Salbatore Mitxelena Ikastola
Salbatore Mitxelena HH2tik DBH4ra Salbatore Mitxelena ikastolan Batxillergoa, erdi eta goi mailako ziklo formatiboak Oteiza Lizeoan 51 ikasgela, maila bakoitzean 3 edo 4 gela 1075 ikasle 665 famili 101 langile Koordinaziorako 3 etapetan banatuta gaude: - HH / LH 1. zikloko etapa - LH 2. eta 3. zikloetako etapa - DBHko etapa TALDE PEDAGOGIKOA
LH etapa osoan hausnarketa DBH etapan talde lanaren formazio beharra 2008-2009 / 2009-2010 LH etapa osoan hausnarketa DBH etapan talde lanaren formazio beharra Orientazio departamentutik ebaluazio sistema aldatzeko premia ONDORIOAK: Material curricular berria, baina lan egiteko era zaharrak guztiz alboratu gabe - Norabide bakarreko ebaluazioa : Irakasle Ikaslea
IBILBIDEA: 2010-2011 INFORMAZIOA IKASTOLAN IKASKIDE I.JARDUNALDIA HEDATU: - Talde pedagogikoan - Etapa bileretan INFORMAZIOA AZTERTU ETA ERABAKIA HARTU: Klaustroan - Batzordean (artezkaritza) FORMAKUNTZA JASO (Etapetako koordinatzaileak + L.H. maila bakoitzeko tutore bat) 2011-2012 IKASKIDE PROIEKTUAN MURGILKETA BATZAR PEDAGOGIKOETAN GURASOEI BERRI EMAN
FORMAKUNTZA, DISEINUA ETA ESPERIMENTAZIOA 2011-2012 IKASTURTEA FORMAKUNTZA, DISEINUA ETA ESPERIMENTAZIOA LH-KO TUTORE GUZTIAK (22 pertsona) DBH-KO EUSKARA MINTEGIA (3 pertsona) GORPUTZ HEZKUNTZA (2 pertsona)
IKASKIDE PROIEKTUA IKASTOLAN: 8 saio Ana Usabiaga, Huheziko aholkulariarekin 1 2 3 4 5 6 7 8 Beharrak Identifikatu Talde Kooperatiboak + Ebaluazioa Bakoitzak zer egiten dugu, zer dakigu egiten Gure ikaste Ibilbidea markatu Unitatearen Diseinua Gelan praktikan Jarri Egindakoa ebaluatu 2012-2013 planifikatu
UNITATEAK LH1:TXANELA - 6.unitatea “Greziatik Erromara” LH2:TXANELA - 7.unitatea “Goazen mendira” LH3: TXANELA - 6. unitatea “Buruargia? Bizkorra? Zein jakintsua den natura!” LH4: TXANELA - 5. unitatea “Ura, bizitzaren iturria” LH5: TXANELA - 4. unitatea “Eta horrela bizitzen gera…” LH6: TXANELA - 6.unitatea “Gu sortu ginen enbor beretik sortuko dira besteak” DBH1: OSTADAR - 4.unitatea “Animaliak jende zoragarria” DBH2: GORPUTZ HEZKUNTZA - “Gorputz adierazpena / euskal dantzak”
LH1:TXANELA - 6.unitatea “Greziatik Erromara” 2 talde: batek Grezia, besteak Erroma Aurkezpena elkarri eta berdintasunak eta desberdintasunak atera LH2:TXANELA - 7.unitatea “Goazen mendira” - Parkeko bizidun eta bizigabeen fitxekin gelarako bilduma osatu - Gida erabilgarria erakusketarako eta ondorengo urtetarako
LH3: TXANELA - 6. unitatea “Buruargia. Bizkorra LH3: TXANELA - 6. unitatea “Buruargia? Bizkorra? Zein jakintsua den natura!” Ekosistema bakoitzeko txosten bat: Animalia, landarea eta elikadura kate bat Gelan aurkezpena LH4: TXANELA - 5. unitatea “Ura, bizitzaren iturria” - 4 azpi-gai: Munduaren sorrera, uraren propietateak, uraren zikloa eta uraren erabilera, etorkizuna eta kutsadura 4 talde, 4 azalpen power pointa erabiliz Amaieran denon artean aurkezpen bat aukeratu beste maila batean aurkezteko
LH5:TXANELA - 4.unitatea “Eta horrela bizitzen gera…” Helburu nagusia: astebeterako menu orekatu bat osatzea Baliabideak: Antzerkia, elikaduraren inguruko hormirudia... LH6: TXANELA - 6.unitatea “Gu sortu ginen enbor beretik sortuko dira besteak” - Muralak egin giza gorputza ezagutzeko,ugalketa prozesua renazalpen testu bat idatzi taldeka eta gizakion arteko harreman ezberdinen antzespenak(emakumezkoenganako tratu txarrak, homofobia, ligatzea, gizakia adinen arabera)
DBH1: OSTADAR-4.unitatea “Animaliak jende zoragarria” Talde mistoetan animali bizidunen txostena osatu. Jorratu beharreko atalak: definizioa, ezaugarriak, bizilekua, ugalketa, elikadura, ohiturak... Power point-a erabiliz gelaren aurrean aurkezpena egin DBH2: GORPUTZ HEZKUNTZA “Gorputz adierazpena / euskal dantzak” - Helburua: gelakide denak lau euskal dantza ikastea Talde bakoitzaren ardura dantza bat ikastea eta besteei erakustea Azkenean talde denak batera lau dantzak dantzatuko dituzte