Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porGiuliana Simone Modificado hace 6 años
1
KARAOKE a CLASSE Activitat desenvolupada a: Educació Infantil
Educació Primària Educació Musical Educació Especial Aula d’Acollida
2
EL CENTRE . Centre: CEIP Pere Vila Districte: Ciutat Vella
Ciutat: Barcelona Escola de doble línia. Hem celebrat els 75 anys. .
3
OBJECTIUS Crear un ambient motivador per a que els nens disfrutin cantant, amb correcció tècnica individual i col·lectiva. Ensenyar a sincronitzar text i veu, millorant la habilitat i velocitat lectora. Ampliar el seu repertori amb diferents tipus de cançons (tradicionals, populars, infantils...), estils (pop, rock, d’autor, bandes sonores...) i idiomes. Treballar continguts de les diferents àrees curriculars. Col·laborar amb els companys i valorar el treball en grup .
4
RECURSOS TIC . Tenim recopilades més de cançons Midi i Kar. Utilitzem el programa gratuït vanBasco’s, que ens permet modificar el seu volum, tempo i alçada. Tenim 2 ordinadors de suport a totes les classes, 4 a l’aula d’acollida, amb altaveus i/o auriculars que permeten l’ús del karaoke, també a educació especial. Una pissarra digital (amb ordinador portàtil) que s’utilitza a l’àrea de música des de P3 a 6è de Primària. A Cicle Superior utilitzem les 2 aules d’informàtica per a que manipulin el programa, busquen arxius, informació de biografies de músics...
5
ACTIVITATS DE LLENGUA Cantar cançons en català, castellà i anglès.
Comparar una mateixa cançó en diferents idiomes.
6
ACTIVITATS DE MÚSICA Fer jocs amb les qualitats del so (so/silenci, agut/greu, llarg/curt, fort/fluix...). Coordinar el moviment sincronitzat a la cançó. Aprendre cançons que ens ensenya un alumne nou que parla un altre idioma... Deixar que ells proposin.
7
ACTIVITATS DE NATURALS
Aprendre cançons d’animals, de diferents parts del cos, de fenòmens naturals, de consciència ecològica... ACTIVITATS DE SOCIALS Ubicar algunes cançons en el seu espai i temps, aprendre costums, personatges i símbols d’identitat de diferents zones i territoris. .
8
ACTIVITATS DE MATEMÀTIQUES DE COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL
Aprendre cançons de contar, de repartir, de jocs de xifres... Contar estrofes, paraules i síl·labes. DE COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL . Parlar de la importància de la televisió, dels mitjans de comunicació i dels fenòmens de masses com “Operación Triumfo” i la cançó de l’estiu.
9
VALORACIÓ És una activitat molt motivadora i divertida, els alumnes estan totalment entregats i receptius si adequem las cançons al seu nivell partint dels seus coneixements previs. La valoració que fem és molt positiva perquè veiem que l’aprenentatge és autònom, actiu, interdisciplinar i significatiu a la vegada que col·laboratiu en els grups-classe. A nivell tècnic, la pissarra digital millora la visibilitat en comparació a la televisió o l’ordinador. La qualitat de so millora amb una bona targeta d’àudio i uns bons altaveus .
10
Crèdits: mestres CEIP Pere Vila
És una eina útil i amena també per als adults. Funciona molt bé en reunions informals de docents. Els pares poden utilitzar-los a casa, reforçant així l’actitud positiva cap a l’aprenentatge i els continguts treballats a l’aula. Crèdits: mestres CEIP Pere Vila Coordinador: Jordi Jubany i Vila La felicitat no és un destí on arribar, sinó una manera de viatjar _______________________________________________________
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.