JOLAS KOOPERATIBOA, zer da? ¿Qué es EL JUEGO COOPERATIVO?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El dominó tradicional.
Advertisements

ESCUELA DE PADRES ATENCIÓN TEMPRANA
Alejandro José Ramón Manuel Carlos
Diagnosticando IE.
Jesusek dei egiten die ikasleei Jesús llama a los discípulos
Adaptada por Hna. Susana Arias, ctsj - México
La Táctica en el Tenis de Iniciación
Zer da denboraren kutxa? ¿Que es el banco del tiempo?
Secuencia didáctica Enero.
Recursos internos Jorge Bucay.
Danzas infantiles. El tallarín.
PUZZLES, FRISOS Y MOSAICOS
Tello Alexandra Aguirre Gesica. 1. ¿Cuál es el problema de Hellen Keller? El problema de Hellen Keller es la frustración que tiene al no poderse comunicar.
IMPORTANCIA DEL COMERCIO JUSTO MERKATARITZAREN GARRANTZIA.
Juegos para trabajar la psicomotricidad
Reglamentación Básica Gestos técnicos Táctica elemental
Escuela libre “Els Donyets” Beatriz Martín Costales
Relájate en 15 minutos Debes extender tus mano hacia arriba de tal forma que una de ellas haga presión hacia la otra, y luego jalas hacía un lado una de.
Marca ATHLETIC CLUB Marka Lezama 09/08/05. ATHLETIC CLUB MARKAREN BILAKAERA EVOLUCIÓN MARCA ATHLETIC CLUB.
JUEGO COOPERATIVO Barea Serrano, Carmen Domínguez Escobar F.Clara
Actividad de trabajo en equipo con opción de Coaching de Grupo
MARIA CAMILA SANCLEMENTE DIAZ 11º
Gryssel Yazmín Cantú Pérez
MINIVOLEIBOL.
ACTIVIDAD LUDICA LOS CINCO SENTIDOS
Valor del Servicio..
CHILLIDA –LEKU Chillidak asko maite zuen bere lurraldea. Chillida-Leku bezalako toki zoragarria ezagutu zuenean, bere espazio kuttuna bihurtu zuen. Horregatik.
ORIENTACIONES PARA LAS FAMILIAS
SALMOAREKIN OTOITZEAN Pasiotarrak Benetako zoriona 1. SALMOA.
Musikdes: Adeste fideles. coro de niños cantores de Viena Aurkezpena:B.Areskurrinaga HC Euskaraz. D. Amundarain Abenduaren 25a Jaunaren Jaiotza (Eguberri.
ARGIA, ZURIA AL DA? Es blanca la luz?. Hiruhileko honetan, aritu garen esperientziak sei saiotan banatu dira: 1. saioa: argia kolore askotakoa dela ikusi.
Description for Developer Audio SubjectLO File name Practical Case Adobe Flash Resumen Sinopsis Una pareja de amigos adolescentes, Gaby y Santiago, juegan.
ESPACIOS DEL AULA: ERAIKUNTZA TXOKOA REVISIÓN DE ESPACIOS.
Golden 5 MINTEGIA 4.SAIOA ( )
Permite mantener en un estado relativamente estable el centro de gravedad del individuo, a pesar de los acontecimientos e influencias del entorno.
QUITÁNDOLE LA COLA A LA LIEBRE En parejas y de espaldas, uno de ellos se pone una cola, se sientan y a una señal salen corriendo, evitar que le quiten.
INTSEKTUAK Egileak: Laura Prada eta Sofia Molina.
MADELEIN RIASCOS ESPAÑA LA RECREACION. LA RECREACION El concepto de recreación se entiende si pensamos que desde el principio, hombres y mujeres han estado.
“Sí la selección fuera una empresa Española”
EL BALONMANO.
Andoaingo Trentxiki Argazki Elkartea Trentxiki A.E.-ko Blogean sartu ahal izateko zer egin behar dut? (Bazkideentzat bakarrik) ¿Qué tengo que hacer para.
3DBHko AUKERA.
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
Benemérita Y Centenaria Escuela Normal Del Estado
Koldo Mitxelena LHI, Euskara Eskolan Eskolan eta Familian Kafe Tertulia.
ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.
Titulua AISIALDIKO BEGIRALE KIROL ESPARRUAN Eusko Jaurlaritzak onartutako EDE Fundazioaren Astialdi Eskolak erakundeen eta pertsonen eskura jartzen ditu.
Urteko 32. Igandea (B) Markos 12,38-44 Jose Antonio Pagola Musika:Over 20 Raibow;aurkezp:B.Areskurrinaga HC ;euskaraz:D.Amundarain.
SORMENA.
Érase una vez el Juego. Jugar Es una actividad biogenética, es decir, está en la naturaleza animal y humana.
Un hombre de negocios acababa de apagar las luces de la tienda cuando un hombre apareció y demandó dinero. El dueño abrió una caja registradora. El contenido.
Diviértete en Inglés SUMMER CAMP 2015 Del 22 de junio al 26 de junio y/o Del 29 de junio al 3 de julio IGE-AMPA IES URRITXE BHI BARRU AMOREBIETA-ETXANO.
ESTEREOTIPOA Jaio garen mundu honetan, pertsonak sailkatu eta hierarkizatu egiten dira bere sexuaren arabera, bere etnia, klase soziala, erlijioa, pentsaera,
OINEZ ESKOLARA!!!!. ZER DA ESKOLA BIDEA? Herriko umeek etxetik eskolarako bidea modu jasangarri batean egitean datza, hau da, motorizatutako ibilgailurik.
Moda y Tecnología avanzan de la mano en Bilbao Moda eta Teknologia eskutik helduta aurrera doaz Bilbon.
17 de agosto de Tiempo ordinario (A) Mateo 15, de agosto de Tiempo ordinario (A) Mateo 15, ko abuztuaren 17a Urteko.
Nork nahi du gozoki bat? ¿Quién quiere un dulce? Zuk ez duzu dirurik behar Zer nahi du Joakinak? ¿Qué quiere Joakina? Nik frantseseko liburuak behar ditut.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
10:00etatik 12:00etara eta 14:00etatik 17:30era.
Hona lehengo asteko adibidea:
Patinak.
KLONAZIOA.
Benet Casablanques-en “Epigramek” maitatzera gonbidatzen gaituzte
Komunikazioaren elementuak
PEDROTXO Negar luzeak egin ditut amatxo galdu nuelako, noski, baina niri zer gertatuko zitzaidan ez nekielako ere bai... Etorri ziren aitaren lagun batzuk.
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Transcripción de la presentación:

JOLAS KOOPERATIBOA, zer da? ¿Qué es EL JUEGO COOPERATIVO?

Jolas kooperatiboan partaide guztiek… Jolas kooperatiboan partaide guztiek…. En el juego cooperativo todos y todas las participantes… parte hartzen dute, ez dago inor sobran, ez da inoiz inor eliminatzen eta inork ez du galtzen. jolastearen gozamenagatik parte hartzen dute. guztien helburua lortzeko elkarlana egiten dute, beraien trebetasun ezberdinak erabili eta beraien ahaleginak elkartzen dituzte. gizakiak ez diren elementuen kontra egiten dute, beraien artean lehiatu ordez. jolasa taldeko ekintza bezala jasotzen dute gehiago gozatzen dute galtzearen mehatsua eta tristura desagertzen direlako. participan, nadie sobra, nunca hay eliminados ni nadie pierde. participan por el placer de jugar. cooperan para conseguir una finalidad común, utilizando sus diferentes habilidades y uniendo sus esfuerzos. compiten contra elementos no humanos, en lugar de competir entre ellos. perciben el juego como una actividad colectiva. se divierten más ya que desaparecen la amenaza y la tristeza por perder.

Eta hemen. hainbat jokas kooperatibo, familian ongi pasatzeko. Y aquí Eta hemen.. hainbat jokas kooperatibo, familian ongi pasatzeko. Y aquí.. algunos juegos cooperativos para disfrutar en casa. Kontrolatu zure parrea: bikoteka, jokalari bat bestearen parean jartzen da. Lehenengoak keinuak egiten ditu eta aurpegia deformatzen du beste jokalariari barre eginarazteko, hau aldi berean serio egoten saiatzen da. Barre egiten duenean, papelak aldatzen dituzte eta jolasa berriz hasten da. Controla tu risa: por parejas, uno de los jugadores se pone frente al otro. El primero gesticula, distorsiona la cara intentando hacer reír al otro jugador, quien a su vez trata de mantenerse serio. Cuando se ría se intercambian los papeles y vuelven a iniciar el juego.

Eskultorea eta estatua: bikoteka, bat eskultorea izango da eta bestea estatua. Eskultoreak estatua modelatu egingo du bere hankak, eskuak, burua… mugitzen. Gero papelak aldatuko dituzte eta jolasa berriz hasiko da. Argazkiak ere atera ditzakezu eta gero beraiekin ikusi. El escultor y la estatua: por parejas uno será el escultor y el otro la estatua. El escultor va modelando la estatua moviéndole las piernas, manos, cabeza… después se intercambian los roles y repiten el juego. Puedes sacar fotos de cada estatua y después mirarlos con ellos y ellas.

Taldean egindako puzzlea: puzzle baten fitxak nahastuta banatu ditzakezu. Ume bakoitza fitxak ipintzen joango da. Horrela puzzlea taldeak osatuko du. Puzzle, tangram edo edozein eraikuntza izan daiteke. Puzzle en equipo: Puedes repartir las fichas de un puzzle de manera desordenada. Cada uno de los/as niños/as debe ir colocando las fichas. De esta manera el puzzle lo completará el equipo. Puede ser cualquier puzzle, tangram o construcción.

Saltamontes: Los niños y las niñas se colocan en torno a una manta o pañuelo grande. En el centro colocaremos una pelota o un globo (el saltamontes). Entre todos y todas deben conseguir que el saltamontes no deje saltar Matxinsaltoa: manta edo zapi haundi baten inguruan jarriko dira umeak. Erdi-erdian baloi edo globo bat jarriko dugu (matxinsaltoa). Denen artean mantxinsaltoak saltoak emateari ez uztea lortu behar dute.

Gure eskuen aztarna: behatz pintura, plater batean laga dezakezuna, eta enbalatzeko paper-orri bat beharko dituzu. Ume bakoitzak bere eskuen aztarnak lagako ditu paperean. Jolas honek umearen ekimena indartzen du. La huella de nuestras manos: para este juego necesitas pintura de dedos, que puedes dejar en un plato y un pliego de papel de embalar. El juego consiste en que cada niño/a imprima las huellas de sus manos en el papel. Estimula su iniciativa.

Marrazkiak hirukietatik hasita: hiruki bat egin dezakezu orri batean Marrazkiak hirukietatik hasita: hiruki bat egin dezakezu orri batean. Umeak bere irudimena garatuko du hirukitik marrazki bat osatuz. Bikoteka ere egin dezakete, pentsatuz zein marrazki egingo duten. Dibujos a partir de triangulos: puedes hacer un triángulo en una hoja. El niño o la niña desarrollará su imaginación construyendo un dibujo a partir del triángulo. Pueden hacerlo en pareja y pensar qué dibujo van a hacer.

Itsua eta gidaria: bikoteka jokalari bat itsua izango da eta bestea gidaria. Gidariak eskuak itsuaren sorbalda gainean jarriko ditu eta presio txiki batzuen bidez, gela/salatik gidatuko du, oztopoen kontra egin gabe. Gero, papelak aldatu eta jolasa berriz ere hasi egingo da. Josala konplikatu dezakezu oztopo gehiago jartzen badituzu. El ciego y su guía: por parejas un jugador hará de invidente y otro de guía. El guía pone las manos sobre los hombros del invidente y mediante leves presiones le va guiando a través de la habitación/sala sin que choque contra los obstáculos. Después cambian los roles y se reinicia el juego. Puedes complicar el juego poniendo más obstáculos.

FUENTES/ITURRIAK: “La alternativa del juego (1). Juegos y dinámicas de educación para la paz”. Paco Cascón Soriano. Carlos Martín Beristain. “Juegos cooperativos y creativos para grupos de niños de 4 a 6 años”. Maite Garaigordobil Landazabal. “Juegos cooperativos y creativos para grupos de niños de 6 a 8 años”.