PARA QUÉ SERVE HOXE EN DÍA ESTUDAR LATÍN E GREGO?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Mapa de contenidos precedentes Español y Literatura Comparada Moderna.
Advertisements

4º ESO ITINERARIOS FORMATIVOS 1- OPCIÓN DE ENSEÑANZAS ACADÉMICAS BACHILLERATO 2- OPCIÓN DE ENSEÑANZAS APLICADAS FORMACIÓN PROFESIONAL ORDEN EDU/362/2015,
El vocabulario de capítulo 2 Por: Señora Anderson.
Información académica Bachillerato
ORIENTACIÓN ACADÉMICA 3º E.S.O.
Departamento de Orientación del IES Alfonso X El Sabio - MURCIA
Desempeño en los exámenes de diagnóstico de Español,
Comercio Electrónico Orientado a Emprendemento Aspectos clave da xestión dunha tenda online (3) Dani
Lic. Claudia Román Fernández
TÍTULO DE LA PRESENTACIÓN Persona o Dependencia Responsable
Foto Voz (Photovoice).
INSTITUTO QUERETANO SAN JAVIER PREPARATORIA INCORPORADA A LA UNAM
LOMCE.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
C/ Orégano TRES CANTOS MADRID
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Historia da Literatura galega: a idade media
LINGUA.
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
Departamento de Orientación IES Real Instituto de Jovellanos
A clonación e as células nai.
PLAN DE ESTUDIO COLEGIOS TERRAUSTRAL 2018.
Cantas estrelas podemos ver, a simple vista, desde a nosa localidade?
Educación Infantil JORNADA DE ACOGIDA DE ESTUDIANTES DE NUEVO INGRESO
Departamento de Orientación IES Real Instituto de Jovellanos
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
A OPTATIVA QUE ESTABAS BUSCANDO
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
PROPUESTA PLANIFICACIÓN
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Unidade didáctica 3 A atmosfera.
LINGUAXE MUSICAL I A música é unha linguaxe, e para escribila, necesitamos aprender os seus signos. Nuria García Amigo.
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
O cambio climático. Traballo feito por Carolina Barros Moran, Cristina Barros .oran e Ana Mañas Hernández.
Erros máis comúns (2ª parte)
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Tertulia para NAIS E PAIS
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
Falando do pasado: COPRETÉRITO
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Escuela 2030.
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
CULTURA MINOICA CRETA SS. XX-XV a.C..
de súpeto, o fillo cae, lastímase e grita: "aaaaaahhhhhhhhh!!!!!"
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
REUNIÓN INFORMATIVA 4º ESO
acceso a estudios posteriores
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
EDUCACION SECUNDARIA OBLIGATORIA
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Instrucciones: Usa estas diapositivas y las notas para crear tu proyecto. Una cápsula del tiempo suele ser una colección recopilada por una ciudad, una.
Álbum de fotografías de Halloween
Actividad 9 Análisis de la película JOBS.
ORIENTACIÓN ACADÉMICA Y PROFESIONAL
ORIENTACIÓN ACADÉMICA 1º E.S.O.
ORIENTACIÓN ACADÉMICA
Departamento de Orientación IES Real Instituto de Jovellanos
UNHA VEZ REMATADO 4º DA ESO… UNHA VEZ REMATADO O BACHARELATO…..
Santiago de Compostela, 2012
Segue o esquema proposto
La universidad y las clases.
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
ESTRATEXIAS DE LECTURA
Transcripción de la presentación:

PARA QUÉ SERVE HOXE EN DÍA ESTUDAR LATÍN E GREGO? AVE! Benvidos ao Departamento de Latín. PARA QUÉ SERVE HOXE EN DÍA ESTUDAR LATÍN E GREGO? ESTAS SON AS MATERIAS QUE IMPARTIMOS NO DEPARTAMENTO Porque facilita a aprendizaxe doutras linguas: francés, italiano, inglés, alemán... Porque tanto o grego como o latín modelaron o noso mundo externo e interno. CULTURA CLÁSICA LATÍN Porque faclilita a aprendizaxe do vocabulario CIENTÍFICO, MÉDICO, BIOLÓXICO, XURÍDICO... GREGO Porque o noso acervo cultural está formulado en latín. INSTRUCCIONES 1. Duplicar la plantilla para crear un archivo nuevo en "File > Make a Copy" y cambiarle el nombre a la presentación. 2. Cambiar el título del boletín en el recuadro de la diapositiva que pone "Click to add title" 3. Para añadir texto pinchar en la herramienta que tiene el cuadrado con la T y escribir. 4. Para añadir imagen, pinchar en la herramienta que tiene la montañita.

SABÍAS QUE: CULTURA CLÁSICA QUÉ APRENDERÁS NAS CLASES DE…? Multinacionais xaponesas e americanas buscan xóvenes con coñecementos de latín porque consideran que o seu dominio proporciona unha mente áxil e flexible. SABÍAS QUE: QUÉ APRENDERÁS NAS CLASES DE…? En Alemania, Inglaterra, Italia, Finlandia…, adican ao latín de 5 a 7 anos na escola. CULTURA CLÁSICA Falaremos de deuses e deusas, centauros, sereas, sátiros... STEVE JOBS considérabase como alguén máis humanista que tecnolóxico Cómo vestían e se peiteaban os romanos/as, o exército, o alfabeto grego, contos e lendas mitolóxicas… En Finlandia o latín é o “Idioma Eterno” Todo un mundo por descubrir! O estudio das Humanidades favorece o pensamento crítico, lóxico e visión global… Moitos creativos de SILICON VALLEY teñen formación humanística.

O LATÍN É UNHA ASIGNATURA FUNDAMENTAL NO BAC DE HUMANIDADES LATÍN BACHARELATO LATÍN 4º GREGO BACHARELATO O LATÍN É UNHA ASIGNATURA FUNDAMENTAL NO BAC DE HUMANIDADES Neste curso iniciarás a túa relación co latín, dun xeito moi sinxelo aprenderás as declinacións, a orixe das palabras que usas a cotío, o qué comían os roman@s , cómo vivían, poderás manter un breve diálogo nunha nova lingua…! Descubrirás o fascinante mundo dunha nova lingua cun alfabeto distinto, a súa gramática, literatura e a orixe de palabras de uso actual! Expresións como “Cantos de Sereas”, Complexo de Edipo, vivir unha Odisea..! Entrarás en contacto con esta lingua a través da súa gramática, relacionándoa coas tuas propias, aprenderás expresións de uso cotiá, e descubrirás un modelo de sociedade antecedente do noso. INSTRUCCIONES 1. Duplicar la plantilla para crear un archivo nuevo en "File > Make a Copy" y cambiarle el nombre a la presentación. 2. Cambiar el título del boletín en el recuadro de la diapositiva que pone "Click to add title" 3. Para añadir texto pinchar en la herramienta que tiene el cuadrado con la T y escribir. 4. Para añadir imagen, pinchar en la herramienta que tiene la montañita. SALUTEM PLURIMAM!