PREBENTZIOA ETA NEURRI KURRIKULARRAK

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
BIZIKIDETZARA BEHATOKIA Blanca Kerejeta. GIDA-EGITURA.
Advertisements

AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
MAESTRO GARCIA RIVERO IKASTETXEA
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
2017.
Gogamena edo Pentsamendua
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
Zer ikusi/ikasiko dugu?
ZUENDARITZA PROIEKTUA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
KOMUNIKAZIOA LAN TALDE DINAMIKAK I.
Paula, Maider eta Maialen
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
ELEMENTU GUZTIEN INDARRA OPA DIZUT
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
La Salle 30 esmaltetan!.
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
ENPRESAKO PLANA SOZIETATEA: IZEN KOMERTZIALA: SUSTATZAILEAK:
BITARTEKARITZA.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
DESKRIPZIOA.
ELKARBIZITZA.
Beritzegune Nagusia / Arloak
ELKARBIZITZA CONVIVENCIA
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
IRALE.
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
FRIEDRICH WILHEILM NIETZSCHE
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
EnREDados Arabako Foru Aldundiak diruz lagundutako proiektua da.
ENKARTERRIKO EUSKARAREN PLAN ESTRATEGIKOA ( )
Komunikazioaren elementuak
A eredurako aplikazio informatikoak
Kantariei beren kantuz ohore
TRANBIA TXIKI ARRATIA INSTITUTUKO IKASLEEN GURASO ELKARTEA
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
Gazteforum proiektua. Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU GINTUZTEN HIRU OSAGAI Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU.
Gazteforum proiektua. Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU GINTUZTEN HIRU OSAGAI Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU.
Haurrekin lanean Proiektu Eleanitzen Bitartez
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Euskal Ondare Digitalaren Artxibategi Elektronikoa
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Egileak: Julen, Borja eta
GALAXIAK.
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
PERSPEKTIBISMOA ( ).
IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA
LAN MUNDUAN EUSKARAREN ERABILERA BULTZATZEN DUTEN ENTITATEAK
B A EHULKUren aholkuak -ko/-tako Euskara Zerbitzua.
3. Sozializazioa: prozesu dinamikoa 3.1. Gizarte identitatea
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Idazmena 3.eta 4. DBHn 3.DBH: 1. eta 2. ebaluazioa
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
Ongi etorri Heziraul. eus-era
ELKARBIZITZA BEHATOKIA
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

PREBENTZIOA ETA NEURRI KURRIKULARRAK ELKARBIZITZA PREBENTZIOA ETA NEURRI KURRIKULARRAK Mireia Uranga Arakistain DBH-ko irakasle

Elkarbizitzaren kalitatea sendotu binkuloak, har-emanak sendotuz. Zazpi mailatan: 1. Nork bere buruarekin. 2. Beste pertsonekin. 3. Espazioarekin. 4. Jarduerekin. 5. Adin desberdinekin. 6. Gizartearekin. 7. Naturarekin.

Oinarrizko ideia batzuk: GATAZKEN EBAZPENA Oinarrizko ideia batzuk: ●Gizakiok gauden esparru guzietan ematen dira. ●Normalak dira. ●Gatazka ARRISKU eta AUKERA. ARRISKU: Harremanak apurtzekoa, sufritzekoa. AUKERA: Norbere buruaz ikasteko. Besteak hobeto ezagutzeko. Harremanak sendotu eta aberasteko. Sistemak (erakundeak, enpresak, gizataldeak, gizarteak…) eraldatu eta hobetzeko.

Lau tresna kutxa - Boterea. - Arauak. - Konsensuak. - Bananketa.

Konsensuak bultzatzeko ●Gatazkaren elementu eta dinamikak ezagutu. ●Erantzuteko modu ezberdinak bereiztu eta modu eraikikorrean erabili. ●Komunikazio asertiboa praktikatu. ●Gatazkak ebazteko negoziaketa eta bitartekaritza praktikatu.

Nork bere buruarekin: ●Besteen onartze inklusiboa praktikatu: ikasleena, irakasleena, gurasoena. ●Denak baliotsuak senti daitezela. ●Nork bere burua ezagutu, onartu eta baloratzea praktikatu. ●Inteligentzia emozionala landu. ●Erlajazioa landu. ●Inteligentzia anitzak ezagutu, identifikatu eta garatzen lagundu. ●Bakoitzak bere talentuak deskubritu ahal izateko estimulo desberdin asko eman. ●Kontuz errefortzu positiboarekin.

Besteekin ●Komunikazioa ahalbideratzen duten egiturak sortu. ●Elkarlana eta elkarlaguntza bultzatu. ●Estamendu desberdinek egitura desberdinetan harremana izan: irteerak, ospakizunak, elkararlokotasuna, etab. ●Elkarbizitzaren inguruko formakuntza jaso. Inteligentzia emozionala landu: emozioen gestioa, enpatia, komunikazio asertiboa, etab. ●Gatazken ebazpenerako protokolo argiak izan. Bitartekaritza zerbitzu bat sortu.

Espazioarekin. ●Espazio egokiak eta atseginak izan. ●Gelako ekologia bultzatu, ekintza anitz egin ahal daitezen. ●Irakaslearen kokapena rebisatu. ●Espazioko zein aspektuk arazoak sortzen dituzten aztertu. ●Espazioen diseinuan partehartzea bultzatu.

Jardunarekin ●Metodologia aktiboak eta partehartzaileak sustatu, ikertzea, sortzea, pentsaera kritikoa, mundu erreala ezagutzea bultzatzen dutenak, ahal den guzian ikasleen interesetara egokitu eta beraien aportazioak erabili tresna pedagogiko bezala: abestiak, argazkiak, bidaiak, pelikulak… ●Ildo aberasgarriak ezagutu eta aplikatu: -Ikasketa kooperatiboa. -Hezkuntza sortzailea. -Inteligentzia anitzak. -Ikasketa dialogikoa. -Pedagogia kritikoa. -Psikologia humanista. -PNL -Etab.

Adin desberdinekin ●Eskolan bertan adin desberdinak nahasten dituzten ekintzak antolatu. ●Eskola kanpoko pertsonak ekarri. ●Adin desberdinen arteko komunikazioa bultzatu ( aiton-amonei entrebistak, etab.)

Gizartearekin ●Gaur egungo gizartea ezagutzeko ekintzak. ●Inguru hurbila eta urrunekoa ezagutu eta pentsaera kritiko, eraikitzaile eta konprometitua bultzatu.

Naturarekin ●Natura ezagutu eta baloratu. ●Zuzenean bizi. ●Dituen arazoak aztertu. ●Egin ahal ditugun ekintzak ikusi.