Rococó Arte ornamental especialmente dedicada aos interiores, apenas perceptible nos exteriores Forma irregulares e simétricas Acumulación de elementos decorativos e recargados Multiplicación de efectos con espellos
Rococó
Maella, Infanta Carlota Xoaquina
Boucher Madame Pompadour
Watteau, Pierrot
Watteau, Viaxe á illa de Citerea
Retratistas ingleses Paisaxes poéticas e sensibilidade aristocrática
Mr. And Ms. Andrews, Thomas Gainsborough
William Hogarth Marriage à-la-mode
Frescos venecianos Carnaval, Tiépolo
Escola veneciana Canaletto, Vista de Venecia
Neoclasicismo Retorno á estética da antigüidade ás normas academicistas Importancia do pensamento científico e ilustrado Influencia dos descobrimentos de Pompeia e Herculano Idealización da realidade, con composicións sereas e equilibradas Predilección polo carácter heroico e o retrato
Importancia das Academias
Neoclasicismo Arquitectura: Arco de medio punto, frontóns, cúpulas, ordes clásicas, medallóns Soufflot: Panteón de París Villanueva: Museo del Prado
Soufflot O Panteón
Villanueva Museo del Prado
Neoclasicismo Escultura: estética grecorromana Canova, Thorwaldsen Paolina Bonaparte
Canova As tres gracias
Canova Eros e Psique
Jasón Thorvaldsen
Neoclasicismo Pintura: temas históricos, dominio do debuxo sobre a cor David e Ingres
O xuramento dos Horacios David O xuramento dos Horacios
O xuramento do xogo de pelota David O xuramento do xogo de pelota
David O asasinato de Marat
David A consagración de Napoléon
David Napoleón no paso dos Alpes
ROMANTICISMO
ROMANTICISMO Iniciado no século XVIII Primeiras manifestación entre 1820 e 1850 Relacionado coas ideas revolucionarias de carácter liberal
ROMANTICISMO CARACTERÍSTICAS: Exaltación do invidualismo Desexo de liberdade Reivindicación do sentimento, individual e colectivo dos pobos Tendencia á ensoñación e á evasión
O ROMANTICISMO DA LIÑA: INGRES A gran odalisca
Ingres O harén turco
O Romanticismo da cor: Géricault e Delacroix
Théodore Géricault A balsa da “Medusa”
Eugéne Delacroix Matanza de Quíos
Eugéne Delacroix Morte de Sardanápalo
Eugène Delacroix Liberdade guiando ao pobo
A paisaxe romántica en Inglaterra: Turner e Constable Escasa dimensión política [estabilidade de Inglaterra que contrasta con Francia] Visión da natureza como reflexo do estado de ánimo
M. William Turner Chuvia, vapor e velocidade
M. WilliamTurner Anibal cruzando os Alpes
John Constable O Carro de heno
John Constable A catedral de Salisbury
Romanticismo alemán Tamén predilección polas paisaxes e as ruinas Visión sublime da natureza con elementos reais e fantásticos
Caspar David Friedrich Monxe contemplando o mar
Caspar David Friedrich Viaxeiro sobre o mar de néboa
Caspar David Friedrich O cazador no bosque
GISBERT, O fusilamento de Torrijos
https://www.youtube.com/watch?v=5ZHvr_twtIo
REALISMO Vinculado ás revolucións de 1848 Reacción frente ás emocións románticas e o idealismo neoclásico Courber entende a pintura como “testemuño da realidade” Nova actitude frente á vida e o compromiso histórico
Courbet, enterro en Ornans
Courbet, o taller do pintor
As espigadoras, Jean-François Millet
Daumier, o vagón de terceira clase