LAS PROPUESTAS DE SOLUCIÓN

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Español 1 Unidad 1 Etapa 1 Sra. Lear. All INFINITIVES end in –ar, -er, or -ir.
Advertisements

¿Qué hora es?. When you tell time in Spanish you use es when it is one oclock and son when it is any other number/hour. It is one oclockEs la una. It.
Los Números y El Tiempo. Los Números Más de = once 12 = doce 13 = trece 14 = catorce 15 = quince 16 = dieciseis 17 = diecisiete 18 = dieciocho 19.
How to tell time in Spanish
La hora. ¿Qué hora es? Son las ocho= Its 8 oclock Son las ocho= Its 8 oclock Son las cinco= It's 5 oclock Son las cinco= It's 5 oclock Son las seis=Its.
8 Noviembre, 2006 Semana de la Ciencia en Extremadura 2006 Miguel Cárdenas Montes, CETA-CIEMAT Aplicaciones Grid Séptimo Tutorial.
Español 1 Unidad 1 Etapa 1 Sra. Lear. All INFINITIVES end in –ar, -er, or -ir.
Para Empezar Hoy en lunes el veintinueve de octubre Write the times below in Spanish. 2:59- 9:31- 10:04- 5:17- Answer the question below (look at the clock.
Para Empezar Hoy en martes el treinta de octubre Quiz Review Write the times below in Spanish. 5:31- 12:59- 8:15- 2:22-
REPASO: Plural Definite Articles Masculine los Ex: los cuadernos Feminine las Ex: las camas.
1 3 WAYS TO ASK A QUESTION 1.Add question marks to a statement. 2.Add a tag word to a statement. 3.Use a question word.
2003 HYPACK MAX Training Seminar1 Sample Case la Entrada manual de Datos de la Línea de la costa El Metodo de MANUAL –DIG Objectos –Boya (Roja)
2003 HYPACK MAX Training Seminar1 Sample Belgium Test Inputting Tag Line information into HYPACK® MAX In the old days, a Tag Line was anchored to.
¿Qué hora es? What time is it? (What hour is it?).
Uses of the Imperfect Español 2 página 212. Uses of the Imperfect You have learned to use the imperfect tense to describe something that one used to do.
¿Qué hora es? Capítulo – Para Empezar. ¿Qué hora es? To state the time in Spanish, one must use the phrase Es la… or Son las… To state the time in Spanish,
Conceptos Básicos del lenguaje de programación COBOL
And something else.. Important information Evaluación por parcial (2do & 3ro) Parciales 2 (Midterm / Final) Written exam
And something else.. What do we actually do with language?
¿Quién es este hombre muy importante? ¿Por qué cada niño en cada escuela de Cuba le conoce?
Lesson 9 Usage Numbers and Measurments. In Spanish, numbers are written differently. The decimal point and the comma reverse functions: SpanishEnglish.
ARQUITECTURA DE COMPUTADORES - PIPELINING
Unit 3 Telling Time. What time is it? ¿Qué hora es?
Telling Time. ¿Qué hora es? What time is it? Es la una. It is one oclock. Son las dos (tres, cuatro…) It is two oclock. Son las dos y cuarto. It is 2:15.
SABER Y CONOCER The verbs saber and conocer also have an irregular YO form. Both of these verbs mean to know. Saber is used to express knowledge of simple.
Español 1 el 30 de agosto. Bell Dinger – el 30 de agosto
Entrada: Los verbos en la historia (Entrance: Verbs in the story) Copy the date and title, and log the entry in your table of contents. Take a Realidades.
DIRECCION GENERAL DE CENTROS DE FORMACION PARA EL TRABAJO. SUBDIRECCION ACADEMICA. ALGORITMO DE EJECUCION DEL OBJETIVO TERMINAL DEL CURSO FORMA: FC-03.
Señora Johnson Tambien necesitas 5 separadores Chambas Apuntes Impresos Actividades Registros.
EL ESQUEMA CONCEPTUAL Carlos Mario Zapata J. 29/03/2017
La Hora.
When we ask what time it is in Spanish, we say “¿Qué hora es?”
ExpoForo 2008 "Políticas Públicas em la era digital" Camillo Speroni VP & GM Novell Latin America
Modelo de iluminación simple R = I a.Kr + Σ I i.((1-Ks).Kr. L i.n + Ks. (V.r i ) q ) G = I a.Kg + Σ I i.((1-Ks).Kg. L i.n + Ks. (V.r i ) q ) B = I a.Kb.
TOPIC: ¿Qué hora es?. Es la…. Son las … mediodía medianoche de la mañana de la tarde de la noche media cuarto en punto It is… noon midnight in the morning.
Technical Track Analytics. Analytics in PPS Alejandro Leguizamo SQL Server MVP, Mentor Solid Quality Mentors
Transformaciones que conservan ángulos
Estimación por puntos de Casos de uso
Pg. 28.  To answer this question in Spanish you say: ◦ Es la una. 1:00 ◦ Son las (+ número)  i.e. Son las dos. 2:00.
¿Qué hora es? Avancemos U2L1 La hora. On the hour… en punto Es la una. ◦It’s 1:00  Use es la only for the one hour (it is singular) Son las dos. ◦???
Possessive Adjectives  Remember:  Spanish nouns have assigned gender  Spanish adjectives adjust to match their nouns in number AND gender  Spanish.
Our first project: The iron. Name of the student: Miranda de la Torre Rivero. AVATAR.
EL TRANSPORTE FM USBOTQPSUF. ¡A hablar! Responde a las preguntas.
10/ How to set up the PSNC educational program Cómo establecer el programa educacional de EPNC By Por Dave Batty PSNC #10.
Repaso (parte 2) Español 2. Como escribir una pregunta…  Adónde (to where)  Cómo (how)  Cuál/Cuáles (which ones)  Cuándo (when)  Cuánto (how much)
Indefinite Articles and ¿Cuánto?, mucho, and poco
Aggregate Planning Determine the quantity and timing of production for the immediate future Objective is to minimize cost over the planning period by adjusting.
E-Clouds: A Platform and Marketplace to Access and Publish Scientific Applications as a Service 1er Foro Internacional de Bioinformática Ciencia y Tecnología.
SCOPE AND SCHEDULE MANAGEMENT
Estimación de tiempo según casos de uso
12/10/2015Línea de Prof. Ing. Soft1 LAS PROPUESTAS DE SOLUCIÓN Carlos Mario Zapata J.
La vida.
SHARE POINT.
Telling time to the minute, using “y” and “menos”.
Page 1 CITS Active Directory Implementation UMass Dartmouth.
LA VIDA.
UNIT 1 ALL ABOUT YOU. UNIT 2 IN CLASS UNIT 3 FAVORITE PEOPLE.
El 15 de noviembre Las metas de aprender
Los números REAL WORLD NUMBERS
Álbum de fotografías por user.
 TODAYS WORK!!!  1. Based on the unit cover write a list of 20 words related to the unit of work.  2.Complete the grammatical structures workbook.55,56,57,
Hoy es miércoles el dieciséis de septiembre de dos mil quince.
Telling Time in Spanish
Page 44 – Chapter 1 Realidades 3
SWBAT: Interpret a video about the Spanish Royal Family
1. A ¿En qué clase tienes que escribir informes?
Hace with time expressions.
Page 44 – Chapter 1 Realidades 3
User Name: SuperSayaHentai New Password: crUj65KKUAXC.
Que hora es? What time is it?.
Transcripción de la presentación:

LAS PROPUESTAS DE SOLUCIÓN Carlos Mario Zapata J. 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

ENTREGABLE Nuevo organigrama (si aplica) Nuevo diagrama de procesos incluyendo nuevo diccionario de datos y nueva tabla explicativa Casos de uso con tablas explicativas Diagrama de flujo de interfaces de usuario Valoración de la propuesta Costeo de la propuesta Factores críticos de éxito incluyendo la hoja de vida de cada indicador de rendimiento clave Tablero Kanban Reporte de avance de los alfas 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

CASOS DE USO 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

CASOS DE USO 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

CASOS DE USO 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

DIAGRAMA DE FLUJO DE INTERFACES DE USUARIO 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

VALORACIÓN DE LA SOLUCIÓN 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

VALORACIÓN DE SOLUCIONES 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

COSTEO DE LA SOLUCIÓN 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

COSTEO DE LA SOLUCIÓN 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

COSTEO DE LA SOLUCIÓN 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

COSTEO DE LA SOLUCIÓN 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

COSTEO DE LA SOLUCIÓN 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

COSTEO DE LA SOLUCIÓN 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

COSTEO DE LA SOLUCIÓN Total UUCP = Total UAW + Total UUCW :Unadjusted Use Case Points TCF = 0.6 + (0.01 * Tfactor) : Technical Complexity factor EF = 1.4 + (-0.03 * Efactor) : Environmental Factor AUCP = UUCP * TCF * EF: Adjusted Use Case Points ESFUERZO = AUCP * Hombre/hora/AUCP 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

FACTORES CRÍTICOS DE ÉXITO 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

FACTORES CRÍTICOS DE ÉXITO 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

FACTORES CRÍTICOS DE ÉXITO 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

FACTORES CRÍTICOS DE ÉXITO 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

FACTORES CRÍTICOS DE ÉXITO Interpretive Structural Model 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft

FACTORES CRÍTICOS DE ÉXITO CSF GOAL KPI FORMULA 3. File and image security G3. Fostering the files File uploading speed Number of new files/time unit 10. Image categorization G7. Assuring the albums have images Tag addition ratio Number of new tags/number of images 2. File and image availability User perception Survey about the file availability 6. Hitcounter management G2. Fostering the galleries Hitcounter assignation speed Number of new hitcounters/time unit 9. File tracking File-album ratio Number of new files/number of albums 4. Gallery and album sharing G5. Assuring the galleries have albums Album-gallery ratio Number of albums/number of galleries 1. User recruitment G1. Increasing the users User creation speed Number of new users/time unit 7. Gallery organization 5. Permit granting G4. Fostering the permits 8. Tag assignation Gallery creation speed Number of new galleries/time unit 07/04/2017 Línea de Prof. Ing. Soft