La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

CRM Customer Relantionship Management

Presentaciones similares


Presentación del tema: "CRM Customer Relantionship Management"— Transcripción de la presentación:

1 CRM Customer Relantionship Management
Albert Coronado Consultor a3ERP

2 Formació CRM a3ERP.net Introducció a CRM Elements i conceptes CRM
Entorn de treball Fitxers Mestres Accions Oportunitats Llistes de Distribució Llistats, informes i estadístiques

3 CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM
Què és CRM

4 CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM
Què és CRM Què NO és !!! No és un “software” (només)

5 CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM
CRM és una estrategia de negocis enfocada a entendre, anticipar i respondre les necessistats dels clients, tant actuals com futurs, amb la finalitat de consolidar i fer créixer el valor de la relació.

6 CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM
CRM és una estrategia de negocis enfocada a entendre, anticipar i respondre les necessistats dels clients, tant actuals com futurs, amb la finalitat de consolidar i fer créixer el valor de la relació. CRM és un instrument que ens ajudarà a evolucionar i aconseguir una empresa orientada al client, això ha de ser un compromís de tota l’organització.

7 CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM
Client Potencial, Organització, Contactes, Persones. Acció Oportunitat Llista Distribució. Lèxic màrketing: Lead –referència-, Funnel, forecast Integració ERP, elements comuns: Vendes, Stock, Risc,

8 CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM
Client Potencial, Organització, Contactes, Persones.

9 CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM
Client Potencial, Organització, Contactes, Persones. La taula de Persones recull a totes les persones que enregistraran les accions al CRM. Poden coincidir amb usuaris del ERP/CRM, amb representants, o no. Són conceptes INDEPENDENTS

10 CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM
Client Potencial, Organització, Contactes, Persones. La taula de Persones recull a totes les persones que enregistraran les accions al CRM. Poden coincidir amb usuaris del ERP/CRM, amb representants, o no. Són conceptes INDEPENDENTS Usuari (ERP/CRM) Representant Persona Eugenio López Marta Gabarró Patxi Gorreaga Esteban Lozano Lali Colomer

11 CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM
Client Potencial, Organització, Contactes. Acció Oportunitat Llista Distribució. Lèxic màrketing: Lead –referència-, Funnel, forecast Integració ERP, elements comuns: Vendes, Stock, Risc,

12 CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM
Client Potencial, Organització, Contactes. Acció Oportunitat Llista Distribució. Lèxic màrketing: Lead –referència-, Funnel, forecast Integració ERP, elements comuns: Vendes, Stock, Risc,

13 CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM
Client Potencial, Organització, Contactes. Acció Oportunitat (% probabilitat) Llista Distribució. Lèxic màrketing: Lead –referència-, Funnel, forecast Integració ERP, elements comuns: Vendes, Stock, Risc,

14 CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM

15 CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM

16 CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM
Client Potencial, Organització, Contactes. Acció Oportunitat Llista Distribució. Lèxic màrketing: Lead –referència-, Funnel, forecast, campanyes (a3ERP no). Integració ERP (Diagrama elements comuns): Vendes, Stock, Risc,


Descargar ppt "CRM Customer Relantionship Management"

Presentaciones similares


Anuncios Google