Noticias de Kínder Otros Asuntos

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Objective: Students will be able to formulate & identify basic phrases in Spanish. Entreguen la tarea. (turn in your info packet) Bell work: What are 3.
Advertisements

Spanish Clothing Presentation La Ropa. la ropa clothes/clothing.
La Ropa.
Hoy es miércoles, el 30 de octubre La pregunta: Explain this comic.
LA PRUEBA DE SER Y ESTAR: Pueden usar sus apuntes y su libro You may use your notes and textbook to complete the quiz. You have 15 minutes to complete.
La preposicion “de” (Preposition of, from, about).
ROPA Y COLORS By: Juwan gamble & SaDariyen Tate. ROPA EN EL CUERPO La cabeza: el ojo y la nariz: los brazos: los manos y los dedos La gorra los anteojos.
Objetivo: What do you like to wear? Hagan Ahora: Quiz on articles.
Los Colores Y la ropa. Los Colores Red = rojo(a) Blue = azul Orange = anaranjado(a) Yellow = amarillo(a) White = blanco (a) Green = verde Brown = marrón/café.
El objetivo: SWBAT use clothing vocabulary to talk about the clothes that they and others wear Hoy es _____, ____de enero Tema: Clothing Vocabulary Para.
Please sit in your assigned seat. Silently complete the “warm up” section of your paper. Take out your homework (review packet if you didn’t turn it in.
El 8 de septiembre miércoles Calentamiento
Objetivo: How do we describe the color of clothes?
Diseña el uniforme de tu equipo Tarea Choose a sport uniform Name your team in Spanish Design your team’s uniform Number Name Use color, glitter, po0mpoms,
Please sit in your assigned seat. Silently complete the “warm up” section of your paper. Take our your homework (parent / guardian signature that you.
Vámonos ¿Qué llevas? (What are you wearing?) Answer in a complete spanish sentence describing the item and color. List at least two articles of clothing!
Los números Apuntes de vocabulario. treinta treinta y uno.
10 de noviembre. Para Empezar #9 ¿En dónde me pongo cada una de estas cosas? Me pongo una corbata en el ______________ Me pongo los zapatos en los _______________.
H sp Bell work What kind of clothing do you prefer? Do you like being more casual or more formal? What defines your style? Do you like popular.
Do-Now: With the following words, add the adjectives that we have previously mentioned that fit the subject. 3 for each Ex. La chica - bonita, inteligente,
Vocabulario Ser Comparisons M á s Vocabulario Cultura Los verbos
Llevar + Ropa + Colores To wear + Clothing + Colors.
AR Verb ConjuGation. Verb Conjugation Conjugation.... what is it?
100 Book Challenge Desafío de leer 100 libros. Cada niño tendrán: Una bolsa de libros Una carpeta 2 libros para leer cada noche Un informe de lectura.
La ropa - Clothing Mark in green for vocab.
La ropa - Clothing Mark in green for vocab.
Lesson, Mrs. Vailes La ropa / los colores.
Red Ribbon at Vista Del Sol
CLASSROOM NEWS Upcoming Events The Teacher’s Scoop!
Los guantes La sudadera Las sandalias
Ms. Hudson’s Newsletter Week 1.2 August 14-18
ser - to be (who or what you are) estar - to be (how or where you are)
Name__________________________________
Ms. Hudson’s Newsletter Week 1.3 August 21-25
¡Noticias del Segundo Grado!
EspaÑol i 14 de noviembre de 2016.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Name__________________________________
Noticias de kindergarten
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! WHAT’S HAPPENING THIS WEEK Ariston
Semana de Liston Rojo contra la Droga y semana de colegio
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
UNIDAD 1 - Etapa 2 Parte 2.
Please write the following vocabulary words into your notebooks
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Enero 2017 Unidad de estudios Reading Kingdom Fechas Importantes
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Oct. 9- Columbus Day (No School) Oct. 10-PTO meeting
News from K62/ Noticias de K62
Hoy es lunes el siete de octubre
I will send a letter home at a later date about conferences.
Hoy es _________, el _________ de _____ de ______________.
La Ropa (Clothing).
Library Davs/Días de Biblioteca
Vámonos Match the Spanish words to the correct English translation.
Vocabulary 7-A De Compras.
Red Ribbon Week October 24-28, 2016
Red Ribbon at Vista del Sol
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Para hacer ahora ¿Cómo es? 1) 4) 2) 5) 3) 6)
DUE NOW: How is Columbus Day Celebrated in the United States?
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Los colores.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
DEMONSTRATIVE ADJECTIVES
Para el fin de esta leccíon, se puede:
Welcome to World History!
Hoy es _________, el _________ de _____ de ______________.
Transcripción de la presentación:

Noticias de Kínder Otros Asuntos Este mes aprenderemos: Letras Bb, Ss, Jj, Pp Palabras: of, the, and, is, to, in, a, at, he, as Números 6-10, comparar y clasificar objetos Ayudantes comunitarios, Colón, otoño, manzanas, animales nocturnos, calabazas, vivo/no vivo Fechas Importantes En Octubre 3: Vestirse como un ayudante comunitario 10: Calcetines locos 30: Panqueques y piyamas 31: Disfraces de personajes de libros Otros Asuntos Favor de practicar con su hijo para ayudarle a abrocharse los zapatos y los pantalones independientemente. Niñas– favor de usar “shorts” debajo de los vestidos y las faldas.

Important Dates Classroom News Other This month we will learn about: Letters Bb, Ss, Jj, Pp Words: of, the, and, is, to, in, a, at, he, as Numbers 6-10, comparing and sorting objects Community Helpers, Columbus, Fall, Apples, Nocturnal Animals, Pumpkins, Living & Non-living Important Dates October 3: Community Helper Dress Up October 10: Silly Socks October 30: Pancakes & Pajamas October 31: Literary Character Dress Up Other Please work with students on tying their own shoes and buttoning and unbuttoning their own pants. Girls – please wear shorts under your dresses/skirts.