HPEren Saiakuntza aldia San Viator Ikastetxea (Gasteiz)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LANKIDETZA PROIEKTU TELEMATIKOAK Metodologia On!.
Advertisements

1 Prematrikula datuak Datos de prematrícula IKASTURTE HASIERA INICIO DEL CURSO ESCOLAR
Gogamena edo Pentsamendua
Hezkuntza Proiektua aurkezpen mintegia
Charlie Hondartzan.
Datuak antolatzen.
Joven Marinero Ainhoa Palomo, Iban Iza, Pasaia-Lezo Lizeoa.
IKASTOLEN ELEANIZTASUN EREDUA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
Marta Irazoki eta Alberto Perez. Toki-Alai BHI. IRUN
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
GABONETAKO JAIA.
TUMORRAK MAILAKATZEA TNM SISTEMA.
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
PUNTUAZIOA.
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
BERRIZTATZEKO PROIEKTUEN
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Lan Prestakuntza Europan
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
IKASKETA KOOPERATIBOA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Datuak antolatzen.
BITARTEKARITZA.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
ELKARBIZITZA.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
IRAULTZAK , GERRAK ETA ALDAKETAK
IRALE.
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
gezurrak asmatu eta zozketan parte hartu
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan eraldaketa digitala
Haurrekin lanean Proiektu Eleanitzen Bitartez
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Hezkidetza Martxoaren 31arte/Ebazpena 06-7 %70 irakasle 3 urtetarako
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Egileak: Julen, Borja eta
GALAXIAK.
IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zer da epaiketako bitartekotza?
Transcripción de la presentación:

HPEren Saiakuntza aldia 2005-2006 San Viator Ikastetxea (Gasteiz) Abiapuntuak eta Helburuak ikastetxean: - Hizkuntzen irakaskuntza eta ikaskuntzan aldaketa sorraraztea. - Ikasleek hizkuntza ezberdinetan daukaten maila Europako Erreferentzia mailekin neurtzea, Europako kide guztiok berdina uler dezagun. - Hizkuntzen trataera bateratuan laguntzaile izatea. - Ikasleak motibatzea eta kultura aniztasunera eta eleaniztasunera iristen laguntzea.

IKASTETXEA B eredua HH eta LH-ko 1. Zikloan Ikastetxe kontzertatua A eta B ereduak LH-ko 2. eta 3. zikloan eta DBH-n A eredua Batxiler-goan Eleanitz programa HH eta LHn ezarrita Ikastetxe kontzertatua Gasteizen kokatua (103 urte) Inguru erdalduna HH, LH, DBH eta Batxilergoa 1250 ikasle eta 73 irakasle

IKASTALDEEN EZAUGARRIAK 27 ikasle, 10 neska eta 17 mutil B eredu taldea Gurasoen artean %16k euskara badaki ere, inork ez du etxean erabiltzen. 3 urterekin hasi ziren euskara ikasten. 4 urterekin hasi ziren ingelesa ikasten 12 urterekin gelako 12 frantsesa ikasten hasi dira eta 6 alemana. Aurten plastika ingelesez ematen dute

HPE ERABILTZEN HASTEKO PLANTEAMENDUAK Ezagutu: Sevillako ingeles irakasleen bilkuran. Ikastetxeko zuzendaritza eta irakasleei aurkeztu Gasteizko Berritzegunera deitu informazio eske Berritzeguneko arduradunak hizkuntzetako irakasleei aurkeztu Irakasleek aztertu eta sartzea erabaki, honako arrazoiengatik: - Motibazioa - Auto-ebaluazioa - Deskriptoreen ezagutza - Hizkuntzen mailakatze berdina - Europako kontseiluaren babesa

IRAKASLEEN PRESTAKUNTZA Saio orokorra hizkuntzen irakasle guztiei, Berritzeguneko arduraduna. Lehenengo hiruhilekoan, astero ordu bete, klasera eramango zuten irakasleekin, ekintzak prestatzeko. (10 ordu) Trimestre bukaeretan, esperimentazioan dauden beste ikastetxeekin elkartu NOLAKOA Saioa behar-beharrezkoa irakaslegoa informatzeko eta motibatuenak pausoa emateko. Asteroko prestakuntza ezinbestekoa ekintzak prestatzeko. Beste ikastetxeekin elkartzea oso positiboa, besteen errealitateak ezagutzeko IRITZIA

SAIAKUNTZA IKASGELAN JARDUERAK DENBORAREN BANAKETA Pasaportea: -Profila,esperientziak, tituluak Biografia: Abanikoa... - Deskriptoreak - Zer egiten dut ikasgelatik kanpo Dosierra: Haien lanik onenak JARDUERAK Astero ordubetez lantzen da portfolioa Euskara orduan lantzen da, hizkuntza horretan aukeratu baitugu Portfolioa Deskriptoreak euskara, gaztelania eta ingeleseko irakasleek lantzen dute. DENBORAREN BANAKETA

IKASGELAN IZANDAKO ZAILTASUNAK Programazioan agertzen diren jarduerak ez daude deskriptoreei egokituak eta zaila da jarduerak topatzea deskriptoreak neurtzeko. Oso zaila egiten da deskriptoreak lantzea eta sinplifikatzea Euskara programazioa (datak eta orduak) egokitu behar da. Irakasle gehiago inplikatzean koordinazioa zailagoa da.

IKASLEEN IRITZIAK ALDE POSITIBOAK ALDE NEGATIBOAK Motibazioa Errespetua hizkuntza guztiekiko Europarako baliagarria Gelan hizkuntzaz mintzatzea Beste hizkuntzetan zein maila duten ezagutzen lagundu ALDE POSITIBOAK Auto-ebaluazioa zaila Deskriptore batzuk ulertzea Karpetak sei urtez mantentzea ALDE NEGATIBOAK

IRAKASLEEN IRITZIAK ALDE POSITIBOAK ALDE NEGATIBOAK Kultura aniztasunean eta eleaniztasunean motibatzea Ikasleen auto-ebaluazioa lantzea 5 trebezietan, eta ikaskuntza prozesuan ikasleak inplikatu Europaren babesa eta orientabidea Erreferentzia Maila berdinetaz hitz egitea esparru guztietan. ALDE POSITIBOAK Hizkuntza irakasle guztiak ados jartzea eta koordinatzea. Jarduerak bilatzea deskriptoreak lantzeko. Karpetak mantentzea 6 urtez. ALDE NEGATIBOAK

ONDORIOAK Esperientzia positibotzat jotzen dugu Programazioak berrikusi beharko dira, jarduerak deskriptoreekin lotura izan dezaten. Portfolioa orokortzeko ideia ona litzateke, elektronikoa eta on-line izatea. Berritzeguneko laguntza ezinbestekoa iruditzen zaigu. Pauso guztiak poliki-poliki egin behar dira, presarik gabe.

ETORKIZUNARI BEGIRA Urtero gutxienez gela bat gehitu proiektuari. Irakasleak poliki-poliki formatu eta inplikatu. Programazioetan sartu hizkuntzen trataera bateratua bultzatuz Jarduerak mailaz maila banatu

Pasaportea

Hizkuntza eta kulturekiko esperientziak

Abanikoa