La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya

Presentaciones similares


Presentación del tema: "FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya"— Transcripción de la presentación:

1 FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya
Barcelona, 3 de desembre de 2006 Organitzat per l’Associació de Treballadors Familiars de Catalunya

2 Els nostres objectius Generar ocupació regular en el sector de l’atenció domiciliària Afavorir la professionalització del sector oferint serveis de qualitat i confiança. Ampliar el univers de població que pugui beneficiar-se dels serveis d’atenció domiciliària. Utilitzar el xec-servei com element dinamitzador de la demanda e inductor d’efectes positius en la creació d’ocupació.

3 Professionalitat i qualitat
Definició de professionalitat La satisfacció de l’usuari o usuària dels serveis Factors determinants de la professionalitat* * FERNANDEZ GES, Carme: El treball Familiar en el Servei d’Ajuda a Domicili: Evolució i reptes de la professió, Revista de Treball Social (RTS) núm CODTS. Desembre de 2003.

4 Què fem a la Fundació Domicília vers.....
La Formació L’organització del servei La relació laboral

5 La Formació Vetlla i fa el seguiment de l’adequació dels perfils professionals als serveis que es contracten. Informa, orienta i encoratja les professionals per a què puguin optar a una formació reglada en el sector. Sensibilitza la població de la importància de la formació en l’atenció a les persones.

6 L’organització del servei
Exigeix condicions empresarials mínimes Valora el Pla de prestació de serveis per part de les empreses Fomenta i organitza accions de reciclatge per als professionals de les empreses Ofereix protocols i assessorament per a la millora de l’organització

7 La relació laboral Aposta decididament pel compliment del Conveni Autonòmic: control i auditoria. Fomenta la ocupació de qualitat en el sector

8 La satisfacció de l’usuari /a
Una forma més de mesurar la qualitat dels serveis Necessitat de regulació i accions contra l’economia submergida en el sector La professionalització genera canvis culturals de la població i dignifica el sector.

9 Moltes gràcies per la vostra atenció
Bona feina!!!! Adela M. Redondo Olivencia, Directora Tlf


Descargar ppt "FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya"

Presentaciones similares


Anuncios Google