KALITATEAREN KUDEAKETA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Xedea Misión Ikuspegia Misión Balioak Valores. Xedea Osakidetza- Euskal Osasun Zerbitzuko erakunde sanitario publiko batgara, Bizkaiko biztanleriaren.
Advertisements

HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Gogamena edo Pentsamendua
ASKE LIBURUAK Hemen bertan hasi! Egin bat mugimendu honekin BAT HARTU!
Alejandra Alonso Olatz Artabe Amaia Azkorra
Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
Suziriak jaurtiz ospatu zuten beren futbol-taldearen garaipena.
―Non da Benitoren kontzertua?
Datuak antolatzen.
IZAKI BIZIDUNAK IZAKI BIZIDUNAK.
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
BAKEA erein nahian.....
EHULKU (galderak nola egin)
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
La Salle Berrikuntza Programak
BEZEROAREN ARRETA ANOTLATZEA
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
IKASKETA KOOPERATIBOA
PAZIENTEEN PARTAIDATZEA ERABAKIAK HARTZERAKOAN
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
PAZKOKO 4. IGANDEA B Zikloa
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
Datuak antolatzen.
BITARTEKARITZA.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
Patinak.
Ebazteko kasu bat.
Beritzegune Nagusia / Arloak
erabilera oker edo badaezpadakoak
GURE ZUHAITZAK Nekane Etxenausia Irure Ingurunea-LHko 2. maila
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
BARKA GAITZAZU, JAUNA! Jainko gure Aitarekin adiskidetzeko poza eskaintzen digu Jesusek “Gurekin 2-8”
IRALE.
1) Intsulinaren funtzioen artean hauek daude: a) Azukreak glukogeno bihurtzen ditu. b) Muskuluak glukosa erabiltzea bideratzen du. c) Odolean dauden.
TOMAS AQUINOKOA: IZATEAREN GAINEKO TEORIA.
Deialdiaren xede Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo/eta.
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Ekonomiaren fluxua Nola eragiten dute familiek, enpresek eta estatuak zirkuito ekonomikoan?
PLATON: FILOSOFIA PRAKTIKOA ETIKA ETA POLITIKA.
GIZARTEARI DAGOKION PROBLEMA: AZPIEGITURA ETA GAINEGITURA
INGENIERITZA GENETIKOAREN ERABILERAK
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
ZELULA AMAK.
balioetsi, balioztatu…
Komunikazioaren elementuak
Herritarren ahotsa (bezeroak) Herri Administrazioetan:
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
FISIKA.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
ZELULA AMAK.
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
PERSPEKTIBISMOA ( ).
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
ANTOLAKETA II: KASUEN AZTERKETA
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zer da epaiketako bitartekotza?
Transcripción de la presentación:

KALITATEAREN KUDEAKETA

SARRERA DEFINIZIOA:Kalitate Kudeaketaren definizioa bezeroa helburutzat hartuta aldaketak egiten dituzten eta eguneroko euren prozesuetan hobekuntza iraunkorra eskuratu nahi duten izakiek hartzen duten filosofia da. Horrek esan nahi du talde horietan dagoen langileriak ere erabakiak har ditzakeela. Erakunde edo izaki horiek Kalitate Kudeaketaren oinarriak aplikatzen dituzte beraien produktu edo zerbitzuen kalitatea areagotzeko eta, horrela, eraginkortasuna hobetu

EZAUGARRIAK 1.- Gure bezeroaren, hala barrukoak nola kanpokoak, beharrizanak ezagutzeko eta betetzeko ahalegina egitea. 2.- Etengabeko hobekuntzara iristeko prozesuak aztertzea. 3.- Hobekuntza taldeak eratzea; talde horietan langileak egongo dira - aztertu behar den prozesua ezagutuko dute- eta baita bezeroak ere, hau da, eskaintzen diren zerbitzu eta produktuen onurak jasotzen dituztenak. 4.- Organizazioetan beldur eta errurik gabeko giroa eskaintzen duten taldeak sendotzea, bere langileen gaitasuna aintzatetsiz.

OINARRIAK Buruzagitzaren zeregina : Etorkizunari begira.- Etorkizunari begiratuz gure helbururik behinena gure erkidego, bezero eta eguneroko lanean gurekin dauden beste talde batzuen beharrizanei aurre egitea izango da. Zerbitzuak emango ditugu arlo guztietan eta etenik gabe hobetuko ditugu. Berrikuntza.- Berrikuntza zuzpertuko dugu, aldakuntzarako beharrizana aintzatetsiz, horrela gure langileek berez hobetzeko eta gauzak ondo egiteko gogoa izango dute. Aintzatespena.- Talderaren lanean nabarmen eta era aktiboan murgilduko diren langileen ahaleginak aintzatetsi eta eskertuko ditugu. Erabakiak hartzeko prozesua.- Gure langileen iritziak entzungo ditugula bermatzen dugu; halaber, hobekuntzarako aukerak zuzentzerakoan taldearen ikuspegia kontuan hartuko dugu eta erabakiak hartzeko datuak bilduko ditugu. Hori guztia gure langileriari euren erabakiak hartzeko laguntza emanez.

Langileen zeregina : Taldeak.- Taldean lan egiteko giroa garatuko dugu; giro horretan helburu amankomunak kalitatea-zerbitzua, ezagutza zientifikoan aurrera egitea eta arlo guztietan etenik gabeko hobekuntza eskuratzea izango dira. Laguntza.- Jakin dakigu gure aktiborik behinena gure langileria dela. Hasteko gure langileriari laneko prozesuak hobetzeko gaitasuna emango diogu; lan egiteko giro humanoagoa ezarriko dugu, horiek harro egotea eraginez; horrela bai norbanako eta bai talde mailako hazkuntza eragingo dugu. Hobetzeko prozesua.- Arazoei aurre egiteko eredua garatuko dugu; aldi berean langileentzat gure bezeroen beharrizanak asetzeko, administrazioko prozesuak errazteko aukerak ematen dituzten tresnak gauzatuko ditugu, hots, aldaketari ekiteko eta arlo horren ez-ezagutzarekiko izan dezaketen beldurra gaindituz.

PRINTZIPIOAK Kalitate-kontrola. Kalitatea ziurtatzea . Erabateko kalitatea . Erabateko kalitatearen oinarriak: ⋆Emaitzei begira jardutea ⋆Bezeroari begira jardutea ⋆Ikaskuntza, Berrikuntza eta Etengabeko Hobekuntza ⋆Gizarte erantzukizuna

POSTASUN INKESTA-ZERBITZUAK Zerbitzuaren balorazio globala………………………………………………… Kokalekua zerbitzua…………………………………………………………….. Atezaintza Eraikina-Arreta…………………………………………………….. Atezaintza Eraikina-Informazioa……………………………………………….. Automatrikula…………………………………………………………………… Idazkaritza-Informazioa………………………………………………………… Idazkaritza-Administrazio Tramiteak………………………………………….. Informazio Iragarki Taulak……………………………………………………… Arreta Zuzendaritzako Idazkaritza……………………………………………. Eskola Garbitasuna…………………………………………………………….. Liburutegi Zerbitzua…………………………………………………………….. Kafetegi Zerbitzua……………………………………………………………… Bazkari Zerbitzua……………………………………………………………….. Iradokizunak………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

GUK PROPOSATUTAKO INKESTA KAFETEGI ZERBITZUA: Erabiltzen al duzu unibertsitateko kafetegia?:….. Otordurik egiten al duzu unibertsitateko kafetegian?:….. Zerbitzuen kalitatea:….. Langilearen itxura:….. Langilearen arreta:….. Elikagaien kalitatea:….. Elikagaien aurkezpena:….. Elikagaien tenperatura maila:….. Elikagaien ezagutza:….. Zerbitzatutako elikagaien kantitatea:….. Instalazioen garbitasuna:….. Orokorrean beste kafetegiekin konparatuz ze puntuazio emango zenioke zure fakultateari?:….. (1etik 5era baloratu)

INKESTAREN HELBURUA GURE IKUSPUNTUTIK Ikasleengan lortu nahi den satisfazio maila neurtu nahi da, gure kasuan kafetegiaren zerbitzuarena. Informazio honekin goi zuzendaritzari jakinarazi nahi zaio zein diren ikasleen beharrak.Baita ere metodo honekin hauei aukera ematen zaie beren kafetegia zerbitzuaren kalitatean partehartu eta iradokizunak eman ditzaten.