La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

DILLUNS, 26 DE SETEMBRE DE 2011.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "DILLUNS, 26 DE SETEMBRE DE 2011."— Transcripción de la presentación:

1 DILLUNS, 26 DE SETEMBRE DE 2011

2 TUTORS: 5è A: Dani Querol 5è B: Montse Solé ALTRES MESTRES: Música: Montse Rocosa Anglès: Núria Jarque Educació Física: Dani Querol Castellà: Montse Solé (5èA) / Carlos Vargas (5èB) Educació Especial: Eva Sedó Religió/Alternativa: Elisenda Torres

3 PLA DE LLENGÜES ESTRANGERES. PROJECTE MEDIAMBIENTAL
PLA D’AUTONOMIA DE CENTRES. PLA DE LLENGÜES ESTRANGERES. PROJECTE MEDIAMBIENTAL PROGRAMA ESCOLTA’M. PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES. PROJECTE PUNTEDU. APRENEM I ENS DIVERTIM AMB LES TIC.

4 FALTES D’ASSISTÈNCIA: Cal justificar-les SEMPRE.
HORARI LECTIU: Matí: 9:00-12:30 hores Tarda: 15:00-16:30 hores FALTES D’ASSISTÈNCIA: Cal justificar-les SEMPRE. QUOTA DE MATERIAL : La data límit per entregar el rebut de material és el 30 de setembre. QUOTA DE SORTIDES : En quant se sàpiga la quantitat es passarà el rebut i es dirà data límit. AUTORITZACIONS : Cal portar signades 2 autoritzacions, una per les sortides que es realitzen dins del terme municipal i una altra, per les de fora. És molt important la PUNTUALITAT, tant a les entrades com a les sortides. Els alumnes sortiran autònomament per l’entrada principal, si algun alumne no pot sortir sol del recinte s’haurà de notificar a secretaria.

5 Per a poder administrar medicaments als alumnes caldrà:
ANIVERSARIS: Els aniversaris no se celebren, no es poden portar invitacions, menjar ni beguda. MEDICACIÓ: Per a poder administrar medicaments als alumnes caldrà: Autorització signada pels pares o tutors legals. Prescripció mèdica o recepta mèdica. S’ha d’omplir també, l’autorització de l’administració d’un antitèrmic, que s’administrarà només en cas d’urgència (febre molt alta). Als mestres SÍ poden rebre pastissets: Carlos 1 d’octubre, Sandra 8 de maig.

6 TRANSPORT/ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
MENJADOR Telèfon: S’ha de comunicar, abans de les 10:00 hores, les faltes d’assistència o la necessitat de fer dieta. TRANSPORT/ACTIVITATS EXTRAESCOLARS - Qualsevol canvi eventual caldrà ser comunicat al mestre. ENTREVISTES AMB LES FAMÍLIES Sempre que vulgueu podeu demanar una entrevista. Les hores disponibles són: Divendres de 12:30 a 13:30h. TRANSPORT/ACTIVITATS EXTRAESCOLARS - Caldrà que el/la mestre/a del vostre fill sàpiga quins dies fa ús del servei de transport, quins dies fa alguna activitat extraescolar i quins dies el veniu a buscar.

7 A nivell general: - Es pretén potenciar l’escoltar, el raonar, el parlar, l’escriure i el llegir. - Treballem per a que els alumnes tinguin un vocabulari ric i variat i adquireixin els hàbits per a mantenir un conversa fluïda. Llengües (Llengua catalana, llengua castellana i llengua anglesa): - Desenvolupar el gust per la lectura i potenciar la comprensió de tot tipus de textos. - Fomentar l’escriptura de diversa tipologia textual, amb coherència, cohesió i correcció. Matemàtiques: - Treballar els blocs de continguts de l’àrea per tal de preparar als nostres alumnes per al desenvolupament matemàtic en la seva vida quotidiana. Coneixement del medi: - Proporcionar a l’alumnat els coneixements i les eines per ubicar-se en l’entorn on viu, per aprendre a habitar-lo, a respectar-lo i a millorar-lo.

8 EDUCACIÓ PER LA CIUTADANIA
EDUCACIÓ FÍSICA: Fomentar el desenvolupament hàrmonic i integral de l’alumne, tant en la vessant física com en la psíquica, com en l’artística. EDUCACIÓ ARTÍSTICA (música, visual i plàstica): Sensibilitzar l’alumnat vers les diferents manifestacions artístiques, tot potenciant la seva creativitat. EDUCACIÓ PER LA CIUTADANIA RELIGIÓ / APROFUNDIMENT DEL MEDI SOCIAL I CULTURAL Ed. Ciutadania: es tracta d’una assignatura quadrimestral perquè creiem que és millor repartir-ho en els dos cursos del cicle superior. Es treballen aspectes per a saber actuar al món d’avui dia, conèixer normes generals de convivència. Aprofundiment del medi: es realitza un treball sobre valors i de resolució de conflictes.

9 AGRUPAMENTS: Sessions en gran grup. Desdoblaments, dos mestres dins l’aula. Racons de matemàtiques. Racons d’autoaprenentatge a l’aula. Projecte interdisciplinari.

10 Recerca, organització i síntesi d’informació. Autonomia.
METODOLOGIA Treball cooperatiu. Recerca, organització i síntesi d’informació. Autonomia. Desenvolupament global de la personalitat (social, psicològic, afectiu). TIC integrades a les àrees.

11 HÀBITS DE TREBALL I ESTUDI
- Tenir un espai adequat i un temps establert per treballar sense distraccions. - Planificar les seves tasques i no esperar a última hora. - Tenir cura en la presentació dels treballs. - Tenir el material de treball ordenat (carpeta, motxilla...). - Revisió de l’horari i preparació del material necessari. Planificar tasques: potser seria bo realitzar un horari extraescolar per a organitzar- se el temps.

12 DEURES L’AGENDA ha de ser l’eina principal d’organització dels alumnes. Portaran a casa allò que no acabin a l’escola. Treballs individuals o en grup sobre diferents temàtiques. Recull de faltes de deures. AVALUACIÓ Continuada. Proves finals de cada 1 o 2 temes. Aquestes proves s’enviaran a casa perquè siguin signades i retornades. Proves internes. Actituds, valors i normes. Informes: desembre, març i juny. Recull de faltes de deures: explicar el sistema que seguim per a notificar que els seus fills/es no fan els deures. Més endavant es comentarà el tema correus amb els pares. Avaluació de les àrees: no només seran controls, es podran demanar treballs, exposicions, comportament, faltes de deures, participació,.... Informes de desembre i març es tornen i el de juny no.

13 ED. FÍSICA IMPORTANT 5è A.- Dimarts de 11.30 de 12.30h.
Divendres de a 16.30h. 5è B.- Dilluns de a 15.45h. Dimecres de 11’30 a 12’30h. IMPORTANT Cal que els dies que fan educació física portin la roba i el calçat adequat (xandall, samarreta i bambes). Per complir amb els mínims hàbits d’higiene cal que portin una tovallola petita, una samarreta de recanvi, sabó.

14 RELACIÓ FAMÍLIA – ESCOLA
Motivar als alumnes a participar en les activitats escolars. Diàleg: la via per resoldre les possibles situacions que ens trobarem. Família i escola tenim el mateix objectiu envers els alumnes. Treball conjunt pares-mestres. Correu electrònic (PREPARAR FULL)

15 5è A: ceipbenvi2001@gmail.com 5è B: ceipbenvi2001b@gmail.com
CORREUS DE 5È: 5è A: 5è B: Envieu un correu a l’adreça de la classe del vostre fill/a.

16 Resolució de conflictes i Capoeira.
Taller de prevenció i captura del mosquit tigre. Teatre en anglès:”Treasure Island”. Planta de triatge de Molins de Rei. La cova de l’Espluga de Francolí. Taller de papallones i insectes a Castellbisbal. Ciutadella Ibérica (Descobrim la ciutadella o Experimentem amb la llana). Taller del món romà al Museu de Santa Coloma de Gramanet (Romanorum vita. Taller del món romà). Espectacle de dansa ‘Sopa de pedres’ Terrassa. Parc Natural de Montserrat. Mines de Gavà. Cantània ‘Auditori de BCN’. Explicar les nostres reivindicacions.


Descargar ppt "DILLUNS, 26 DE SETEMBRE DE 2011."

Presentaciones similares


Anuncios Google