Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
Més enllà de les arts escèniques
2
Creació i recerca de públic en arts escèniques
6
Creació i recerca de públic en arts escèniques
7
Programació arts escèniques Servei educatiu Servei educatiu
Treball amb la comunitat Espai de reflexió i coneixement Evolució d’un equipament cultural d’arts escèniques municipal - Teatre - Música - Dansa - Òpera - Circ - Musicals - Bressol - Primària - 1r 2n ESO - 3r 4t ESO - Batxillerat - Col·lectius amb exclusió social - Col·lectius discapacitats - Gent gran
8
Treball amb les persones/ territori Creació de públic arts escèniques
Servei educatiu
10
Per què dansa i òpera? 1.- Creació de públic L’any 2012La dansa suposa el 3,8% del total d’espectadors, i un decreixement del 17% respecte L’òpera representa 4,3% d’espectadors.
11
2.- Edat dels espectadors d’òpera i dansa
Per què dansa i òpera? 2.- Edat dels espectadors d’òpera i dansa Amb un error del +/- 4% el 80% del públic que va assistir al espectacles de dansa al Kursaal l’any 2012 estava entre els 30 i 70 anys Amb un error del +/- 4% el 84,21% del públic que va assistir a l’òpera al Kursaal l’any 2012 tenia més de 50 anys.
13
1.- Què volem fer? 2.- Quins objectius volem assolir? 3.- Quin és el procés del projecte? 4.- Qui hi participa? 5.- Quin cost té? 6.- Com es financia?
15
Brundibar
16
2.- Quins objectius volem assolir? 3.- Quin és el procés del projecte?
Brundibar 1.- Què volem fer? 2.- Quins objectius volem assolir? 3.- Quin és el procés del projecte? 4.- Qui hi participa? 5.- Quin cost té? 6.- Com es financia?
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.