats organitzades per la nostra Facultat que es poden reconèixer com a crèdits, podeu consultar aquesta pàgina

20 Les enquestes de docència
Al final de cada semestre tindreu l’oportunitat de respondre on-line unes enquestes que pretenen recollir la vostra opinió sobre la docència i el desenvolupament de cada assignatura És important que contesteu aquestes enquestes, perquè són una eina per conèixer la vostra opinió i per engegar mesures de millora, si cal I és important que les contesteu tan seriosament i objectivament com us sigui possible


Descargar ppt "Sessió de benvinguda FACULTAT DE LLETRES."

Presentaciones similares


Anuncios Google