Homework English del 19-23 octubre del 2015. Miss Silvia Chinolla Lunes 19Martes 20Miércoles 21Jueves 22Viernes 23 * Repasa el vocabulario de la unidad.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Mi rutina diaria Copy in your book ¿Qué hora es? what time is it?
Advertisements

How to change the endings
Semana del 28 de octubre-1 DE NOVIEMBRE
Kindergarten Newsletter Mrs. Novakowski’s Class Week of Sep. 30- Oct. 4 Next Week Monday Return Friday Folders Tuesday Read stories about fire safety Wednesday.
Lunes, 20 de octubre 2014  El Campanero  Use the following information to write a sentence using the verb gustar: I, to work They, to read He, to do.
SEMANA DEL DE NOVIEMBRE
Spanish 2 Week 6 Sra. Knutsen. Entrada – Hoy es lunes, el 7 de octubre Traduce: 1. LHS is far from Portland. 2. It’s 5:25am. 3. We are going to study.
¡Hola! ¡Buenos días! ¡Bienvenidos! Please find your class number on the class paper that is taped to the board and then look for your seat.
Hoy es martes, el 23 de septiembre
Semana de 16 de septiembre Lunes 16 MSL Essay due Review due tomorrow Martes 17 Review Sheet beginning MSL Practice Test Miércoles 18 Examen Pre-write.
The verb “ser” To be.
Los días de la semana The days of the week
Español 1 7 de octubre de La Campana Hoy es lunes el 7 de octubre de Escribe en español: 1. It is 2: I have brown eyes. 3. He likes.
Hoy es lunes, el 2 de febrero. ESPONJA: ¿Cómo se dice? 1. I need a calculator. 2. We always use computers. 3. They dance. 4. She never wears her backpack.
Es la una y dieciséis de la tarde. Son las dos y media de la mañana. Son las tres y cuarto de la tarde. Es el mediodía. Es la medianoche. Son las siete.
Week 5 Spanish I Grade Week 5Do Now 1 Sunday, October 12th, 2014  Define the following numbers in Spanish.  35  26  89  28  62.
CALENTAMIENTO 1.Have your syllabus contract and homework out and ready to be collected before the bell. 2.According to the time of day, greet the person.
4-1 What do our language, tone and gestures reveal about us? Asking for and giving opinions Giving Advice.
LET’S LEARN ABOUT SIMPLE PRESENT.
Escriben los números (numbers) en español: Hint (use p. 79 & p. 12 en su libro de texto)
los días de la semana ¿Cuántos años tienes? Tengo ….. años.
TIENEN 5 MINUTOS Objective: I can prepare for the quarterly exam Vocab/Ideas: How to say the date Numbers 1-31 Months of the year Days of the week Classroom.
Bienvenida ALC 135 Miércoles el 13 de abril. objetivo Yo puedo presentar el ppt de la Semana Santa.
Do Now – Write six sentences (not just words!) about this image. Be careful using adjectives!
Objetivo: to identify phrases that express someone must do something. Ahora: List 3 adverbs and where are they placed in a sentence.
Español 2 y 3 29 y 30 de octubre de Contesta las preguntas: 1. ¿Cómo es tu mejor amigo? 2. ¿Quién es más cómico en la clase de español? 3. ¿Eres.
JUEVES, EL 10 DE SEPTIEMBRE LT: I WILL RECOGNIZE SOME NEW VOCABULARY WORDS. Go over tests & retake procedures Interpretive Assessment: numbers & alphabet.
Hoy es lunes el catorce de septiembre Objective: to imitate pronunciation of Spanish language, to introduce study skills Agenda: 1.BR, discussion 2.Define.
Homework English del octubre del Miss Silvia Chinolla Lunes 12Martes 13Miércoles 14Jueves 15Viernes 16 Vocabulary worksheet Handwriting Q.
 Objetivo: Estudiar para el examen.  Contestar y escribir las respuestas del juego.  Objective: To study for the test.  To answer and write the answers.
Lunes el 3 de febrero Escribe en español 1.He runs6. she is running 2.I eat7. I am studying 3.They talk8. Y’all are buying 4.We live9. We are looking for.
Vámonos ¿Qué llevas? (What are you wearing?) Answer in a complete spanish sentence describing the item and color. List at least two articles of clothing!
Hoy es lunes el veinticuatro de agosto de dos mil quince. White Board El calentamiento: Translate into Spanish- thin, brunette, young, old, nervous Pregunta.
Kindergarten Newsletter Mrs. Gianfrancesco’s Class Week of Sep. 30- Oct. 4 Next Week Monday Return Friday Folders Tuesday Read stories about fire safety.
Vámonos Complete and write out the following sentences. 1) Yo ___________________ (necesitar) mucho para la clase de español. 2) Tú no ___________________.
23-27 DE SEPTIEMBRE TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º. 1º A HOMEWORK´S MISS MAYRA CORPUS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Worksheet.
CH4 BELLWORK Español de octubre  Translate the following sentences:  La muchacha es muy bonita e inteligente.  El profesor es moreno, alto y.
Vámonos ¿Qué NO te gusta hacer? (3 frases completas en español) What do you not like to do? (3 complete sentences in Spanish)
Español 2 Inicios 21 SEPTIEMBRE-25 SEPTIEMBRE 2015.
Lunes el 20 de octubre unscramble and write or draw phrase 1.le blogífaor rojo 2.al mupla anaranjada 3.le ziápl negro 4.al partace verde 5.al jaoh ed aeplp.
Los Números y El Tiempo. Los Números Más de = once 12 = doce 13 = trece 14 = catorce 15 = quince 16 = dieciseis 17 = diecisiete 18 = dieciocho 19.
Lunes, veintiséis de enero  Calentamientos (Collect today)  Las preguntas esenciales de las seis semanas. Contestar en grupo y crear lista de vocabulario.
EL PAÍS, Miércoles 1 de Junio de EL PAÍS, Jueves 2 de Junio de 2011.
Gramática: Preterite of ser and ir Unit 5: Ayudando en la comunidad Level 3.
Vámonos Write a sentence about the three people below and the chores they are doing. Use the present progressive (ej: Yo estoy lavando los platos) Ignacio.
El programa de estudios Lee el programa de estudios entre parejas 1.What consequences occur when you forget your homework the first time? 2.How many quizzes.
Español 1 El segundo de Marzo. La AGENDA de HOY Introducciones a capítulo 5: Las Vacaciones (p.151) Las Vacaciones Vocabulario (152) El Tiempo y las Estaciones.
Welcome to the PEP program! Welcome to the PEP program! Bienvenidos al programa de PEP! Bienvenidos al programa de PEP!
It is an irregular verb in all forms except “nosotros”. ITS BEST TO JUST MEMORIZE IT!
SPN II Pre AP Noviembre Lunes: El verbo ir 1.La iglesia 2.El jardín 3.La biblioteca 4.El café 5.La casa 6.El centro comercial 7.El trabajo 8.El.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
TENER to have =_____________.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
EspaÑol 1 Lesson 3 30 de Agosto de 2016
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Hoy es lunes 11 septiembre 2017
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Horario Editable Lunes Martes Miércoles Jueves Viernes Día Hora
¡Buenos días! Trabajo del timbre:
Hoy es lunes el veintidos de octubre
Tapas 26/9/16 Completa cada frase: 1. Mi teléfono es __________.
What do you know about 5 de Mayo? Where is it celebrated?
Vámonos Translate the following sentences into Spanish. Only write the sentences in Spanish. I am going to go to México with (con) my mom. We are going.
Hoy es martes, el 19 de septiembre de 2017
Día número 44 Español 1—Acelerado
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Escribe en español Campanazo 3/18/2019 I like Do you like
Transcripción de la presentación:

Homework English del octubre del 2015

Miss Silvia Chinolla Lunes 19Martes 20Miércoles 21Jueves 22Viernes 23 * Repasa el vocabulario de la unidad y contestar hoja de trabajo. * Repasar Phonics con el sonido de las letras. * a,d,m,s,f,l,t,i,n,p. Repasar las tres historias vistas en la unidad. I am Sam Iam ted Tip Contestar hojas de trabajo. Repasar la evolución de una rana y una mariposa Estudiar partes Reapasa gramática Contesta hoja de trabajo. Pronombres I, He She It We Are IS. Entrega de guía de examen 1°

Lunes 19Martes 20Miércoles 21Jueves 22Viernes 23 Repasa el vocabulario de la unidad y contesta hojas de trabajo. Repasa Ponics con el sonido de las letras A, e th, sh Repasa las tres historias vistas en la unidad: Dan And Gramps Children Can learn We live in a home Contestar hojas de trabajo Repasar gramática. Contestrar hojas de trabajo. Pronombres He, She Can, Can’t, does, do En negativo y en positivo Entrega de guía de examen Examen 2°2°2°2° Mss. Silvia Chinolla

Mr. Eulises Farfan Lunes 19Martes 20Miércoles 21Jueves 22Viernes 23 STUDY EXAM GUIDE, READING TEST UNIT 1, READING 1 STUDY EXAM GUIDE, READING TEST, UNIT 1, READING 2 STUDY EXAM GUIDE, READING TEST, UNIT 1, READING 3 NO HOMEWORK 3°3°3°3°

Mr. Eulises Farfan Lunes 19Martes 20Miércoles 21Jueves 22Viernes 23 STUDY EXAM GUIDE, READING TEST, UNIT 1 (READING 1) STUDY EXAM GUIDE, READING TEST UNIT 1 (READING 2) STUDY EXAM GUIDE READING TEST, UNIT 1 (READING 3) NO HOMEWORK 4°4°4°4°

Mr. Jesus Quiroga 5°5°5°5° Lunes 19Martes 20Miércoles 21Jueves 22Viernes 23 Study Exam Guide Unit 1 Reading 1 The Three Gifts Questions 1 thru 25 } Study Exam Guide Unit 1 Reading 2 Stone Soup Questions 1 thru 25 Study Exam Guide Unit 1 Reading 3 The Flying Schoolgirl Questions 1 thru 25 Write a descriptive Paragraph that tell one Way you help someone Practice Oral Reading Fluency Read passage teacher will Provide aloud several times.

Lunes 19Martes 20Miércoles 21Jueves 22Viernes 23 Study Exam Guide Unit 1 Reading 1 The Three Gifts Questions 1 thru 25 } Study Exam Guide Unit 1 Reading 2 Stone Soup Questions 1 thru 25 Study Exam Guide Unit 1 Reading 3 The Flying Schoolgirl Questions 1 thru 25 Write a descriptive Paragraph that tell one Way you help someone Practice Oral Reading Fluency Read passage teacher will Provide aloud several times. 6°6°6°6° Mr. Jesus Quiroga