FISIKA FISIKA 2. BATXILERGOA ARTAZA-ROMO B.H.I.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
Advertisements

IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
DOKTOREGOA. ESPEDIENTEA 99/2011 E. D
Gogamena edo Pentsamendua
Gabonak dira! ¡Es Navidad! >HASI SAIOA >INICIO.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
KORRONTE ELEKTRIKOA KORRONTE ELEKTRIKOA.
PT Mintegia 2013/2014 ikasturtea.
PRESTAKUNTZA SAIOA 1 CURRICULUM DEKRETUEN AURKEZPENA
Eta 4. DBHn, zer?
EHULKU (galderak nola egin)
ZER DA KOKLEAR INPLANTEA?
Natur-Zientziak, 2. DBH, Santillana
ERREALITATEARI DAGOKION PROBLEMA:
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
Landutako gorputz geometrikoaren izena Century Gothic 32 pt.
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
AKROSPORT.
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Harreman juridikoa eta eskubideak
LOMCE-ren laburpena.
ZUZENBIDE ZIBILA:SARRERA
Analogikoa ala digitala?
Alemaniako Bonn hiriko fiskaltzak DNA proba egingo dio Jan Ullrich txirrindulariari. Dopatu delako frogarik ba ote dagoen ikertu nahi dute horrela.
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
Fenomenoen gaineko ikerketa
BLAS DE OTERO Erreserba nola egin Deskribapena PREZIOAK UDA IKASTAROAK
Patinak.
Integrazio-metodoak koadraturen bidez:
Beritzegune Nagusia / Arloak
ELKARREKINTZA MAGNETOSTATIKOA ESPAZIO HUTSEAN
Geometria-elementuak
HITZAURREA HITZAURREA.
FISIKA KUANTIKOA FISIKA KUANTIKOA.
GURE ZUHAITZAK Nekane Etxenausia Irure Ingurunea-LHko 2. maila
1) Intsulinaren funtzioen artean hauek daude: a) Azukreak glukogeno bihurtzen ditu. b) Muskuluak glukosa erabiltzea bideratzen du. c) Odolean dauden.
Soldata Lan Harremana Hitzarmen Kolektiboa Ogasuna Gizarte Segurantza
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
Deialdiaren xede Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo/eta.
PLATON: FILOSOFIA PRAKTIKOA ETIKA ETA POLITIKA.
EZAGUTZARI DAGOKION PROBLEMA: METODOA
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
ERRIBOSOMAK Paul Isasi.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
balioetsi, balioztatu…
Segunda Línea.
F5 EZAGUTZEN AL DITUZU GILTZADUR MUGIMENDUEN IZENAK?
BERREKETAK, ERROAK, ZATIKIAK ETA HAMARTARRAK
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
Angeluen neurria.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
GURASO ESKOLA 2014/2015.
6. GAIA OBLIGAZIOAK.
PSIKOMOTRIZITATEA Naiara Gurtubai Nerea Rementeria Naroa Gaztañaga.
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
ZELULA AMAK.
BEZ barne / Komuna partekatua gelan barne.
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
{sin(klx), cos(klx)} oinarria: Fourier-en serieak
“Humek amets dogmatikotik esnatu ninduen”
LOMCE Lege-egitasmoaren azterketa
Unibertsitatean sartzeko
Harreman juridikoa eta eskubideak
KALKULU NUMERIKOA: Funtsezko arazoa:
LAN MUNDUAN EUSKARAREN ERABILERA BULTZATZEN DUTEN ENTITATEAK
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
23. Bedi f : R > R3 endomorfismoa, non
Zer da epaiketako bitartekotza?
SELEKTIBITATEA Azterketaren egitura.
Transcripción de la presentación:

FISIKA FISIKA 2. BATXILERGOA ARTAZA-ROMO B.H.I.

FISIKA FISIKA 2. BATXILERGOA ARTAZA-ROMO B.H.I.

SELEKTIBITATEA ZUZENTZEKO IRIZPIDEAK FISIKA 1.- Ongi planteatuta, justifikatuta, garatuta eta emaitza zuzenarekin dagoen ariketa bakoitzari, gehien 3 puntu emango zaizkio. Baloratu egingo da: - Kontzeptuen, hiztegiaren eta notazio zientifikoaren erabilera egokia. - Fisikako legeen identifikazioa eta erabilera egokia. - Ematen diren urratsen zehazketa, eta irudien eta diagramen erabilera - Oinarrizko kontzeptuen azalpen eta aplikazio zuzena. - Unitateen erabilera zuzena. - Ariketa osoa bukatzea eta emaitzaren zehaztasuna. - Aurkezpenaren ordena eta garbitasuna, buru-argitasunaren eta ariketaren ulermenaren adierazgarri diren neurrian. 2.- Behar bezala justifikatuta eta arrazoituta dagoen galdera bakoitzari gehien 2 puntu emango zaizkio. - Aukeratutako magnitude edo propietate fisikoaren definizio zehatza. - Gaiaren azalpenaren zehaztasuna eta frogapenaren doitasuna, honen beharrik balego. - Formulazio matematiko zuzena, berau azalpen edo justifikazio egokiarekin batera baldin badoa - Aurkezpenaren ordena eta garbitasuna, buru-argitasunaren eta gaiaren ulermenaren adierazgarri diren neurrian. Galdera bakoitzari eska diezaiokeen hedadura, batxilergoko ohiko testuliburuetan duten garapen-mailak determinatzen du. Orokorrean, ariketen ebazpenean eta galderen garapenean erakusten duten jakite mailaz gain, frogek unibertsitate-irakaskuntzarako behar diren prestakuntza eta heldutasuna baloratu egin behar dituzte. FISIKA 2. BATXILERGOA ARTAZA-ROMO B.H.I.

FISIKA ON LINE http:/elearning6.hezkuntza.net/015111/ FISIKA 2. BATXILERGOA ARTAZA-ROMO B.H.I.