INS DANIEL BLANXART I PEDRALS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
Advertisements

Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
Esquema de principi INCENDI ORDRE D’EVACUACIÓ EQUIP D’INTERVENCIÓ
Presentació de L’AVANTPROJECTE DE PLA D’EMERGÈNCIES I AUTOPROTECCIÓ DE L’IES Lluís Vives.
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Alimenta el teu cos.
La Terra.
15 de l’any B Regina “El viatge” d’Eleni Karaindrou ens evoca la vida missionera, sempre en camí.
Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne
El Pare Claret és un regal per a tots
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
3a PART Els nens i nenes de P- 4
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
● Un home perseguit implacablement (v ● Un home perseguit implacablement (v. 9) apel·la al poder de Déu perquè el deslliuri dels seus adversaris.
Projecte de P-3 4a Part Curs
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
PROFESSIONALS EDUCATS PER UN DESENVOLUPAMENT HUMÀ I SOSTENIBLE
Continuació: l’espai II
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
SETMANA SANTA Catequesi infantil – Parròquia Catedral de Sant Llorenç 2016.
QUAN EL RIU ARRIBA AL MAR: EL GALATXO D’EN SORRAPA
UNITAT 4 L’aula de tecnologia
DIADA DE La pau i la no violència.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Un test per pensar... Materials de
“Les classes més sostenibles”
LA DISTRIBUCIÓ DE TASQUES DE NETEJA DINS DE LA LLAR
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
Trobadors Intercanviem opinions Formem els nostres grups
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Objectiu Educatiu Trienni
PLA D’EMERGÈNCIA Curs 2018/19 Generalitat de Catalunya
El Pare Claret és un regal per a tots
ENS TROBEM DE NOU.
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
Vista del cim de les Benaurances
TECNOLOGIA.
- CO2 + estalvi ... a l'escola.
FORMACIÓ PLA D’AUTOPROTECCIÓ I SIMULACRE D’EMERGÈNCIA 2018
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Somnis d‘infant.
Meditem escoltant “He menjat el Teu Cos” (7’) de la Passió de Bach
Treball per la comunitat Bernat Molina Guillermo Soriano
LA SEGURETAT ÉS FEINA DE TOTS NECESSITEM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
Riscs PLA D'EMERGÈNCIA IES CELESTÍ BELLERA 15/05/2019.
+ En aquest breu i bonic salm s’estableixen les condicions necessàries per a esdevenir “hoste” del Senyor, és a dir, per a entrar en el Santuari i.
GUIA PER A REGISTRAR-NOS AL QUIZ
Coral de les 10 verges que esperen el retorn de Jesús. Bach
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
SIMULACRE D’EVACUACIÓ INSTITUT MARGARIDA XIRGU
TREBALL DE SÍNTESI TAMARIT 2019
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
PLA D'EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

INS DANIEL BLANXART I PEDRALS PLA D’EMERGÈNCIA INS DANIEL BLANXART I PEDRALS

QUÈ FAREM EN CAS D’EMERGÈNCIA? EVACUAR EL CENTRE. (Risc intern) CONFINAR-NOS. (Risc extern)

SENYALS ACÚSTICS D’EMERGÈNCIA EVACUACIÓ El timbre d’alarma intern, reforçat per megafonia per a què arribi a tots els espais del centre. (Sirena amb tons intermitents). CONFINAMENT El timbre d’alarma extern. I també s’informarà per megafonia. (Sirena a un to continu).

COM FER L’EVACUACIÓ Tancar finestres i no les persianes. Us heu d’organitzar per sortir en fila i en silenci. Tots preparats per a l’ordre de sortida. No correu, però camineu ràpid. Mantingueu la calma. No retorneu a l’aula per a recollir res. No porteu res a sobre que dificulti l’evacuació.

COM FER L’EVACUACIÓ DINS L’AULA ORGANITZACIÓ TANCAR LES FINESTRES (els qui estan al costat de la finestra)

COM FER L’EVACUACIÓ DINS L’AULA NO US ATABALEU MANTINGUEU LA CALMA I ORGANITZEU-VOS EN FILA.

CAP A ON ENS DIRIGIM? A L’AULA TENIU UN PLÀNOL ON, AMB FLETXES VERDES, VOS MARCA LA DIRECCIÓ I SENTIT DE LA VOSTRA EVACUACIÓ DE L’EDIFICI El punt verd t’indica la VOSTRA posició dintre de l’edifici.

COM FER L’EVACUACIÓ A L’HORA DE SORTIR DE L’AULA NO EMPÈNYER SORTIR EN ORDRE

COM FER L’EVACUACIÓ CAP A LA SORTIDA NO CÓRRER CAMINAR EN ORDRE, SENSE CÓRRER, PERÒ RÀPID

COM FER L’EVACUACIÓ MESURES DE SEGURETAT NO HEM DE DUR RES QUE FACI NOSA HEM DE DEIXAR EL QUE DIFICULTI L’EVACUACIÓ

COM FER L’EVACUACIÓ SEGUIR LA SENYALITZACIÓ SEGUIR ELS SENYALS AL LLARG DEL RECORREGUT FER CAS ALS SENYALS DEL PUNT DE REUNIÓ

COM FER L’EVACUACIÓ ARRIBADA AL LLOC DE REUNIÓ Actualment, el punt de reunió es el espai que hi ha entre el gimnàs i la pista de dalt NO DISPERSAR-SE AGRUPARSE: ELS ALUMNES DE CADA AULA FAN PINYA

COM ENS CONFINAREM? - Hem d'entrar a l'edifici si som fora. Hem d'anar a la nostra aula. Hem de tancar portes i finestres. Si ens hem de traslladar a una zona del centre més protegida, que no sigui la nostra aula o despatx, anirem en fila índia, darrera del/la professor/a d'aula, que farà de guia.

COM FEM EL CONFINAMENT DES DE L’EXTERIOR NO US ATABALEU ENTRAR A L’EDIFICI EN FILA I PER ORDRE, SENSE CÓRRER, PERÒ CAMINANT RÀPID

COM FEM EL CONFINAMENT DINS L’AULA TANQUEU FINESTRES I PERSIANES SEURE AL VOSTRE LLOC, LLUNY DE LES FINESTRES

COM FEM EL CONFINAMENT CANVI DE LLOC EN TOT MOMENT: CALMA SENY RAPIDESA SI CAL CANVIAR DE LLOC: SEGUIU AL PROFESSOR/A I LES SEVES INSTRUCCIONS

Recordeu la… Regla dels 3 “NO” NO correu NO crideu NO empenyeu

PREGUNTES MÉS FREQÜENTS EVACUACIÓ Si jo no sóc a l’aula en el moment de l’evacuació? - Afegeix-te al primer grup que trobis i li dones el passi al professor/a, per a que sàpiga quin grup i professor tens en aquell moment. I en el punt de reagrupament , el mateix professor/a, informarà de la situació. Fes sempre cas del que et digui el professor/a d’aquell moment. CONFINAMENT On m’he de dirigir si sóc al pati? - Heu d’anar a l’edifici central: A la vostra aula de referència amb el professor/a que us toqui en aquell moment. - Els alumnes de PFI que no siguin al taller, aniran a la sala de guàrdia amb el professor/a que hi hagi en aquell moment. La resta, romandran al seu taller.

En resum (I): Quan soni l'alarma segueix les instruccions del professor, realitzant l'evacuació en silenci. Si notes que falten companys, avisa al professor. Els alumnes assignats compliran les missions encomanades.

En resum (II): Deixa tot on està, no t'entretinguis a agafar res. Si estàs fora de l'aula, uneix-te ràpidament al grup d’evacuació. Circula pels passadissos i escales en fila, sense córrer, sense empènyer i enganxa’t a la paret sense separar-te del grup.

En resum (III): Mai tornis enrere per cap raó, llevat que t'ho indiqui el professor. Surt a l'exterior, no t'aturis al costat de les portes de sortida, deixa- les lliures. Dirigeix-te amb el grup al punt de reunió i queda't fins que et digui el professor.

GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ