BEZEROAREN ARRETA ANOTLATZEA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
Advertisements

2 Natura Zientziak - DBH 1 Lurraren geruzak eta baliabideak Lurra Hauetan banatuta dago: Geruzak Hauek dira: GeosferaBiosferaHidrosferaAtmosfera Geruza.
Gogamena edo Pentsamendua
Eraikintzako mikroeteentzako
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
ATOMOAREN EGITURA.
KROMOSOMEN EGITURA Nerea Sandonis.
IZAKI BIZIDUNAK IZAKI BIZIDUNAK.
10 gaia.- Kalitate-hobekuntzarako tresnak eta teknikak
KALITATEAREN KUDEAKETA
ZENBAKI OSOAK, ZENBAKI ARRUNTAK, MULTIPLOAK ETA ZATITZAILEAK
EHULKU (galderak nola egin)
HIGIDURA.
TAULA PERIODIKOA MEYER MENDELEIEV.
ZER DA KOKLEAR INPLANTEA?
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
Haur Hezkuntzaren eta Lehen Hezkuntzaren programa eta metodologia
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
1.GAIA IZAKI BIZIDUNAK NOLAKOAK DIREN
Paula, Maider eta Maialen
Harreman juridikoa eta eskubideak
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
ENPRESAKO PLANA SOZIETATEA: SUSTATZAILEAK: Berrikuspena: BND
ENPRESAKO PLANA SOZIETATEA: IZEN KOMERTZIALA: SUSTATZAILEAK:
DESKRIPZIOA.
Aizea Arrien Barrenetxea
Patinak.
Ebazteko kasu bat.
Leire Zallo eta Edurne Zallo.
Beritzegune Nagusia / Arloak
GURE ZUHAITZAK Nekane Etxenausia Irure Ingurunea-LHko 2. maila
Aitzitik EHULKUren aholkua aitzitik.
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
IRALE.
1) Intsulinaren funtzioen artean hauek daude: a) Azukreak glukogeno bihurtzen ditu. b) Muskuluak glukosa erabiltzea bideratzen du. c) Odolean dauden.
TOMAS AQUINOKOA: IZATEAREN GAINEKO TEORIA.
Deialdiaren xede Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo/eta.
Egileak: Maialen Agirre eta Anne Arrien.
INGENIERITZA GENETIKOAREN ERABILERAK
ZELULA AMAK.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AIMAR ATUTXA AINARA ARANA IRAIA AGUILERA
Zuzendari bilera ikasturtea
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
ARRETA GOIZTIARRA IKASTETXEAN
FUNTZIOAK, TAULAK ETA GRAFIKOAK
6. GAIA OBLIGAZIOAK.
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
ZELULA AMAK.
DBH 2 5. UD:HIRIEN SUSPERRALDIA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
10 buletina E E Buruntzaldeko lan mundua euskalduntzeko L D
{sin(klx), cos(klx)} oinarria: Fourier-en serieak
Egileak: Julen, Borja eta
GALAXIAK.
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
Harreman juridikoa eta eskubideak
KALKULU NUMERIKOA: Funtsezko arazoa:
LAN MUNDUAN EUSKARAREN ERABILERA BULTZATZEN DUTEN ENTITATEAK
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Gorren taldeko kideak: Maritxu, Ainhoa eta Marisol
Curriculuma 1.5. MATERIA.
ANTOLAKETA II: KASUEN AZTERKETA
Zer da epaiketako bitartekotza?
Transcripción de la presentación:

BEZEROAREN ARRETA ANOTLATZEA 7.GAIA Uxue Itoiz

1.- BEZERAREN ARRETA DEPARTAMENTUA Funtzioak Call Center. Zer da?

1.BEZERO ARRETARAKO DEPARTAMETUA Antolakuntza

1.BEZERO ARRETARAKO DEPARTAMETUA Antolakuntza Hiru faktore horien konbinazioak Bezeroaren arretarako zerbitzurik ez izatea. Kexak edozein departamentu kudeatuko ditu. Enpresa txikiak. Zerbituza komunikazio-arloaren mende dago. Marketing departamentuak kudeatuko ditu. Departamentu espezifikoa. Departamentu komertzialaren barruan egondo da. Departamentu autonomoa da.

1.BEZERO ARRETARAKO DEPARTAMETUA Antolakuntza Bezeroaren arretarako departamentuaren eta beste departamentuen arteko harremanak Salmenta indarrarekin. Marketing-departamentu edo arloarekin. Zerbitzu teknikoarekin. Enpresa zuzendaritzarekin.

1.BEZERO ARRETARAKO DEPARTAMETUA Antolakuntza LANGILEAK Departamentu burua: koordinaziaoa, txostenak… Bezeroaren arretarako teknikariak (Erdi maila prestakuntza) prozesuak ezarri funtzio nagusia. Bezeroaren arretarako langileak. Teleoperadoreak, mostradoreko langileak…

1.BEZERO ARRETARAKO DEPARTAMETUA Antolakuntza Kostua Ariketak: 6. orrialdean.

2.BEZEROAREN ERREAKZIOAK BALORATZEA Bezero arretako zerbitzuka saldu osteko etapan betetzen ditu dagozkion funtzioak. Bezeroak produktu edo zerbitzuak bere betetze mailaren arabera baloratuko ditu. Bere premiak eraginkor bete hasetu baldin badira, enpresarekiko lotura sendotuko du eta gertukoei horren berri emango die.

2.BEZEROAREN ERREAKZIOAK BALORATZEA

2.BEZEROAREN ERREAKZIOAK BALORATZEA Erreakzio negatikoak: enpresaren galera oso modu arriskutsuan zabaltzen gaitu. Erreakzio positiboak: bezeroarekin izateko harremana aukera ematen digu. Hau eraginkor kudeatuz, tratu adeitsua izanda eta arazoi irtenbide emanda, bezeroak erosi eta enpresaren irudia indartuko du.

2.BEZEROAREN ERREAKZIOAK BALORATZEA Bezero arretarako zerbitzuekin elkarreraginean jardutean bezeroak duren portaera faktore hauen araberakoa da. Bezeroaren inguruabar pertsonalak.Bezeroaren nortasuna, kultur maila… Gogobetetasunik eza adieraztea. Iradokizuna aurkeztuz. Kexa aurkeztuz. Erreklamazioa aurkeztuz. Elkarreraginean jarduteko unea. 1. berezeroa bere arazoa azkar konpodu behar dela iruditzen zaio eta arreta ematen zaiela ikusi ondoren lasaiago eta pazientziaz jotzen dute. Bezeroaren arretarako zerbitzuaren gardentasuna. 10. Orrialdeko ariketak

3.KEXAK ETA ERREKLAMAZIOAK KUDEATZEA Kexak eta erreklamazioak definitzea eta bereiztea. Kexak eta erreklamazioak kudeatzeko jardun- printzipioak. Kexa edo erreklamazioa aurkeztu duten bezeroei arreta emateko prozesuaren garapena. Kexak eta erreklamazioak kudeatzeko barneko administrazio-prozesuaren garapena. Kexa eta erreklamazioen kudeaketaren kalitate- protokoloak.

3.KEXAK ETA ERREKLAMAZIOAK KUDEATZEA KEXA ETA ERREKLAMAZIOEN OINARRIZKO ELEMENTUAK Hiru maila kexa daude: Iradokizuna. Kexa: Produktu edo zerbitzuak akatsak izatearen ondorioa. Erreklamazioa. Idatziz, produktu edo zerbitzu batek eragin dizkion klateak jakinaraztea.

3.KEXAK ETA ERREKLAMAZIOAK KUDEATZEA KEXA ETA ERREKLAMAZIOEN OINARRIZKO ELEMENTUAK Bezero arretarako zerbitzua diseinatzean printzipio hauei jarraitu behar zaie: Gardentasuna eta hurbiltasuna. Dohakotasuna Objetibotasuna Konfidentzialtasuna Prestasuna. Erreklamazioei ahalik eta erantzun azkarrena eman. Kontrola. Kasu praktikoa 12.orrialdean

3.KEXAK ETA ERREKLAMAZIOAK KUDEATZEA KEXAK KUDEATZEKO PROZEDURA

3.KEXAK ETA ERREKLAMAZIOAK KUDEATZEA EBALUAZIOA NOLA EGIN? Erantzuteko denbora. Irtenbidean emandako kexen ehunekoa. Irtenbidea emandako kexen batez besteko kostua. Erabiltzaileen googbetetze maila.

3.KEXAK ETA ERREKLAMAZIOAK KUDEATZEA KEXEN KUDEAKETAREN DOKUMENTAZIO ADMINISTRATIBOA. Erreklamazio formularioa. Erreklamazio erregistroa. Erreklamazio jaso izanaren agiria. Erantzuna jakinaraztea. Kexa aztertzeko eta horren segimendua egiteko dokumentua.

3.KEXAK ETA ERREKLAMAZIOAK KUDEATZEA KALITATEA KEXA KUDEAKETAN ISO 9001 ISO 10002/2004 araua. Proposatutako jarduerak 21. orrialdean

4.KALITEA BEZEROAREN ARRETAN KALITATEAREN KONTZEPTUA. “Produktu edo zerbitzuek premia jakin bat betetzeko duten gaitasunaren oinarri diren ezaugarri eta alderdi guztiek osatzen dute kalitatea.” Kalitate mailak: Objetiboa. Hautemandako kalitatea. Kontsumitzailearen ikuspegitik produktuek premiak hasetzeko duten gaitasuna. Komertziala. Produktuen gutxieneko ezaugarriak merkatuan bizitzeko. Berezia.Produktuen ezaugarriak, kalitate komertziala gainditzen dutenak. Ziurtatua. Arau estandar baten araberakoak.

4.KALITEA BEZEROAREN ARRETAN ZERBITZUAREN KALITATEA ETA ZERBITZUAK HAUTEMANDAKO KALITATEA. Gutxieneko baldintzak, hauek dira: Informazioa. Bezeroari argi azaldu enpresa eta bere arteko harremana. Iristeko erreztasuna. Tratu adeitsua. Motibazioa.

4.KALITEA BEZEROAREN ARRETAN KALITATEA NEURTZEA. Bost dimentsio neurtuko dira. Elementu ukigarriak: Enpleguen itxura, instalazioak, baliabideak, formularioak… Konfidantza. Erantzuteko ahalmena. Segurtasuna. Enpatia.

4.KALITEA BEZEROAREN ARRETAN KALITATE HEZAREN KOSTUAK Ezartzen ez badira… – Okerrak zerbitzuak ematean edo akatsak produktuetan. – Denbora gaizki erabilia. – Kexak eta erreklamazioak areagotzea. – Alferrikako eragiketak egitea, hainbat departamentutan gauza bera egiten dutelako. – Eragiketa komenigarririk ez egitea, esleituta ez daudelako. – Eragiketak errepikatzea, okerrak zuzentzeko. – Produktibitate txikia. – Langileek motibazioa galtzea. Ariketak 25. orri. Eta azken jarduerak