GELAKO EZAUGARRI FISIKOAK UME GORRAREKIKO , IRAKASLE ETA LAGUNEN

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
SARRERA Saioen antolamendua
Advertisements

INDIO BATEN ERRETRATOA Pausoz pauso. Begiaren zabalera modulotzat (neurritzat) hartuta, zera dugu: 1 begi Begien arteko distantzia (H) Sudurraren zabalera.
Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
BAKEA erein nahian.....
HIGIDURA.
KOMUNIKAZIOA.
GORRERIARI BURUZKO ORIENTABIDEAK
Nola eman behar genuke euskaraz lentes progresivas / verres progressifs, erabileremu teknikoan, optikan esaterako? EHULKUren aholkua (Leiar progresiboak)
Lau kandelak.
PUNTUAZIOA.
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
hauteman detektatu atzeman [ikus antzeman / atzeman ( )]
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
NATURALEZA.
NATURA.
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
BERTSOLARITZA: ERDI AROTIK XX. MENDEAREN HASIERARA
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
IAT gainditzen ez duten ibilgailuen % 30ek akats larriak izaten dituzte argi sisteman, eta % 28k gurpiletan eta esekiduran izaten dituzte akatsak Ba al.
HIGIDURA ZUZEN UNIFORMEA (HZU)
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
BITARTEKARITZA.
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
DESKRIPZIOA.
Patinak.
erabilera oker edo badaezpadakoak
16. Bitez R-ren gaineko 4 dimentsioko V bektore espazioa eta O bere
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
BATAIOA JAINKOAREN SEME-ALABA EGITEN GAITUEN SAKRAMENTUA
IRALE.
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
Denek maite dute, hain da jatorra.
oinarria den ala ez. Izatekotan kalkulatu berarekiko (-5, -4, 6)
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
ZELULA AMAK.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AIMAR ATUTXA AINARA ARANA IRAIA AGUILERA
EnREDados Arabako Foru Aldundiak diruz lagundutako proiektua da.
OINARRIZKO AKOTAZIO ARAUAK.
Komunikazioaren elementuak
Ataza: Industria Iraultza
ZINGIRAREN GAINEAN HEGAN EGIN
FISIKA.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
INGURU NATURALA IZENA : DATA : EKAITZA ITSASOAN.
Lotura Ionikoa 1.
Zer egin behar da gazte mantentzeko?
{sin(klx), cos(klx)} oinarria: Fourier-en serieak
Egileak: Julen, Borja eta
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
PERSPEKTIBISMOA ( ).
MATERIALISMO DIALEKTIKO ETA HISTORIKOA
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
Kolaboratzeko estrategiak
IRAKURRI ZERTARAKO? ULERTZEKO ULERMENEZKO IRAKURKETA GARATZEN
FILOSOFIAren HISTORIA
Mendeko perpausen hasiera markatzeko partikulak
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Gorren taldeko kideak: Maritxu, Ainhoa eta Marisol
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
Lantxo hau hasi baino lehen, ondorengo alderdiak ezagutzea komeni zaizu: KOMIKIA BINETA BUNBUILOAK ONOMATOPEIAK METAFORA IKUR ZINETIKOAK.
Kontzientzia Sesha.
Transcripción de la presentación:

IKASLE GOR BAT GELAN DAGOENEAN , HONAKO HAUEK KONTUAN HARTU BEHARKO GENITUZKE GELAKO EZAUGARRI FISIKOAK UME GORRAREKIKO , IRAKASLE ETA LAGUNEN JARRERA UME GORRARENTZAKO AUKERA KOMUNIKATIBOAK GORREN HIZKUNTZA BIMODAL HIZKUNTZA AHOZKO HIZKUNTZA

GELAKO EZAUGARRI FISIKOAK Argi nahikoa izan , ikasle gorrak irakaslearen aurpegia ondo ikus ahal izateko. ikasle gorrak argiari lepoa emanez jarriko da. Argi eta itzal uneak ekiditu beharko dira. Gelako mahaiak U forman jarriko dira. ume gorra zarata gutxien dagoen tokian jarriko da. Umea , irakasletik metro batetik bi metro t´erdiko distantziara jarriko da. Haur hezkuntzan : korroan interakzio komunikatiboetan ; txokoetan banakako lana egiterakoan , ume gorraren ulermena zihurtatuko da. Gelan sortzen den zarata xurgatzeko ; altxairuak, gortinak, panelak …jarri beharko dira. Sabai faltsua jartzea komeni da ohiartzuna ekiditzeko.

UME GORRAREKIKO , IRAKASLEAREN JARRERA Etengabeko begi- euskarriak jarri , azalpena eta ulermenari laguntzeko. Hitzegin aurretik , ikasle gorraren arreta erakarri. Klasea hasi aurretik gai plangintza arbelean jarri. Transparentziak , irudiak … jartzerakoan kontuan izan gorraren atentzioa gerogoakoa dela, hau da, ikusi eta gero azalpena. Naturaltasunez hitzegin , kontuan izanik zeintzuk diren ume gorraren beharrak. Arbelean idatzi bitartean ez hitzegin. Gelan ibilbideak egiteari utzi azalpenak ematerakoan. Azalpen zehatzak, ez oso luzeak eta gaiaz aldatu gabe. Ume gorraren ulermena egiaztatu beti, sinonimoak bilatuz eta hitz berriak egoera ezberdinetan landu orokortzen laguntzeko. Beste ikasleen interbentzioak antolatu , entzun eta hitzegiteko denbora emanez. Denbora eman esandakoa barneratu eta galderak egiteko. Ahozko eta gorputz ariketak tartekatu , ume gorraren nekea gutxitzeko. Motibazioa sustatu. Ikasgaiaren garrantzitsuena eskema baten jarri eta birpasatu. Lagundu ikasle gorrari bere egoeraz jabetzen eta estrategia berezkoak garatzen.

UMEGORRAREKIKO , LAGUNEN JARRERA Elkarren arteko komunikazioa ulergarria izateko , pautak eman : begirada azalpenetan esaldi motzak arreta erakarri besoa ikutuz. Elkarrenganako laguntza harremanak sustatu ( menpekotasuna ekidituz). Lan ohitura isilak landu ; entzutea eta ulertzea ezinbestekoak direlako. Gorreriaren onarpenerako ; esperientzia positiboak sustatu bere buruarekiko dituen ezezko sentimenduei aurre egiteko

UME GORRARENTZAKO AUKERA KOMUNIKATIBOAK GORREN HIZKUNTZA Komunikatzeko bide alternatiboa da Gorrak diren pertsonek erabiltzen dute , berezkoa dutelako. Berezko egitura eta gramatika du. Denbora eta espazio dimentsioetan oinarrituta , informazioa batera adierazten da . BIMODAL HIZKUNTZA Ahozko- hizkuntzaren ozagarrizko bidea da . Ahozko- hizkuntzak bezalako egitura du eta aldibereko erara egiten da. AHOZKO HIZKUNTZA Entzuteko protesiei esker, ume gorrak ahozko hizkuntza onartzeko ez du arazorik. Dena den , ume gorraren lehenengo urteetan, ume batzuentzako aukera da ahozko hizkuntzarekin batera keinuaz ( bimodala ) laguntzea ulermenari eta oroimenari laguntzeko. Denboraz keinua desagertzen joango da. Ezin dugu ahaztu ume gorrek ez dutela besteek bezala ikasten , beraz , ikasbidea erreztu behar zaie ikusmen eustarriekin ,eta kurrikulun eta denboratasun adaptazioak eginez.