Zer egin dezakete familiek?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
Advertisements

IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
III PLAN DIRECTOR de la COOPERACIÓN de BIZKAIA
PRECAUCIONES EN PACIENTES CON GLAUCOMA O CON PREDISPOSICIÓN
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
OSOKO-BILKURA Bilbon, 2017/3/30an.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
Hezkuntza-sisteman hezkidetza
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
EHULKU (galderak nola egin)
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Aholkulariaren eta orientatzailearen rolak
La Salle Berrikuntza Programak
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
IRAKURKETA LANTZEKO ORIENTABIDEAK
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
AMA LURRAK AMOR MISERICORDIOSO IKASTETXEA
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
La Salle 30 esmaltetan!.
GAZTEAK ETA KONTSUMO ARDURATSUA
Fenomenoen gaineko ikerketa
BITARTEKARITZA.
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
Euskara ere eman. Zeuk duzu giltza
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
IRALE.
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
ERREINUA GURE ARTEAN DAGO ERREINUA GURE ARTEAN DAGO
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
GAZTEAK ETA KONTSUMO ARDURATSUA
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
ZELULA AMAK.
Zuzendari bilera ikasturtea
Haur eta Lehen Hezkuntzako
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
URTEKO 23. Igandea A Zikloa
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
ZELULA AMAK.
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Egileak: Julen, Borja eta
PERSPEKTIBISMOA ( ).
Kolaboratzeko estrategiak
LAN MUNDUAN EUSKARAREN ERABILERA BULTZATZEN DUTEN ENTITATEAK
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
ESKOLA AGENDA 21.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zer da epaiketako bitartekotza?
Ikerkuntz deialdia zabaldu da UPV-EHUko hezkuntz sistema aztertzeko.
Hirikiderekiko esperientzia
Transcripción de la presentación:

Zer egin dezakete familiek? Eskolako Agenda 21 Zer egin dezakete familiek?

ZER DA ESKOLAKO AGENDA 21? Gure herriek eta gure ikastetxeek jasangarritasunaren aldeko heziketa bultzatzea erabaki dute eta horretarako ESKOLA AGENDA 21 proiektua aurrera eramatea erabaki dute herrian eta ikastetxean . Beraz Eskolako Agenda 21, guztion konpromisoa da, eta ikastetxearen eta haren ingurunearen ingurumen- eta gizarte-hobekuntzaren aldeko ekintza-plana da.

ZEINTZUK DIRA ESKOLA AGENDA 21AREN HELBURUAK? Berrikuntza eta hezkuntza-kalitatea lortzen saiatu, gure ikasleengan arazoak konpontzeko gaitasunak garatu eta ikasleak herritar partehartzaileak izaten ohitu. Eskolan eta herrian dauden gizarte eta ingurumen arazoak gure ikasleek ezagutu ditzatela eta hobekuntzarako proposamenak eta alternatibak adostu eta martxan jarri. Ikastetxea ingurumen-eta gizartearen aldeko praktika baten eredua bilakatu.

ZER DAGO FAMILIAREN ARDURAPEAN? “Familiaren eragina eskolarena baino dezentez handiagoa da ikasleen lorpenetan; egia esan, familiak eskolaren eragin bikoitza du”. (James Coleman,Chicagoko Unibertsitateko soziologoa, hezkuntzaren ikerlari handia)

Arau, jarrera eta baloreetan hezitzea, emozio eta portaeraren izaerako alderdietan hezitzea familiaren ardurapean dago. Noski, baloreetan hezitzea ez da bakarrik familiaren ardura; ikastetxeak ere badu lana horretan.

Ikaslea eskolako lanetan inplikatzeko behar diren bi faktore nagusiren garapenean garrantzi handia du familiak: ikasteko gogoa eta ikasteko gaitasuna duela uste izatea.

NOLA PARTE HARTU IKASTETXEAN Ingurumen-batzordean parte hartuz. Programatutako ekintzetako bat koordinatuz; adibidez,familientzako informazio-aldizkaritxo bat. Ekintza baten jarraipena eginez; adibidez, gurasoen iritziari buruzko inkesta bat. EA21n alde eginez Eskola-kontseiluan. Eskolaz kanpoko ingurumen-hezkuntzako jarduerak antolatuz. Proposatzen diren jardueretan parte hartuz. Ideiak proposatuz, eta iradokizunak eta kritikak eginez. Euren ezagutzak eta esperientzia profesionala eskolari eskainiz. -…

Ingurumen Batzordea Hezkuntza Komunitatearen eragile guztien irudikapena da.

Ingurumen Batzordea Ikastetxeko ingurumen arazoei aurre egiteko eratzen den batzordea. Eskolako Agenda 21aren plangintzaz, aurrera eramatez eta ebaluaketaz arduratzen da. Eragile guztien partaidetza eta erabaki-hartzea sustatzen du.

FAMILIEN FUNTZIOAK INGURUMEN BATZORDEAN Familiak ordezkatu. EA21 proiektuarekiko koherentzia ziurtatu etxeko jardunbideetan. Jardueretan lagundu. Beraien batzar eta taldeetan (IGE) proiektuaren zabalkundeaz arduratu. Proiektuaren zabalkundean lagundu.

NOLA PARTE HARTU ETXEAN Eskolak egindako proposamenetan lagunduz. Material, informazio eta beste hainbat gaiekin lotutako eskakizunei erantzunez. Familian egiteko diren jarduerak eginez: inkestak, iritziak… Elkarrekin ikasiz, EA21en lantzen ari diren gaiak familian tratatuz. Etxeko lanak eta erantzukizunak partekatuz, portaera eredugarri bezala. Inbaditzen gaituen publizitatearekiko jarrera kritikoa hartuz. Modu arduratsuan kontsumituz. Baliabideak aurreztuz, hondakinak murriztuz, berrerabiliz, birziklatuz. …

NOLA PARTE HARTU HERRIAN Bizikidetza-giro egokia bultzatuz. Gatazkak elkarrizketarekin konponduz. Giza eskubideak, ingurumena eta abar defendatzen dituzten elkarteetako kide eginez. Garapena bultzatzen duten gobernuz kanpoko erakundeekin lankidetzan arituz. Guztiona dena baloratuz. Herriko Agenda 21eko ekintzetan parte hartuz. Borondatezko lana eginez. Zerbitzu publikoak behar bezala erabiliz eta haiek hobetzen lagunduz. Gure kultura eta natura-ondarea errespetatuz. Bidegabekeria eta biolentziarekin intolerantea izanez. …

ikasturteko gaia: Klima aldaketa Zer egin klima aldaketaren aurka?

Mila esker