Zuzendari bilera ikasturtea

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CAPITULO VII SERVICIOS EXTERNOS DE APOYO PARA LA ATENCION AL ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES.
Advertisements

Nikoren etorkizuna ahalbideratzen Ayundando a construir el futuro de Niko Beasaingo Kale Heziketa Programaren Kale Hezitzaileak Beasaingo Ongizate Zerbitzuetako.
1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
Los alumnos con deficiencia mental
Necesidades Educativas Especiales y Adaptaciones Curriculares
METODOLOGÍA Y RECURSOS EN EL AULA DE LENGUA Y LITERATURA
PROA LAGUNTZA BIGARREN HEZKUNTZA
ORGANIZACIÓN DE LA RESPUESTA EDUCATIVA PARA EL ALUMNADO QUE PRESENTA NEAE Instrucciones de 8 de marzo de 2017 de la Dirección General de Participación.
BERRITZEGUNERA BIDAL EZAZU
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
Planteándonos algunas cuestiones introductorias
Aurrekontua: zer pentsatua ematen duen zenbaki labirintua
ZUENDARITZA PROIEKTUA
Euskadiko Eskola Kontseilua 2018/03/01
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Aholkulariaren eta orientatzailearen rolak
hauteman detektatu atzeman [ikus antzeman / atzeman ( )]
Landutako gorputz geometrikoaren izena Century Gothic 32 pt.
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
BIZIKIDETZA OIANGUREN IKASTETXEAN
ZUZENBIDE ZIBILA:SARRERA
ZER DA PERPAUSA.
MEDIDAS DE ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD CURSO MEDIDAS EXTRAORDINARIAS MEDIDAS ESPECÍFICAS MEDIDAS ORDINARIAS SINGULARES MEDIDAS ORDINARIAS GENERALES.
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
Aholkulari berriak, ongi etorriak!
ZUZENDARIEN BILERA

NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
BITARTEKARITZA.
I. ATALBURUA XEDEA, KONTZEPTUA ETA PRINTZIPIO OROKORRAK.
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
ELKARBIZITZA.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
MEDIKUNTZA ETA ODONTOLOGIA FAKULTATEA
IKASLEEN ESKUBIDE ETA BETEBEHARREN DEKRETUAREN INPLIKAZIOAK ANTOLAKUNTZA ETA JARDUERAREN ARAUDIA (AJA) DOKUMENTUAN IRUNGO BERRITZEGUNEA.
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
HEZKUNTZA APLIKAZIOEN HARREMANAK
ACCIÓN EXTERIOR KANPO EKIMENA
ORIENTATZAILEEN MINTEGIA AURKEZPENA
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
COORDINACIÓN DE LOS APOYOS AL ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES EN EL MARCO DE UNA ESCUELA INCLUSIVA MODELO COLABORATIVO.
4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
BIZIKIDETZA OIANGUREN IKASTETXEAN
DIAGNOSI EBALUAZIOAREN JATORRIA
ARRETA GOIZTIARRA IKASTETXEAN
Berritzegune Nagusia / Arloak
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Ebaluazioa: notak jartzea baino zerbait gehiago
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
GIZ-EN EGOERA HERRI TXIKIETAN. PREMIAK ETA ZAILTASUNAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
E M P A T H Y S I T E.
Transcripción de la presentación:

Zuzendari bilera 09-10 ikasturtea Heziketa Premia Bereziko Aholkularien aurkezpena. B06 BERRITZEGUNEA

Gaurko bileraren helburua ikastetxeetan egiten diskiguzue galdera batzuei erantzutea da: Hezkuntza Premia Bereziko ikasleak nortzuk dira? Ezohizko baliabideak, noiz eskatu ahal dira? Aniztasunari eta Hezkuntza Premia Bereziak dituzten ikasleei erantzuna berbera da? EBALUAZIO-DIAGNOSTIKO PSIKOPEDAGOGIKOAREN ESKAERA egiteko prozedura zein da?

Hezkuntza Sailak legean oinarrituta galdera hauei erantzuten du. Legearen konkrezioa egiten du: Dekretu, Arauak eta Orientazioen bidez. Erakundeen bidez Berritzeguneak Koordinazio bileretan irizpideak amankomunean jartzen ditugu.

1a. Nor da Hezkuntza premia bereziko ikaslea? LOE Art.71 “Aquel que requiera durante un periodo de su escolaridad o a lo largo de toda ella determinados apoyos y atenciones educativas específicas derivadas de discapacidad o trastornos graves de conducta “

1b. LOE ALUMNADO CON DISCAPACIDAD “Alumnado que con relación a su edad y la de sus compañeros-as experimenta determinados deficits, limitaciones importantes en la actividad así cómo restricciones significativas en la participación escolar y social en razón de una deficiencia, trastorno, traumatismo, lesión etc”.

2a. Noiz eskatu ahal dira ezohizko baliabideak? Ohizko baliabideak agortu ondoren.

2b. Zeintzuk dira ohizko baliabideak? Aniztazuna erantzuteko baliabideak, BOPV 13 de noviembre 2007. Artículo 25 Primaria: Medidas de refuerzo organizativas y curriculares Apoyo en grupo ordinario Desdoblamiento de grupos Agrupamientos flexibles. ESO : Diversificación Curricular PIE Complementaria

3a. Aniztasunari erantzuna emoteko arduradunak ikastetxean Zuzendari taldea. Ikasketa burua. Aholkularia/ Orientatzailea. Irakasleria. Komenigarria da ikastetxean batzorde bat izatea aniztasunari erantzuna emoteko. Partaideak: Ikasketa burua Tutorea eta irakasleak (Ikaslearen beharren arabera) PT HLE LOGOPEDA

3b.HPB ikasleei erantzuna emateko arduradunak: Berritzegunean: HPB AholkulariaK: HPBdun ikasleen baliabideen eskaera eta jarraipena egiten du Berrikuntza sailarekin. Kanpoko zerbitzuekin koordinazioa egiten du: Osakidetza, Diputazioa, Udalak,.. Hezkuntza baliabideen koordinazioa egiten du: logopedak, HLE, Fisio, Terapeuta e.a, Ikastetxearen profesionaleekin koordinazioa, aholkularitza eta formakuntza egiten du. Ikastetxean: Zuzendari taldea Aholkularia Tutorea PT Eta abar.

Irakasleak ikasle batengan premia ikusten du. 4. EBALUAZIO-DIAGNOSTIKO PSIKOPEDAGOGIKOAREN ESKAERA egiteko prozedura zein da? Irakasleak ikasle batengan premia ikusten du. Ikastetxeko Orientatzaileak edo Aholkulariak aztertzen du beste profesionaleen iritziak jasoz. Erantzuna ematen du. 4. Ohizko baliabideak martxan jarri ondoren, nahikoa ez bada Berritzeguneko aholkulariari informazioa ematen zaio, eta baloratzen da eskaera egitea komenigarria den ala ez kontutan izanik ez ohizko prozedura baten hasieran gaudela.

Ondorioak Alumnaco con NEE es aquel que requiera determinados apoyos a consecuencia de discapacidad o trastornos graves de conducta “ Ezohizko baliabideak eskatu ahal dira Ohizko baliabideak agortu ondoren. Primaria: Medidas de refuerzo organizativas y curriculares Apoyo en grupo ordinario Desdoblamiento de grupos Agrupamientos flexibles. ESO : Diversificación Curricular PIE Complementaria EBALUAZIO-DIAGNOSTIKO PSIKOPEDAGOGIKOAREN ESKAERA ez ohizko prozedura baten hasiera da.