Ataza: Industria Iraultza

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Jesusek dei egiten die ikasleei Jesús llama a los discípulos
Advertisements

LANKIDETZA PROIEKTU TELEMATIKOAK Metodologia On!.
Koldo Mitxelena LHI, Euskara Eskolan Eskolan eta Familian Kafe Tertulia.
ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.
GAITASUN DIGITALA HIZKUNTZA ARLOETAN Gogoetak eta lan proposamenak.
2 Natura Zientziak - DBH 1 Lurraren geruzak eta baliabideak Lurra Hauetan banatuta dago: Geruzak Hauek dira: GeosferaBiosferaHidrosferaAtmosfera Geruza.
GOOGLE SITES web ORRIAK SORTZEKO TRESNA
PRESTAKUNTZAREN EDUKI BLOKEAK
Jarraitu nirekin Sigue conmigo
PAZKOA 6. igandea.
Gogamena edo Pentsamendua
Egiaren Testiguaren aurrean
MARGOTU ZUHAITZ BAT OINEZ BASOKO LAU HERRIETAN Orain arte hiru baso ezberdin sortu ditugu: mendebaldeko baso bat Arbizun, baso mediterranear bat Tafallan.
Charlie Hondartzan.
IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA
GABONETAKO JAIA.
EHULKU (galderak nola egin)
ENPRESAGINTZA EAE-KO GAZTEEN ARTEAN
KOMUNIKAZIOA.
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
Jainkoarekin bazkaldu ...
Ikasketa eta Lanbide Orientazioa DBHn eta Batxilergoan
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Charles Dickens Janik eta Kebir 2.B.
Bideoak, jolasak eta irakurgaiak dituzue. Material osagarriak dira.
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
Itxarone Álvarez 2.batx/B
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
kexa, esker ona, gure sentimendu eta uste osoa adieraztea.
Euskararen Irakaskuntzarako Baliabide Zentroa
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Bideoak, jolasak eta irakurgaiak dituzue. Material osagarriak dira.
Elkarrekin gogoeta egingo dugu
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
PAZKOKO 4. IGANDEA B Zikloa
Dédée hil da, Comète sarearen antolatzailea
BITARTEKARITZA.
10:00etatik 12:00etara eta 14:00etatik 17:30era.
Pentsatu zure (udaleko) liderretan
MINIQUEST ETA WEBQUEST BAT NOLA SORTU LEIOAKO BERRITZEGUNEA
erabilera oker edo badaezpadakoak
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
COMPRESS-EUS.
Salbatore Mitxelena Ikastola
IRAULTZAK , GERRAK ETA ALDAKETAK
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
JARDUERAK.
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
ERREINUA GURE ARTEAN DAGO ERREINUA GURE ARTEAN DAGO
Zer da Euskalbar?.
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
ESKOLA AGENDA 21 AGENDA ESCOLAR 21
Patio berriarekin amesten
Komunikazioaren elementuak
TESTUINGURU HISTORIKOA XVIII mendea
DELEGATUAREN IZENDAPENA
4. aurkezpena: Talde dinamikak (A eremua)
Talde dinamikak (A eremua)
DBH 2 5. UD:HIRIEN SUSPERRALDIA
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
Egileak: Julen, Borja eta
Patio berriarekin amesten
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
Ongi etorri Heziraul. eus-era
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Elkarrekin gogoeta bat egingo dugu
Transcripción de la presentación:

Ataza: Industria Iraultza Ataza: Industria Iraultza. Ikerketa, diapositiben bidezko aurkezpena eta ahozko azalpena. Lana, bakarka eta taldeka. jarduera: Industria Iraultzaren garaiko haurren lanari buruzko bideo laburrak ikusi, eta emozioak eta sentimenduak adierazi 2. jarduera: Zer dakigu gaiari buruz? 3. jarduera: Lana taldekideen artean banatuko dugu 4. jarduera: Interneten informazioa bilatu eta fitxetan gorde 5. jarduera: Geldiunea: gure ikas-egunerokoan idatziko dugu 6. jarduera: Diapositiben bidezko aurkezpena egin. Orientabideak eta ebaluazio-tresna 7. jarduera: Ahozko azalpena. Orientabideak eta ebaluazio-tresna IKERKETARAKO ATAZA

Eguneroko pertsonala idatzi eta adiskideen aurrean ozen irakurri ATAZA: IDAZKETA Eguneroko pertsonala idatzi eta adiskideen aurrean ozen irakurri INDUSTRIA IRAULTZAREN GARAIAN LAN EGIN ZUEN UME BATEN LARRUAN JARRIKO NAIZ 1. JARDUERA: Haurren lanari buruz bideoak ikusi eta sentimenduak adierazi. Denon artean komentatu 2. JARDUERA: Hainbat egunerokoren berri izan. Egunerokoen ezaugarriak zein diren ondorioztatu. 3. JARDUERA: Hausnartzeko geldiunea: gure ikas-egunerokoan idatzi 4. JARDUERA: Egunerokoa idatzi eta zirriborroa zuzendu. Jarraibideak. Ebaluazio-txantiloia 5. JARDUERA: Egunerokoa ozen irakurri. Jarraibideak

ATAZA DIGITALA: Hainbat abatar erabilita, XXI. mendeko haurren eta gazteen esplotazioaren egoerak kontatu 1. JARDUERA: VOKI aplikazioa ezagutu eta kontu bat ireki. Tutoriala 2. JARDUERA: Abatarrei ahotsa jartzeko informazioa bilatu. Idatzizko informazioa biltzeko txantiloia 3. JARDUERA: Hausnartzeko geldiunea: gure ikas-egunerokoan idatzi 4. JARDUERA: Zer pertsonaia sortuko ditugun pentsatu, eta ahotsa ipini. Orientabideak, pertsonaiak sortzeko txantiloia, tutoriala, pertsonaiak sortzeko ebaluazio-tresna eta ahozko azalpena egiteko ebaluazio-tresna 5. JARDUERA: Pertsonaiak sortu. Ebaluazio-tresna (pertsonaiak sortzeko). Ebaluazio-tresna (ahozko azalpena egiteko) 6. JARDUERA: Pertsonaiak ikaskideei aurkeztu