ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
JOLAS KOOPERATIBOA, zer da? ¿Qué es EL JUEGO COOPERATIVO?
Advertisements

Zer da denboraren kutxa? ¿Que es el banco del tiempo?
Zer gertatuko litzateke? ¿Qué pasaría?. Gaur egun %75 etxeko lanak emakumeek egiten dituzte; hortaz greba bat egonez gero… Hoy en día las mujeres realizan.
Nikoren etorkizuna ahalbideratzen Ayundando a construir el futuro de Niko Beasaingo Kale Heziketa Programaren Kale Hezitzaileak Beasaingo Ongizate Zerbitzuetako.
GURASO ESKOLA ESCUELA DE MADRES Y PADRES. ESCUELA DE MADRES Y PADRES “EDUCAR ES UN ARTE” ¿QUÉ ES UNA ESCUELA DE MADRES Y PADRES? El programa de Escuelas.
LANKIDETZA PROIEKTU TELEMATIKOAK Metodologia On!.
OINARRIZKO GAITASUNAK
Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
IKASGELAKO ESTRATEGIAK
ZURE AISIAN ZER? / GAZTE AGENDA TIEMPO PARA TÍ / AGENDA JOVEN " GAZTEMANIAK! JOLIE HOLLAND + MURSEGO KONTZERTUAN SARRERAK DITUGU!!! NOIZ: EKAINAK14, IGANDEA.
P resbide erabiltzeko jardunbide egokien d ekalogoa D ecálogo de buenas prácticas en la utilización de P resbide
ZURE ASIAN ZER / LEHIAKETAK TIEMPO PARA TI / CONCURSOS CONCURSO "YO TAMBIÉN TENGO DERECHOS" 1. Concurso Nacional On line de corto sobre los derechos del.
BEKAK BECAS AYUDAS PARA APRENDER EUSKERA 2009 CONVOCANTE: HABE. GOBIERNO VASCO REQUISITOS: Se deben cumplir estos tres requisitos para tener derecho a.
3DBHko AUKERA.
Xedea Misión Ikuspegia Misión Balioak Valores. Xedea Osakidetza- Euskal Osasun Zerbitzuko erakunde sanitario publiko batgara, Bizkaiko biztanleriaren.
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
UNITATE DIDAKTIKOAK BILATZAILEAK.
Urteko 32. Igandea (B) Markos 12,38-44 Jose Antonio Pagola Musika:Over 20 Raibow;aurkezp:B.Areskurrinaga HC ;euskaraz:D.Amundarain.
U DALERRIAN E LKARBIZITZA P ROIEKTU I NTEGRALA Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila HEZKUNTZA BERRIKUNTZA ELKARBIZITZA, PAKEA ETA GIZA ESKUBIDEETArako.
HAUSPOA PROIEKTUA Azkoitia, 2016ko otsailaren 24an.
1 Prematrikula datuak Datos de prematrícula IKASTURTE HASIERA INICIO DEL CURSO ESCOLAR
MUGAK ETA ARAUAK. 1.MUGAK/LIMITEAK Haurrak askotan ezinegon baten aurkitzen dira; dena nahi dute, ezin dute geldirik egon... kontrol eza dute. Haurrari.
COMER BIEN ¿Qué quiere decir?
Diviértete en Inglés SUMMER CAMP 2015 Del 22 de junio al 26 de junio y/o Del 29 de junio al 3 de julio IGE-AMPA IES URRITXE BHI BARRU AMOREBIETA-ETXANO.
GAITASUN DIGITALA HIZKUNTZA ARLOETAN Gogoetak eta lan proposamenak.
ESTEREOTIPOA Jaio garen mundu honetan, pertsonak sailkatu eta hierarkizatu egiten dira bere sexuaren arabera, bere etnia, klase soziala, erlijioa, pentsaera,
Nork nahi du gozoki bat? ¿Quién quiere un dulce? Zuk ez duzu dirurik behar Zer nahi du Joakinak? ¿Qué quiere Joakina? Nik frantseseko liburuak behar ditut.
BALIABIDE DIGITALAK ZT EREMUAN PILAR ETXEBARRIA LEIOAKO BERRITZEGUNEA.
ARBELA DIGITALA BALIABIDEAK.
HEZKUNTZA ANTOLAKUNTZA ETA TEKNOLOGIA BERRIAK WEBQUESTAREN ADIBIDEA
TAULA PERIODIKOA.
HIGIDURA.
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
Aurrekontua: zer pentsatua ematen duen zenbaki labirintua
Haur Hezkuntzaren eta Lehen Hezkuntzaren programa eta metodologia
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Bideoak, jolasak eta irakurgaiak dituzue. Material osagarriak dira.
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
ZENTRAL NUKLEARRAK.
EKI GURASOENTZAKO AURKEZPENA
Fenomenoen gaineko ikerketa
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
CLUB ATLETICO RENTERIAREN
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
KLONAZIOA.
Zer da Euskalbar?.
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
SASIETA MANKOMUNITATEAK IKASTETXEEI ZUZENDURIKO KANPAINA
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Komunikazioaren elementuak
ZINETIKA KIMIKOA.
Ataza: Industria Iraultza
Arauaren egituraz eta izendapenaz
GURASO ESKOLA 2014/2015.
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
GALAXIAK.
PEDROTXO Negar luzeak egin ditut amatxo galdu nuelako, noski, baina niri zer gertatuko zitzaidan ez nekielako ere bai... Etorri ziren aitaren lagun batzuk.
ZENTRAL NUKLEARRAK.
FILOSOFIAren HISTORIA
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Elkarrekin gogoeta bat egingo dugu
Transcripción de la presentación:

ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena egiteko helburuarekin ” Una tarea se define como el conjunto de acciones intencionadas que un individuo considera necesaria para conseguir un resultado concreto en cuanto a la resolución de un problema, el cumplimiento de una obligación o la consecución de un objetivo

ATAZEN ONARRITUTAKO METODOLOGIA Nola ulertu curriculuma Irakasleek azaltzen dituzten edukien zerrenda HAU BAKARRIK EZ Ikasleek gauzatzen dituzten proposatutako atazak ASKOZ HOBETO Ikasleek gauzatzen dituzten atazak ikaskuntzaren garapenerako gakoa dira.

ATAZEN DISEINUA ETA PROPOSAMENA ALDAKETA METODOLOGIKOAREN BEHARRA Informazioen eta edukien transmisioa ATAZEN DISEINUA ETA PROPOSAMENA

ATAZEN OINARRITUTAKO METODOLOGIA EZ AHAZTU Gaitasunetan oinarritutako ikaskuntzak ikasleek egoera problematikoak ebaztea du helburua Atazek egoera problematikoak planteatzen dituzte, ikasleek curriculumeko edukiak eta beste trebezia era egokian erabiliz atazak ebazten dituzte Enfasi berezia ez dugu jarriko edukien ezagueran baizik eta edukien erabileran helburu bat lortzeko

Ataza eta ikas-jardueren arteko desberdintasuna Ikas-jarduerak: Ataza garatzeko beharrezkoak diren pausoak, ikas-jardueren bidez azken ekoizpena burutzen da. Era askotakoak izan daitezke, irakaslearen azalpenak edo trebetasunak hartzeko ohiko ariketak barne Ezin dugu nahastu atazak eta ikas-jarduerak, askotan jarduerak egiten ditugu atazak direla pentsatuz Ataza eta ikas-jardueren arteko desberdintasuna

2.-Testuinguru batean kokatuta ATAZAK 2.-Testuinguru batean kokatuta 1.- GAIA Pertsonala Eskolakoa Gizarteakoa 3.- Egoera problema JARDUERAK 4. EKOIZPENA

1.- Gaia: Energia eta kontsumoa ATAZA Pertsonala: aztarna ekologikoa Eskolakoa: ekoauditoria Gizarteakoa: klima aldaketa 2.-Testuinguruak 1.- Gaia: Energia eta kontsumoa 4. EKOIZPENA Bikoteka, e-mailak bidaltzea bakoitzaren aztarna ekologikoa gutxitzeko aholkuekin. Zuzendaritzari efizentzia elektrikoari buruzko plangintza aurkeztea. Klima aldaketari buruzko horma-irudien erakusketa egitea. 3.- Egoera problema Zein da nire aztarna ekologikoa? Zenbat elektrizitatea kontsumitzen dugu ikastetxean? Zer ikusirik du energia klima aldaketarekin? JARDUERAK

TESTU INGURU BATZUK Testuinguruak ●Pertsonala: eguneroko egoerak, etxean, herrian, aisian edo formala ez den heziketan ●Eskolakoa: ikastetxeetako egoerei erantzuten dizkieten egoerak ●Gizartekoa: giza-egoerak, egungo problematikoak edo gertaerak ●Egungo gaiak: garatzen den ikasekuentziari dagozkion gai zientifikoak, teknologikoak edo gizartekoak

Baliabide digitalak noiz? JARDUERETAN EKOIZPENETAN Diapositibak Poster edo corcho digitalak Bideoak Denbora lerroak Txosten digitalak Komikiak Aldizkari digitalak Informazioa Sarean bilatzea Dokumentu digitalak burutzea:testuak, argazkiak, diapositibak... Kontsultak Interneten egitea: hiztegiak, entziklopediak, itzultzaileak... Jarduera digitalen bitartez aberastea: programak, simulazioak, animazioak, jolasak...

EJEMPLIFICACIONES DE TAREAS GAIA Tema: 6. El ser humano y la salud. NUTRICIÓN (3º ESO) Tarea: Investigación sobre los elementos necesarios para la vida. Habéis sido invitados por la American Chemical Society (ACS) para diseñar un anuncio que promueve un elemento que es necesario para la salud y el bienestar del cuerpo humano. TESTU-INGURUA Divididos en grupo de tres, cada grupo debe elegir el grupo de edad (niños, adolescentes, adultos o ancianos) y el sexo (hombre o mujer) al que desea dirigirse, ya que las necesidades nutricionales de cada grupo varían... El embarazo también puede ser un factor que se debe de tener en cuenta. JARDUERAK La presentación del anuncio podéis hacerlo de tres formas diferentes: Tríptico o folleto plegado Presentación en Power Point o Prezzi Vídeo de presentación comercial EKOIZPENA

ADIBIDEAK ZIENTZIETAN Parke baten mapa bere zuhaitzak adierazteko Taula periodikoaren elementuen fitxa digitalak eraikitzea Zientzia-esperimentuei zuzendutako bloga egitea edo proiektu bat 200 kaloria dituzten plater desberdinetako erakusketa Desagertu diren espezien horma-irudiak Elementu kimikoen egutegia Gaia bati buruzko diapositiben aurkezpena: biodibertsitatea Zientzietako aldizkaria Geologia- lana flash formatuan Ghymkana geometrikoa burutzea hirian zehar Nobela matematiko bati buruzko weborria egitea

Proyecto de historia: El imperialismo inglés Proyecto de historia: Cartagena, ciudad histórica Creación de un periódico digital