Kolaboratzeko estrategiak Emilio Sanchez eta Ricardo Garcíaren “Estrategias de colaboración. Ayudar a ayudar” artikuluaren egokitzapena
aholkulariaren / orientatzailearen lana Irakasleei / beste eragileei laguntza ematea ikasleak laguntzeko
Laguntza prozesuetan kontuan hartu behar dira Irakasleen beharrak Ikasleen beharrak
pertsona ataza emozioak egoera ulertzea motibazioa konponketa prozesuari ekitea pertsona ataza
Arazoak elkarrekin konpontzea Kolaborazio mailak 0 maila: laguntzarik gabeko esku-hartzea 1. maila: noizean behinekoa, nahigabekoa 2. maila: kolaborazio informala 3. maila: kolaborazio formala 4. maila: kolaborazio instituzionala
Arazoak elkarrekin konpontzea adierazgarritasuna izaera arazoak ulertzen Praktikak eta oztopoak bideragarriak helburuak burutzen Aholkularitza AeK laguntza ezagutzak adierazgarriak baliabideak ematen Ikasleek gai izateko behar dutena emaitzak baloratzen
Arazoak elkarrekin konpontzea Bi erronka: arazoaren -eta hori konpontzeko bideen- ulermena ziurtatzea elkar onartzeko eta errekonozitzeko giroa sortzea
Mila esker!