Erakundea GIZ-en publikoetara bideratzeak zera esan nahi du:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
Advertisements

 PRIORIZACIÓN DE PROYECTOS ARREGLOS DEL LOCAL BAJO EL PASEO
Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
Datuak antolatzen.
GAZTEEN ENPLEGUA EAEn.
dagokionez, dagokionean
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
PUNTUAZIOA.
FEDEA ETA ARRAZOIAREN ARTEKO ERLAZIOA
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
POLITIKA.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
ZENTRAL NUKLEARRAK.
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
Datuak antolatzen.
BITARTEKARITZA.
ALDERDI KULTURAL ETA SOZIALA
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
10:00etatik 12:00etara eta 14:00etatik 17:30era.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
Ebazteko kasu bat.
CLUB ATLETICO RENTERIAREN
Beritzegune Nagusia / Arloak
Aitzitik EHULKUren aholkua aitzitik.
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
Dokumentazioa eta informazioa. Bi tradizio:  Dokumentazioa –(cf. gazt. documentación)  Informazioen zientzia –(cf. ing. Information Science)
TOMAS AQUINOKOA: IZATEAREN GAINEKO TEORIA.
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Zer da Euskalbar?.
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
ZELULA AMAK.
Komunikazioaren elementuak
Kantariei beren kantuz ohore
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan eraldaketa digitala
Ataza: Industria Iraultza
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Egileak: Julen, Borja eta
GALAXIAK.
Tituluak eta lanbideak
PERSPEKTIBISMOA ( ).
PEDROTXO Negar luzeak egin ditut amatxo galdu nuelako, noski, baina niri zer gertatuko zitzaidan ez nekielako ere bai... Etorri ziren aitaren lagun batzuk.
ARABAKO GIZARTE-PERTZEPZIOA Emaitzen txostena
ZENTRAL NUKLEARRAK.
KALKULU NUMERIKOA: Funtsezko arazoa:
FILOSOFIAren HISTORIA
Mendeko perpausen hasiera markatzeko partikulak
Tituluak eta lanbideak
GIZ-EN EGOERA HERRI TXIKIETAN. PREMIAK ETA ZAILTASUNAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Zer da epaiketako bitartekotza?
Zuek zarete Elizaren motorra; maitasuna gauzatzen duena…
Transcripción de la presentación:

Erakundea GIZ-en publikoetara bideratzeak zera esan nahi du: Beren premiak sistematikoki antzematea eta erantzutea “Gure publikoak bizi” Gure trebetasunak eta mugak ezagutzea “Zer dakigu egiten eta zer egin dezakegu?”

Jarduera/zerbitzua Xede-publikoak, lehentsaunezkoak Zerbitzua eskaintzeko metodoak Antolakuntza sistemak Zein dira bete nahi ditugun premiak? Nori? Nola beteko ditugu?

zuzenduta egongo diren GIZak Hasiera-hasieratik momentuoro xede-publiko bakoitzari zuzenduta egongo diren GIZak (barnekoak eta kanpokoak) behar ditugu

Ez dago guztientzat balio duen formularik Askotariko publikoak (publiko guztiak) antzeman eta bereizi, lehentasunak ezarri, beren premiak bete eta fidelizatu Ez dago guztientzat balio duen formularik

Publikoak askotarikoak dira Gure xede-publiko guztiek ez dituzte itxaropen eta interes berberak eta, hortaz, ez dituzte sentsazio, pertzepzio eta emozio berberak.

Segmentu batzuk Erabiltzailearen ezaugarri orokorrak: Adina: 14-17; 18-21; 22-25; 26tik gora Sexua: Mutilak, neskak Diru-sarrerak Lanbidea: Ikasleak oro har, unibertsitateko ikasleak, langile gazteak, langabe gazteak Kokapen geografikoa/jatorria: Hiriguneko gazteak, landaguneko gazteak, etorkin gazteak Gizarte klasea Bizimodua Jarduera: Skate-a, lonjetan elkartzea. Kontsumitzailearen ezaugarriak, zerbitzuari dagokionez: Zerbitzuaren kontsumoa: Artekariak eta solaskideak (hezitzaileak, begiraleak, dinamizatzaileak…) Markarekiko leialtasuna Jarrerak Hobespenak

1. Publiko zehatzak: 1. 14 eta 17 urte bitarteko gazteak. 2. 18 eta 21 urte bitarteko gazteak. Lonjetako gazteak. 3. 22 eta 25 urte bitarteko gazteak. 4. 26 urtetik gorako gazteak. Etorkinak. 5. Artekariak.

14 eta 17 urte bitarteko gazteak. Aisiarako azturak: Lonjak, kalea, ikastetxea, ziberra, saltokiak, teknologia berriak erraz eskuratzen dituzte eta erabiltzen dituzte. Bulegoak erabiltzeko maiztasuna eta modua: Bulegoetara gutxien doan publikoa. Joatekotan, naoizbehinka, nagusiki udaberrian, udara begira.

14 eta 17 urte bitarteko gazteak. Eskatzen duten informazio mota: Aisia eta astialdia: udalekuak, ikastaroak, txartelak eskuratzea, ikasturte amaierako bidaiak. Aldi baterako lana: udarako eta Gabonetarako aldi baterako lanak. Zailtasunak: Zaila da beren interesak zein diren jakitea eta une oro beren informazio premietara egokitzea. Zaila da publiko honengana iristeko bideak ezagutzea. Ez dakigu nolako irudia dugun eurentzat eta nola antzematen gaituzten. GIZetara jotzen duenean, ez da publiko proaktiboa.

1. 14 eta 17 urte bitarteko gazteak. Nola egokitu: Eurekin harremanetan jartzeko bide berriak bilatuta (hala nola teknologia berriak): Internet, posta elektronikoa, SMSak. Eta artekariekin, hezitzaileekin, begiraleekin eta abarrekin batera lan eginda. Informazioa erakargarri bilakatzea eta egokitzea. Gazteak fidelizatzea, zerbitzuaren berotasunaren eta zuzeneko tratuaren enpatiaren bitartez. Tratamendu pertsonalizatua, interesa erakustea, feedbacka bilatzea eta kontsulten jarraipena egitea. Irudi ez instituzionalizatua eskaintzea.

2. 18 eta 21 urte bitarteko gazteak 2. 18 eta 21 urte bitarteko gazteak. Lonjetan elkartzen direnengan zentratua Aisia-azturak: Oro har, 14 eta 17 urte bitarteko segmentuaren antzekoak direla baieztatzen da. Beren aisia lonjen inguruan antolatuta dago. Eskatzen duten informazio mota: Aisia eta astialdia: tinbal ikastaroak, musika, kontzertuak, kultura jarduerak. Aldi baterako lan eskaintzak: oporraldietako eskaintzak.

2. 18 eta 21 urte bitarteko gazteak. Nola egokitu: Gazteengana hurbilduz, esate baterako, informazioa lonjetara eramanda. Harremanetarako pertsona bat edukita, lonjen eta bulegoaren artean une oro komunikazio pertsonalizatua izateko. Teknologia berrien bitartez eurekin harremanetan jarrita: posta elektronikoa, blog-ak, SMSak… Tresnak ematea informazioa non eta nola bilatu ikas dezaten. Fidelizatzea ez da beharrezkoa, baina bai informazioa bilatzeko tresnak erabiltzeko laguntza ematea. Artekariekin lan eginda (kale-hezitzaileak, dinamizatzaileak…)

3. 22 eta 25 urte bitarteko gazteak. Ezaugarriak: Ikasketak utzi ondoren, berriro ere horretan hastea deliberatzen dabiltzan pertsonak. Ikasketak amaitu ondoren, espezializatu nahi duten ikasleak. Lehen lana bilatzen ari direnak. Erabiltzaile autonomoa, bulegoko zerbitzu guztiak erabiltzen ditu. Eskatzen duten informazio mota: Bekak eta ikasketei buruzko informazioa. Turismo eskuragarri eta merkea. Txartelak… Lana.

3. 22 eta 25 urte bitarteko gazteak. Nola egokitu: Garrantzitsua da tresnak erakustea eta informazioa bilatzeko independetzia eta autonomia bultzatzea. Beste alde batetik, arreta pertsonalizatua oso garrantzizkoa da. Gazteari lagun egitea: informazio prozesua eta artekaritza batera, gaztearen autonomia areagotzeko Zailtasunak bekei dagokienez, askotarikoak direlako eta zaila delako ohikoak ez direnak antzematea (ordena behar da informazioa antzeman, antolatu eta eskaintzeko orduan). SMSak: komunikabide berri eta eraginkorra informazioa igortzeko. Teknologia berriak, oro har. Lehengoan eraginkorra bazara eta konponbidea eskaintzen baduzu, fidelizatzeko modu bilaka daiteke hori.

4. 26 urtetik gorako gazteak. Immigraziora zuzendurik. 26 urtetik gorakoek eskatutako informazioa: Aisia, bidaiak, bekak, ikasketekin jarraitzea, lana, etxebizitza, artista talde txikiak, ordenagailuak erabiltzea eta etorkinak. Konponbideak; nola iritsi eurengana? Premiak ezagutuz. Artekariak.

4. Etorkinak Ezaugarriak: Hizkuntza eta kultura ez ezagutzea. Premia zehatzengatik eta besteren gomendioagatik jotzen dute zerbitzura. Zaila da beren premiak zein diren jakitea. Eskatzen duten informazioa: Lana, etxebizitza, prestakuntza ikastaroak eta hizkuntza. Nola egokitu: Etorkinen elkarteekin, gizarte-zentroekin, ikastetxeekin, lokutorioekin, tabernekin, etorkinen topaguneekin eta abarrekin koordinatuta lan eginik.

- Etorkinentzat beharrezkoak diren establezimendu eta baliabideen zerrenda sortzea (elikagaien bankuak, itzultzaileak eta abar). - Eurengana iristea artekarien bitartez (begiraleak, hezitzaileak, ikasleak eta abar). Garrantzizkoa da giza hurbiltasuna, etorkinak laguntza behar du eta entzun behar zaio. Interesak dituzte, baina batzuetan ez dakite hitzez adierazten edo ez dira ohartzen. Informazioa publiko honi egokitu behar zaio, informazioa itzuli eta modu eskuragarrian aurkeztu. Batzuetan ezin dituzte beste erabiltzaileek darabiltzaten baliabideak erabili (ordenagailua, kasu). Panelen erabilera informazioa bilatzeko.

Integrazio kulturala lortzeko esperientzia berriak bilatzea: film laburrak, graffitien erakustaldiak eta abar. IKTBen garrantzia, oro har, publikoengana iristeko eta informazioa hedatzeko: Internetera sartzea ahalbidetzea, CVak egiten laguntzea. - Berebizikoa da erabiltzaileari informazio zerbitzu baterabildua eskaintzea. Egokiena, orotariko aholkularitza zerbitzua.

Xede-publikoak: interesa 14 eta 17 urte bitarteko gazteak Lonjetako gazteak Etorkin gazteak

Zerbitzu BATERATUAK  ez zorabiatu  leihatila bakarrak  emantzipazio zerbitzuak. IKTB funtsezko tresnak dira (SMSak, blog-ak...) IKTen garaian, erabiltzaileei LAGUN EGITEA funtsezkoa da  nagusiki etorkinen kasuan. Etorkinekin lan egiteak gure pentsamoldeak aldaraztea dakar  gainbehera dauden tresnek garrantzia hartzen dute berriz ere  adib.: panelak

Gaztearen arreta erakartzeko moduak bilatu behar dira  sormena, informazioa modu desberdinean aurkeztea Garrantzitsua da GIZetako HARREMANETARAKO GUNEAK sortzea ERABILTZAILEEN (egongelak, irakurgelak…) eta ERABILTZAILE-INFORMATZAILEEN artean. EZ GELDITU GAZTEAK NOIZ ETORRIKO ZAIN!