Gracias Este documento de Powerpoint contiene la imágen que ha solicitado Aviso de derechos reservados de autor Todos los materiales del servicio online,

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
2003 HYPACK MAX Training Seminar1 77 – Digitizing Chart Data to DGW Format El programa del MAPA se usa para digitalizar la información del mapa náutica.
Advertisements

In both English and Spanish, the verb to be (ser) and numbers are used to tell time. Copyright © 2008 Vista Higher Learning. All rights reserved.
Multiplique su productividad con el uso de Tablas en AutoCAD®
CI6060-V - Data Shortcut = archivos livianos [AutoCAD® Civil 3D] 1ra Parte: Concepto Jeremy Ramírez Hernández Ingeniero Aplicaciones SONDA® - Autodesk®
Simplifique sus Diseños con Autodesk® Inventor® Professional 2013
Modelo Informatizado de Edificios (BIM)
Vocabulario Level 1: De un Lugar a otro 6 al 17 de enero de 2014.
ASIG M METODOLOGÍA DE LA INVESTIGACIÓN CONTABLE SEM DOCENTE: ING./C.P. LUIS EDUARDO MALAGÓN VÉLEZ TITULO MONOGRAFÍA Autores Monografía.
Usando Tablas de Planificación y Espacios para Calcular Cargas de Calefacción con Autodesk® Revit MEP® 2012 Pedro Rivera Diseñador Mecánico/Coordinador.
LO ÚNICO QUE AUMENTA CUANDO LO DAS THE ONLY THING THAT GROWS AS YOU GIVE IT AWAY.
© 2012 Autodesk Aplicaciones móviles en Autodesk® Infrastructure Map Server Luis Carrión Pérez Gerente General de GIS Networks SAC – Perú Instructor para.
© 2011 Autodesk MA5584 – V No mas CV’s y curvas rebeldes… Tips que usted Debe Conocer Para Lograr Superficies Perfectas Martin Carcaño MFG Technical Specialist.
4.1 Continuidad en un punto 4.2 Tipos de discontinuidades 4.3 Continuidad en intervalos.
©2014 by Vista Higher Learning, Inc. All rights reserved Spanish has two verbs that mean to know: saber and conocer. They cannot be used interchangeably.
Time Expression with Hacer Grammar Essential #106.
Notes #18 Numbers 31 and higher Standard 1.2
COMO AUMENTAR EL FACTOR DE RECUPERACION Ing. Alfredo Viola Nov-2007.
A direct object noun receives the action of the verb directly and generally follows the verb. In the example above, the direct object noun answers the.
Adjectives describe people, places, and things.
Las preposiciones.
Subject pronouns In order to use verbs, you will need to learn about subject pronouns. A subject pronoun replaces the name or title of a person or thing.
Thank You This PowerPoint document contains the images that you requested. Copyright Notice All Online Service materials, including, without limitation,
El calentamiento ORAL  Hoy, vamos a hablar sobre las ocasiones especiales.  ¿Cuales son algunas ocasiones especiales en inglés?  Por ejemplo – a birthday.
Flag Day (Mexico) By: Jason Kelley.
Eng. Ivan E. Juárez. Preliminary Activity The different kind of tools that we will use during this course require to use a gmail account, even if you.
INVESTIGACIÓN CLÍNICA CASO n°13
Digital Photography: Selfie Slides
Second Grade – High Frequency Word Reading Competition Classroom Competition Created by: Malene Golding School Improvement Officer: Kimberly Fonteno.
First Grade – High Frequency Word Reading Competition Classroom Competition Created by: Malene Golding School Improvement Officer: Kimberly Fonteno.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
Accomplishment 1: Enrique es muy exitoso. Él tienes 142 premios de musica. He has been nominated for 335 awards. In 1997 he went on his Vivir Tour.
Digital Photography: Selfie Slides By: Essence L. Thomas.
Sra. Renard El 26 de febrero de 2015 WS ej. 1 Hazlo ahora: WS ej. 1 Objetivos: 1. Repasar: 1. El vocabulario de capítulo 2 2. Por y para 3. Los mandatos.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
Compartir un Proyecto Autodesk ® Revit Structure ®
Standard and objective Notes # 16   Standard 1.2: Students understand and interpret written and spoken language on a variety of topics  Objective: Students.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
In Lección 1, you learned how to conjugate and use the verb ser (to be). You will now learn a second verb which means to be, the verb estar. Although.
Recursos informativos para estudiantes de posgrado del área de Ciencia Sociales CURSO-TALLER OPEN ACCESS Presentación elaborada por : P.A.B. Sergio Sanguino.
Please sign up for your presentation.. ALC 47 ¿Cuáles son las nueve bebidas?
Digital Photography: Selfie Slides Anaiyah holiday 10/23/2014 6th.
Digital Photography: Selfie Slides
Digital Photography: Selfie Slides Caidyn Tanton 10/23/14 Period: 1.
Digital Photography: Selfie Slides Reid Steele 10/24/14 1st.
Copyright © 2008 Vista Higher Learning. All rights reserved In Lección 1, you learned how to conjugate and use the verb ser (to be). You will now.
Introducción Copyright 17 USC. Elementos del copyright 1 Materia protegible Abarca expresión literaria y artística No incluye ideas, sólo su expresión.
Tener & tener que + infinitive. tener-to have tengotenem os tienestenéis tienetienen 1.They have 2.You (for.) have 3.She has 4.I have 5.We have Look at.
PUESTO-TRABAJO (Código-Puesto, Empresa, Sueldo, DNI- Contratado) TITULADO (DNI-Titulado, Nombre, Apellidos, Dirección) TITULACION (Iden-Titulación, Nombre,
decir  (yo) digo tener  (yo) tengo venir  (yo) vengo
Objectives To learn some different techniques to help you memorise your ‘Healthy Living’ Written Controlled Assessment. To practise these techniques and.
5.2-1 Both Spanish and English use the present progressive, which consists of the present tense of the verb to be and the present participle of another.
Me llamo ________ Clase 6NH (602) La fecha es el 22 de octubre del 2012 Propósito # 13: ¿Qué compras en la papelería? Actividad Inicial: TEXTO; Leer En.
Digital Photography: Selfie Slides Jaime lozano 28 oct 1.
Introductions Basic Greetings in Espanol. What do you understand?
¿Conoces la Leyenda de los volcanes Popocatépetl e Iztaccíhuatl ?
3.3-1 In Lección 2, you learned how to form the present tense of regular -ar verbs. You also learned about the importance of verb forms, which change to.
Avancemos 1 Unidad 2 lección 1
Verbos que terminan en -AR In order to talk about activities, we need to use verbs (action words). In English & Spanish, the infinitive (infinitivo) is.
ALC 69 Hoy es miércoles el 28 de marzo de Escribe en español e inglés 1.With me 2.With you 3.Hey! 4.I’m sorry. 5.I have to study. 6.What a shame!
Un juego de adivinanzas: ¿Dónde está el tesoro? A1B1C1D1E1F1 A4B4C4D4E4F4 A2B2C2D2E2F2 A5B5C5D5E5F5 A3B3C3D3E3F3 A6B6C6D6E6F6 Inténtalo de nuevo Inténtalo.
©2014 by Vista Higher Learning, Inc. All rights reserved Although estar ends in -ar, it does not follow the pattern of regular -ar verbs. Yo estoy.
¡Bienvenidos a clase! lunes, el 6 de abril. ¿Que vamos a hacer hoy? 1.tener + que + infinitive 2.hace + time expressions 3.adverbios.
¡Bienvenidos a clase! viernes, el 30 de octubre.
To insert this design into another PowerPoint presentation, highlight the image, then under the Home tab in your PowerPoint ribbon, click on Copy. Now.
Este documento PowerPoint contiene las imágenes que ha solicitado. Gracias. Aviso de copyright Todos los materiales de este sitio están protegidos por.
dirigido por Luís Mandoka (2004) Study guide written by Rachel Hawkes
Introducción a Limites Cálculo
To insert audio you need to be on that slide
TABLET INFORMATION SUBMIT A Presentation Template.
Gracias Este documento de Powerpoint contiene la imágen que ha solicitado Aviso de derechos reservados de autor Todos los materiales del servicio online,
Transcripción de la presentación:

Gracias Este documento de Powerpoint contiene la imágen que ha solicitado Aviso de derechos reservados de autor Todos los materiales del servicio online, incluyendo, sin limitación, texto, imágenes, gráficos y otros archivos y la selección y el arreglo de esto, son materiales con derechos de autor de Ovid o de sus licenciadores, todos los derechos reservados. A excepción del uso autorizado especificado arriba, usted no puede copiar, modificar o distribuir los materiales del servicio online. Usted no puede reflejar ningún material contenido en este servicio online o en cualquier otro servidor. Cualquier uso no autorizado de cualquier material contenido en este servicio online puede violar leyes de Derechos de Autor, las leyes de marca registrada, las leyes de privacidad y publicidad y las regulaciones y los estatutos de las comunicaciones.

Copyright © by the Congress of Neurological Surgeons. Publicado por Lippincott Williams & Wilkins, Inc.2 Figure 1 Macroscopic Effects of Percutaneous Trigeminal Ganglion Compression (Mullan's Technique): An Anatomic Study. Urculo, Enrique; Martinez, Luis; Arrazola, Mariano; Ramirez, Rafael Neurosurgery. 36(4): , April Figure 1. Photograph showing the tentorial incisura and the floor of the right temporal fossa, from above, after the removal of the cerebrum by transection at the midbrain level. A, forceps pulling the tentorial edge. The catheter tip and balloon are inflated into the porus trigemini (arrow). This is the ideal placement; the distal anatomic boundary has been reached. B, incorrect placement; the catheter is beyond the porus; the balloon, already inflated, is in the cistern.

Copyright © by the Congress of Neurological Surgeons. Publicado por Lippincott Williams & Wilkins, Inc.3 Figure 2 Macroscopic Effects of Percutaneous Trigeminal Ganglion Compression (Mullan's Technique): An Anatomic Study. Urculo, Enrique; Martinez, Luis; Arrazola, Mariano; Ramirez, Rafael Neurosurgery. 36(4): , April Figure 2. Lateral projection x-ray showing a pear-shaped balloon in an ideal location.

Copyright © by the Congress of Neurological Surgeons. Publicado por Lippincott Williams & Wilkins, Inc.4 Figure 3 Macroscopic Effects of Percutaneous Trigeminal Ganglion Compression (Mullan's Technique): An Anatomic Study. Urculo, Enrique; Martinez, Luis; Arrazola, Mariano; Ramirez, Rafael Neurosurgery. 36(4): , April Figure 3. The tentorium cerebelli has been cut along its petrous attachments and reflected away. The trigeminal root and the ganglion sheath have been opened to demonstrate the effects of trigeminal compression by the balloon.

Copyright © by the Congress of Neurological Surgeons. Publicado por Lippincott Williams & Wilkins, Inc.5 Figure 4 Macroscopic Effects of Percutaneous Trigeminal Ganglion Compression (Mullan's Technique): An Anatomic Study. Urculo, Enrique; Martinez, Luis; Arrazola, Mariano; Ramirez, Rafael Neurosurgery. 36(4): , April Figure 4. The effects of inflation of the balloon on the dura, dural distension or stretching (arrows).

Copyright © by the Congress of Neurological Surgeons. Publicado por Lippincott Williams & Wilkins, Inc.6 Figure 5 Macroscopic Effects of Percutaneous Trigeminal Ganglion Compression (Mullan's Technique): An Anatomic Study. Urculo, Enrique; Martinez, Luis; Arrazola, Mariano; Ramirez, Rafael Neurosurgery. 36(4): , April Figure 5. Krause's osteoplastic flap for cerebellar explorations. From: Krause F: Surgery of the Brain and Spinal Cord Based on Personal Experiences. Haubold H, Thorek M, translators. New York, Rebman Co., , Vol 1,2, and 3.