Real Sociedad Matemática Española (RSME) Comisión Profesional

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
SALIDAS PROFESIONALES PARA MATEMÁTICOS
Advertisements

4º ESO ITINERARIOS FORMATIVOS 1- OPCIÓN DE ENSEÑANZAS ACADÉMICAS BACHILLERATO 2- OPCIÓN DE ENSEÑANZAS APLICADAS FORMACIÓN PROFESIONAL ORDEN EDU/362/2015,
ELABORACIÓN DEL PROYECTO DOCENTE Contextualización Institucional y Profesional PROF. DR. EDUARDO FERNÁNDEZ DE HARO.
Proceso de Admisión Responsable: Unidad Externa de Medición de la Calidad de la Educación (UMCE) Rectoría Vice Rectoría Académica.
Licenciatura Online Programa académico Contaduría Pública.
Evaluación de competencias en la Docencia Universitaria
Facultad de Ingeniería Mecánica y Eléctrica (FIME).
Universidad Nacional de Canindeyú Facultad de Ciencias de la Salud
Investigación cualitativa en Salud Mental: discurso y clínica
¿Por qué estudiar el dinero, la banca y los mercados financieros?
Estándares Curriculares.
OFERTAS DE TRABAJO Sfp-2009.
Las matemáticas en el siglo XXI
La información web de los centros universitarios españoles
LOMCE.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
C/ Orégano TRES CANTOS MADRID
31ª Feira do Moble de Galicia A Estrada , do 16 ó 24 de Setembro
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
Presentación NOVOS CAMPUS DE ESPECIALIZACIÓN DA UDC
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
Departamento de Vinculación Institucional
C/ Orégano TRES CANTOS MADRID
INVESTIGACIÓN/EXCELENCIA
Licenciatura de MATEMÁTICAS
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Estudo dos Autónomos da CORUÑA
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
¿Qué información estás buscando?
BARRIO DE FONTIÑAS: EXPERIENCIA COMUNITARIA
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Déixese sorprender….
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria 2015 Curso que se avalía
Reunión Xuntas Directivas
FORMACIÓN PROFESIONAL
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Linguas e educación en Galicia
SECRETARÍA DE TRABAJO Y SEGURIDAD SOCIAL
Comisións de Avaliación
Ingeniería En Energías Renovables Personal Docente Y de Investigación
Guía sintetizada de las carreras de la UNAM
superación de un procedimiento de admisión
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROXECTO CICERÓN Colexio Labor
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
CICLOS FORMATIVOS DE GRADO SUPERIOR
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
Santiago de Compostela, 2012
FARMACOGENÉTICA PRÀCTICA
A Función Pública en Galicia e o desenvolvemento do EBEP
Estadísticas Institucionales - Agosto 2019
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Transcripción de la presentación:

Real Sociedad Matemática Española (RSME) Comisión Profesional Presentación Real Sociedad Matemática Española (RSME) Comisión Profesional Javier Soria de Diego (Presidente, Universidad de Barcelona) Rodrigo Trujillo González (vogal, Universidad de la Laguna) M. Elena Vázquez Cendón (vogal, Universidade de Santiago) Carlos Corbalán Carro (Bolseiro, Universidade de Barcelona) Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación (ANECA)

http://www.rsme.es/comis/prof Onde atopalo? Bibliotecas das Facultades de Matemáticas Demandar información: comision.profesional@rsme.es

Contidos Análise das enquisas 516 profesionais enquisados/as en liña Análise de Ofertas de Emprego 1.500 ofertas de emprego seleccionadas do portal de emprego da RSME e os principais portais de emprego en Internet

Como é visto? Conferencia Decanos de Matemáticas Enciga *25 reseñas en prensa nacional e internacional Titulares positivos Conferencia Decanos de Matemáticas Enciga Blog: http://rosaha.blogspot.com/2007/10/salidas-profesionales.html *el paro no existe (El Economista, 2-11-2007). *conquistan el mercado laboral (Universia, 24-9-2007). * El 95% en menos de 2 años (Aprendemas.com, 20-9-2007). * * La cara oculta de las "mates" (ibercampus.es, 11-9-2007). * (Expansión & Empleo, 11-9-2007). * (ElEscepticoDigital.com, 8-8-2007). * (CIFESAL, 22-7-2007). * Docencia, banca e informática, saídas dos matemáticos (Galicia Hoxe, 11-7-2007). * conclúe que as Matemáticas xeran emprego (USC, 10-7-2007). * El 98% trabajo estable (DEIA, 10-7-2007). * rozan el pleno empleo (El Correo Digital, 10-7-2007). * El 98,2% de los que han hecho carrera de Matemáticas, trabaja (Diario de Ibiza, 10-7-2007). * encuentran rápidamente trabajo estable y con buen sueldo (La Crónica Social, 10-7-2007). * Trabaja el 98,2% de los matemáticos (El Diario Vasco, 10-7-2007). * El 50% consigue un empleo estable a los 6 meses de titularse (La Gaceta de Canarias, 10-7-2007). * futuro atractivo en España (Madrid für Deutsche, 9-7-2007). * Los números no engañan: las matemáticas generan empleo (DivulgaMat, 9-7-2007). estudiar esta ciencia genera empleo (ULL, 9-7-2007). * Estudiar ciencia genera empleo (ElDia.es, 9-7-2007).).

Análise do cuestionario Análise das enquisas Análise do cuestionario 22 preguntas Cualitativas: Tipo de empresa, actividade na empresa, correlación entre traballo e estudos Cuantitativas: salario, tempo en acadar o primeiro emprego e un emprego estable, número de empregos Período de tempo: marzo-abril 2007 http://www.rsme.es/comis/prof

Análise das enquisas Sexo 54.3% Homes 45.7% Mulleres Idade

Análise das enquisas Distribución xeográfica 3.5% Galicia

Análise das enquisas Titulación académica 95% Tituladas/os en Matemáticas

Análise das enquisas Tempo transcorrido dende a obtención do título 65.8% rematou fai mais de 5 anos

Análise das enquisas Taxa de emprego/paro 8,4% paro (Datos da EPA primeiro trimestre 2007 8.47%) Taxa de emprego por antigüidade

Análise das enquisas Número de empregos e tipo de contrato Media de empregos: 3 72.8% ten traballo fixo (68.3% en menos de 1 ano)‏

Análise das enquisas Tipo de empresa

Análise das enquisas Empregos por tipo de empresa e sexo

Análise das enquisas Salarios e sexo Salario medio: 30,000 € - 35,000 €

Salarios tendo en conta os anos de traballo Análise das enquisas Salarios tendo en conta os anos de traballo 0 - 2 anos: < 20,000 € 2 - 5 anos: 20,000 € - 25,000 € 5 - 10 anos: 30,000 € - 35,000 € > 10 anos: 45,000 € - 50,000 €

Análise das enquisas Salarios tendo en conta o tipo de empresa

Análise das enquisas Correlación estudos/traballo

Análise das enquisas Interese por continuar a relación coa Universidade

Ofertas Emprego Selección de 1.500 ofertas de emprego para titulados/as en matemáticas e estatística. Ofertas seleccionadas dende o 01/01/07 ao 31/05/07 de: Bolsa de emprego da RSME Periódicos e revistas especializadas Sitios web: InfoJobs, Monster, Universia As ofertas seleccionaronse se algunha característica (requisitos dos/as candidatos/as, habilidades solicitadas, coñecento específico, etc.) estaba relacionada coas matemáticas ou a estatística. As ofertas de emprego público (ensinanza, administración,etc.) non foron consideradas.

Ofertas Emprego Distribución por categorías

Distribución por categorías Ofertas Emprego Distribución por categorías 1.021 ofertas titulados/as en Matemáticas 489 ofertas titulados/as en Estatística

Destrezas xenerais máis demandadas Ofertas Emprego Destrezas xenerais máis demandadas Coñecemento avanzado e especializado (cálculo, probabilidade, estatística,…). Alto rendemento en razoamento analítico, dirección de proxectos e resolución de problemas. Forte capacidade de comunicación (oral e escrita). Alta destreza en computación (ofimática, análise estatística, bases de datos, linguaxes de programación). Creatividade. Independencia. Capacidade de traballo en grupo.

Resumo Ofertas Emprego Informática e Telecomunicacións ten a tasa máis alta Nesta categoría, existe unha gran diferenza entre emprego para titulados/as en matemáticas e en estatística (49.4% frente al 33.5%). Alta demanda de coñecemento en computación avanzada. Linguaxes de programación: Java/J2ee, C+/C++ Contornos de traballo: SAP, .Net, SAS, Oracle

http://www.rsme.es/comis/prof Grazas pola atención Ofertas Emprego Se o precisas, non deixes de demandar información, agardámosche na Comisión profesional da RSME: http://www.rsme.es/comis/prof comision.profesional@rsme.ese e na USC, M. Elena Vázquez Cendón: Departamento de Matemática Aplicada. Facultade de Matemáticas:maelenav@usc.es Grazas pola atención