Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porAlfonso Valdéz Ramírez Modificado hace 6 años
1
We are able to identify and describe people and things
El calentamiento El vocabulario Repaso Actividades Tarea: Choice Activities Para: martes, 22 de septiembre Examen: martes, 22 de septiembre
2
Rompecabezas Join two pieces to form a word. When you have finished, you should have 8 words. Do not use any piece more than once. ami cil reno pe cur mo vo difi nue alum cia so nos queña cien go
3
Completa. Complete the story with the correct words. iCuidado
Completa. Complete the story with the correct words. iCuidado! You will now use different types of words, ,including nouns, adjectives, and verbs. ¿______son los muchachos? El muchacho______Diego y la muchacha ______Marta. Marta es una ____________ de Diego y Diego es un _________ de Marta
4
Personaliza. Answer the following questions about your Spanish class.
¿Es grande o pequeña la clase de español? ¿Quién es el/la profesor(a) de español? ¿Es interesante el curso de español? ¿Es facil o dificil? ¿Son inteligentes los alumnos?
5
Completa. Complete the story with the correct words. iCuidado
Completa. Complete the story with the correct words. iCuidado! You will now use different types of words, ,including nouns, adjectives, and verbs. ¿______son los muchachos? El muchacho______Diego y la muchacha ______Marta. Marta es una ____________ de Diego y Diego es un _________ de Marta. Son alumnos en la misma __________. Son alumnos_________. ¿Cómo son? Diego es ___________ y Marta es ___________. ¿De _______ nacionalidad son? Son ________________.
6
Work with a partner. Using words you have already learned, describe your courses to each other. Then share your results with the class. See how many of you agree. El español el arte El ingles la educación física El francés La ciencia las matemáticas Los estudios sociales La historia
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.