Aprendamos Ingles Es muy fácil Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Yo Mi esposo Nosotros 1. Work with a partner. Copy the Venn Diagram on a sheet of paper. Label the oval on the left Yo. Label the oval on the right with.
Advertisements

Lecciόn preliminar, páginas 22, 23, 25
UNIVERSIDAD DEL SUR Maestría en Pedagogía D Inglés Alumna: Olga Flor Noh Pech.
SEMANA DEL DE NOVIEMBRE
Hacer Ahora (Escribe la fecha)
Primeros Pasos (check homework) Use pg 25 (or your brain!) in the textbook under your chair to translate the questions: ¿Qué tal? ¿Cómo estás? ¿Quién es?
PRUEBA DE UBICACION PARA HISPANOHABLANTES
SESION DE APRENDIZAJE Nº01 Topic: ZOMBIE by the cranberries Presented by: Lic. Evelein Vanessa Pita Flores.
Ejercicios #2 Warm-up 31/8 And you (friends/informal)? Y Tú?
10 y 11 de octubre de 2013 ESPAÑOL 1. La Campana – Hoy es viernes el 11 de octubre Escribe en español. 1. The girl is tall, pretty and has blue eyes.
ExitEnter Kinder. BackExitHomeMapNext Esta presentación fue diseñado para enseñar a Kinder sobre los juguetes, los colores amarillo y verde y los números.
19 & 22 de septiembre.  Escribe en inglés:  Sara: Buenos días  José:Hola  Sara: ¿Cómo te llamas?  José: Soy José, ¿y tú?  Sara: Me llamo Sara. 
Hoy es el dos de octubre, es miércoles. La pregunta: ¿Quiénes son los miembros de esta familia? La tarea: Start studying vocabulary for activities at parties.
Las Preguntas.
Hoy es miércoles, el 30 de octubre La pregunta: Explain this comic.
Are you in? Instructions Been here before? How to play Answer questions correctly to proceed to the next level. At a certain level you will be asked.
MORE CONVERSATION TOOLS
Los Colores Directions: Click on the object that matches each color word you hear Click to Begin.
Español 1  26 y 27 de septiembre de La Campana Hoy es viernes el 27 de septiembre de 2013  Answer the questions in Spanish.  1. ¿Qué tiempo hace?
Español 1 7 de octubre de La Campana Hoy es lunes el 7 de octubre de Escribe en español: 1. It is 2: I have brown eyes. 3. He likes.
La familia.
and Sigue las direcciones Necesitan un lapiz o un boli y un cuaderno – You need a pencil or pen and a notebook Pick up a study guide.
MONDAY – INTRO PRESENTATIONS TUESDAY – INTRO PRESENTATIONS + NUMBERS + ALPHABET WEDNESDAY - NAMES?
Las preguntas personales 2 grado
Rewrite the dialogue into a logical order. Encantado Adiós Soy de Bolivia Hasta luego ¿Cómo te llamas? ¿De dónde eres? Buenos días Igualmente Me llamo.
Los Numeros y los Colores Orchard Hill Elementary School Jessica Giboyeaux Spanish Teacher.
ESPAÑOL III Srta. Forgue El 5 de noviembre de 2010.
Los Colores Rojo Azul verde blanco café rosa gris marrón rosado
¡Hola! Review: Letters, numbers Today: Colors, conversation starters.
Hoy es lunes, el 8 de septiembre. Esponja: In the following situations, what might you say? 1. Ms. Simpson has come to talk with the class, but you’re.
El proyecto de una persona famosa Capítulo 1B. El proyecto de una persona famosa Nombre 4 sentences describing their personality (Es…/No es…) 3 sentences.
Numbers Números. 1 uno 2 dos 3 tres 4 cuatro 5 cinco 6 seis 7 siete 8 ocho 9 nueve 10 diez 11 once 12 doce 13 trece 14 catorce 15 quince 16 diez y seis.
Kindergarten Hirsch Hawks News Important Notes Please bring their binder and color behavior sheet everyday to school! This is very important! Also, be.
Preparación: Hoy es jueves 25 de Septiembre de 2014 Write in Spanish: What is your name? ¿Cómo te llamas? My name is ……….. Me llamo………. Informal Greeting.
Los números 0-30 the numbers cero uno dos tres cuatro cinco.
Lunes el 31 de agosto ALC 4. Bienvenida (Model for 3 days) Preguntas (questions) Proverbio (proverb) Anuncios (announcements)
Basics: la fecha, los días de la semana, los meses del año y los Números Objectives: In Spanish How to count How to tell time Phone numbers How to tell.
Español 1 5 Y 8 DE SEPTIEMBRE DE La Campana - Hoy es lunes el 8 de septiembre de  1. Escribe que sabes sobre Puerto Rico.  Write what you.
1) ¿A qué hora tienes la clase de español
Coversacion Basico.
Actividad Inicial #1 Fill in the speech bubbles with appropriate Spanish questions and answers. (complete this activity on p.18 of your notebook; use p.35.
Spanish 2013 S.Trindade. Course Objectives  By the end of this level, you will have some elementary vocabulary and be able to understand, ask and answer.
¡LOS COLORES!.
Al azarA ver. Hagan ahora Repasemos Translate the following phrases from English to Spanish Good morning, sir. Good evening, ma’am ____________________________.
Instructions for using this template. Remember this is Jeopardy, so where I have written “Answer” this is the prompt the students will see, and where.
Trabajo del timbre: 1. Pongan la tarea en el pupitre. Put your HW out on your desk. 2. Practiquen el vocabulario con tu compa ñero. Practice the vocabulary.
Landscape with Shapes and Colors Paisaje usando colores y formas My Name Mi Nombre.
Greetings review and Biographical Information. Greetings 1.Hello 2.Good morning 3.Good afternoon or Good evening 4.Good night.
Español 1, 2 y 3 Argentina: La vida y la cultura 14 y 19 de octubre de 2015.
Preparación/ Review Hoy es martes el 10 de febrero de 2015 Today is Tuesday, February 10, 2015 Write the number: siete 27diecinueve 19 nueve 9veintiuno.
Español 1, 2 y 3 Argentina: La vida y la cultura 14 y 19 de octubre de 2015.
Click on the monitor icon at the bottom right of the screen or select slide show>begin show at the top of the screen.
Español 1, 2 y 3 Argentina: La vida y la cultura 14 y 19 de octubre de 2015.
Page 1 Clase de español I Day 3 Señora Ramírez Salon F107 phone: Agenda de hoy.
Preparación: Hoy es lunes 29 de Septiembre de 2014 ¿Qué día es hoy? Hoy es lunes What day is today? ¿Qué día fue ayer? Ayer fue domingo What day was yesteday?
¡Bienvenidos a la clase de Ms. Rodriguez!
Pages 2-3 Vocabulary List (click on this link) Pages 2-3 Vocabulary List (click on this link)
Global Warming Project and Presentation. Save this PowerPoint to your S- User Then, answer the following questions about Global Warming. (Luego contesta.
1. GREET PEOPLE AND SAY GOODBYE 2. INTRODUCE YOURSELF AND OTHERS 3. ASK AND SAY HOW TO SPELL NAMES 4. SAY WHERE YOU ARE FROM 5. EXCHANGE PHONE NUMBERS.
Transportes = Transportation Alfabeto = Alphabet creado por Señora Bennett.
Expresar Posesión Possessive adjectives are used to show ownership Es el libro de Linda. Es su libro.
Warm - up  Write down the age of the following members in your family.  Mom/dad  Sister/brother  Aunt/uncle  Cousin  Pet (if you have one)
Day 3 Week 7 21/09/2016.
Español 1 5 de septiembre de 2013.
Hoy es Viernes, el 4 de agosto
el 26 de agosto MATERIALS: Class set worksheet
Tapas 26/9/16 Completa cada frase: 1. Mi teléfono es __________.
La Fecha: Hoy es miércoles, 24 de septiembre Tema: Numbers Obj: SWBAT use numbers in Spanish from to talk about quantities (months in a.
La Fecha: Hoy es miércoles, 24 de septiembre Tema: Numbers Obj: SWBAT use numbers in Spanish from to talk about quantities (months in a.
SWBAT: Interpret a video about the Spanish Royal Family
Transcripción de la presentación:

Aprendamos Ingles Es muy fácil Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011

Índice de Actividades u ¿Qué quieres aprender hoy? Colores /Colors Alfabeto/ Alphabet Canciones/ Songs Videos / Videos Números / Numbers Karaoke /Karaoke Activities Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011

Los colores RedBlueBlack White GreenPink Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011

Alfabeto/ Alphabet Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011

Canciones/ Songs 01 - The Alphabet Song 02 - 'A' You're Adorable 07 - Freddie the Frog To download the CD click here or on the pictureclick here Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011

CD2 Old MacDonald's Vowel Farm The Slippery 'V‘ We've Been Working on Our Letters To download the CD click here or on the pictureclick here Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011

Videos / Videos Incy Wincy Spider Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011

Videos / Videos The Number Train Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011

Karaoke Good Morning Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011

More videos karaokes To watch more videos karaokes click on the name from the list. Finger Family If You Are Happy Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011

Activities Instructions: Answer the questions about the colors. ¿What is the green? ¿What is the red? Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011

Instructions: Answer the questions about the numbers, click on the answer, you hear a clap if correct ¿What is the number seven? ¿What is the number four? Gabriela Berenice Gómez Ehuan, Maestría en Pedagogía D. Universidad Del Sur, Q.Roo 2011